Angelsound :)

Lykkeknøttet <3

Betatt av forumet
Da har jeg kjøpt meg doppler og da er det bare å vente på å få den i posten ;) spent på om jeg hører noe :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

oj oj spennende :D
jeg fikk låne en sånn angel sound greie sist svangerskap. å vurderer å kjøpe det. men vil vente litt før jeg gjør det :)

Fikk en i posten fra ebay idag! Men jeg treng vel gele?

Jeg bruker aloevera som gele :)) Glidemiddel funker også fint :P

Jeg har angelsounds, kjøpte den da jeg var gravid med eldste min :) Brukte den med lillebror også :) og har lånt den bort både til en venninne og svigersøs :) Nå prøver jeg med denne lille i ny og ne, men har ikke funnet enda :)

Aha,da må jeg teste! Takk for svar ;-)

Sist brukte jeg vann, funka det også :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vær obs på at det finnes piratkopier på ebay, tok ingen sjanser og bestilte i nettbutikken til Angelsounds. Også fikk jeg veldig fin pris der på doppler og gele sammen :-)

Kjøpte direkte fra hjemmesiden til angelsound :) litt over 400 synes ikke jeg er noe dyrt for å kjøpe fra leverandør

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg bestilte meg også en slik angelsound i går kveld :)

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Vanskelig å finne hjertelyd så tidlig. Har ikke funnet den enda, men man må liksom vippe den inn ved skambeinet og lete litt fram og tilbake der. Det er lett å høre sin egen puls, så om du er i tvil, er det gjerne din egen. Babyens puls går kjempefort: godunkgodgonkgodonkgodonk.....man skjønner at man har hørt riktig når man hører den :-)

Jeg finner heller ingen hjertelyd.. Hører bare min egen :-/ Men det er vel kanskje litt tidlig ennå! På min angelsound står det liksom at den er beregnet til å finne hjertelyden fra uke 14-16. Men vet at folk har funnet den tidligere.. Jaja, får vente til ul på mandag, da får jeg uansett vite hvordan det står til inni der :) Gru-gleder meg!

Hørte hjertelyd 8+6 sist, pressa den ned bak skambeinet på en måte.. legen ville ikke prøve når jeg var 12 uker da han mente det var for tidlig, så tror nok jeg var veldig heldig der..
venter til neste uke med å prøve nå :)

Hørte hjertelyd 8+6 sist, pressa den ned bak skambeinet på en måte.. legen ville ikke prøve når jeg var 12 uker da han mente det var for tidlig, så tror nok jeg var veldig heldig der..
venter til neste uke med å prøve nå :)
Hvor langt er du på vei nå da? :)

Hvor langt er du på vei nå da? :)

7+3 :) veldig tidlig å prøve å høre noe før uke ni, men jeg klarer nok ikke la vær;) så fort uke 8 er der så tenker jeg doppleren kommer frem :P

Back
Topp