Katrine Evig optimist! Sommerfuglene <3 31 Okt 2013 #21 Jeg har en liggende fra sist svangerskap. Men jeg tror nok ikke jeg finner den frem denne gangen. Får se når jeg er litt lengre på vei
Jeg har en liggende fra sist svangerskap. Men jeg tror nok ikke jeg finner den frem denne gangen. Får se når jeg er litt lengre på vei
Amazing G Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 31 Okt 2013 #22 LiHaLo skrev: 7+3 veldig tidlig å prøve å høre noe før uke ni, men jeg klarer nok ikke la vær så fort uke 8 er der så tenker jeg doppleren kommer frem Klikk for å utvide … Jeg er 9+5 i dag, men hørte som sagt kun min egen hjertelyd.. Jaja, får håpe alt står bra til inni der uansett Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3
LiHaLo skrev: 7+3 veldig tidlig å prøve å høre noe før uke ni, men jeg klarer nok ikke la vær så fort uke 8 er der så tenker jeg doppleren kommer frem Klikk for å utvide … Jeg er 9+5 i dag, men hørte som sagt kun min egen hjertelyd.. Jaja, får håpe alt står bra til inni der uansett Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3