Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med hjertelyden vår så mener vi nok pulsenHvordan kan man høre sin egen hjertelyd i magen da? Eller kan doppleren reagere på puls? Stod ingenting om det i bruksanvisningen. Jeg fant lyden til baby med en gang de to gangene jeg har prøvd. Så lytta jeg på hjertet mitt for å forsikre meg om at det var baby jeg hørte mtp hjertelslag, og babyen sine hjerteslag gikk mye raskere enn mitt hjerte![]()
Hvordan kan man høre sin egen hjertelyd i magen da? Eller kan doppleren reagere på puls? Stod ingenting om det i bruksanvisningen. Jeg fant lyden til baby med en gang de to gangene jeg har prøvd. Så lytta jeg på hjertet mitt for å forsikre meg om at det var baby jeg hørte mtp hjertelslag, og babyen sine hjerteslag gikk mye raskere enn mitt hjerte![]()
Jeg bruker det, har tatt det med ro og testet hele magen. Finner ingenting. Er nå 21 uker og dingsen er pakket vekkbruker du glidekrem på magen? -Et must. Og ikke bare lytt der jordmor hørte det sist. Du er 17 uker: Ungen flytter på seg!!
Og til sist: Prøv å hold deg unna høyre og venstre side av skambeinet da lyskepulsåren forgrener seg der til høyre og venstre bein-Da blir DIN puls uansett dominant