Angelsound

Sologmåne

Andre møte med forumet
prøve angelsounden idag, men fant bare min egen puls... Er 10 uker idag.. Når er det vanlig å finne hjertelyden til den lille?

Litt bekymret, er så mange so mister her inne :(

Jeg ville forsøkt å ta det helt med ro.
Jeg er så skeptisk til å ta dette hjemme nettop pga at man blir stresset om man ikke finner det selv.
Jordmødre og leger som bruker dette på timene sine har jo utdanning i dette her, bare sånn til ettertanke.

Nå må ikke folk ta seg nær av det jeg skriver, for jeg mener ikke noe vondt. Jeg syntes bare ikke man skal stresse unødvendig. Håper folk forstår hva jeg mener her....?

Ja skjønner hva du mener :) hadde egentli ikke tenkt å bruke den, men fikk låne en av en veninde, og klarte ikke å la være...

Men nå skal jeg prøve å ikke tenke mere på det, og vente til jeg skal på legen :)

Det er jo fint at du vil prøve selv også, men prøv å ikke sammenligne deg med andre. Og dersom du ikke lykkes i å finne hjertelyden dens, så betyr ikke det at den ikke finnes der inne. :-)

prøve angelsounden idag, men fant bare min egen puls... Er 10 uker idag.. Når er det vanlig å finne hjertelyden til den lille?

Litt bekymret, er så mange so mister her inne :(

Jordmoren sa til meg at ho ikkje ville prøve før i uke 14 - 16, nettopp fordi det til og med for dei kunne vere vanskelig å finne den selv :) Og at ho ikkje ville skape unødvendig bekymring :)

Grunnen til at jeg prøvde nå var at jeg fant hjertelyden i uke 11 med første mann men nå tenker jeg at jeg bare ikke tenker mere på det før jeg skal på ul om tre uker

Back
Topp