Angelsound

Maria0417

Betatt av forumet
*MIA*
*Aprilbaby 2018*
Vurderer veldig å gå tl innkjøp av angelsound, men lurer på hvilken type dere har?
Den standardtypen ser det ut til at man bare kan bruke med hodetelefoner, men de har jo en mindre som kan brukes både med høytaler og hodetelefoner. Noen som har erfaring med disse? Hvilken er best? :-)

Jeg har den som kostet nesten 400kr. Er med hodetelefoner, men var med en kabel som jeg regner med man kan koble til høytallere.

Tror alle er like bra :-) Har den "vanlige" varianten i grønn men ønsker meg den med display som Fotballfrue har. Litt dyrere den da...

Jeg har den lille. Hvis jeg skulle kjøpt på nytt, ville jeg kjøpt den "vanlige". Det blir ikke så stor forskjell i pris og tror den "vanlige" er litt bedre. Selv om min funker den og altså.

Jeg har den med display og høytaler. Antar at angelsound er en del svakere enn hva lege/jm bruker, så det er kun min hjertelyd som er god nok til at displayet viser det. Hører dog de små, og det er nok for meg det. :)
Min erfaring var at jeg var mer bekymret før jeg kjøpte meg den, nå kan jeg jo lytte når jeg vil. :)

Da blir det bestillt så vi får følge med på lille reka :-)
Tror jeg tar den lille jeg, liker at man ikke trenger hodetelefoner eller å koble til høytalerer ;)

Back
Topp