Angelsound

Neptun80

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Dere som har Angelsound. Bruker dere headsettet som fulgte med? Det er jo knapt lyd.. :-P
Og har dere vært borti at det blir sånne ulelyder i den? Kjøpte med sånn gel, men jeg bruker kanskje for lite? Er babyolje bedre?
Erfaringer?

Bruker vanlig bodylotion og en sånn mini høytaler.

Bruker ultralydgele og har ikke hodetelefoner.

Bruker babyolje. Kommer ingen ulelyder da.. Bruker også headset, som fungerer fint. Har hørt hjertelyd flere ganger:)

Den flaska fra det apoteket var ganske stor (hentet den i sted, så visste det ikke før nå)
Jeg hsr også bestilt fra billigtester. Der har de mindre tuber.

Jeg har akkurat kjøpt en slik en. Testet den ut i sted, men klarte ikke å høre noe annet en støy :-/ Er 11+3 i dag. Vet ikke om jeg gjør noe feil.. Brukte glidekrem gel på magen først, men ikke så mye.

Jeg har akkurat kjøpt en slik en. Testet den ut i sted, men klarte ikke å høre noe annet en støy :-/ Er 11+3 i dag. Vet ikke om jeg gjør noe feil.. Brukte glidekrem gel på magen først, men ikke så mye.
Det er ikke uvanlig å ikke høre noe enda. Det er derfor jordmor og lege venter med å lytte, slik at vordende mor ikke skal bli bekymret om de ikke hører noe.
Bare ta det med ro, og prøv igjen senere :)

Jeg brukte 2 dager på å finne bebisen. Nå vet jeg ca hvor kladden ligger så jeg finner myd kjappere

Bruker baby olje, og frem til jeg finner hjertelyden om jeg ikke har kjent hvor h*n er så lager det sånn ule lyder når den flyttes litt rundt:p

Back
Topp