Angelsound

Cec*

Glad i forumet
Nå har jeg funnet hjertelyden til magetrollet flere ganger med angelsounden min<3 samboer ble helt rørt når han hørte den, og brakte ham tilbake når jeg var gravid med storebror :-) nå vet jeg hvor jeg skal lete, for baby ligger nede på venstre side. akkurat som storebroren gjorde:-) klarte også å finne hjertelyden så tidlig sist. noen andre som har vært heldige med å finne hjertelyden så tidlig? er forresten 8+3 uker:-)>
 
Nei, det er sikkert kos å høre hjertelyden hjemme, men jeg venter til jeg er på kontroll til legen :-)
 
Jeg har ikke funnet den enda, men skal prøve igjen i kveld:)
 
Jeg har ikke prøvd enda, men tror jeg snaaart skal leite den frem.
 
det har blitt noen dager siden sist jeg sjekket, men har ikke funnet enda.. :) Akkurat nå bråker magen så ille at jeg tror ikke jeg hadde hørt noe annet enn den!
 


Rugekasse skrev:
det har blitt noen dager siden sist jeg sjekket, men har ikke funnet enda.. :) Akkurat nå bråker magen så ille at jeg tror ikke jeg hadde hørt noe annet enn den!



gass?
 
ER angelsound noe å investere i da?
Har tenkt litt på å kjøpe den, men syns jeg har hørt så mye om at det ikke er anbefalt siden det kan være vanskelig å finne hjertelyden og at man da blir bekymret..
 


Melkesjokoladen skrev:
ER angelsound noe å investere i da?
Har tenkt litt på å kjøpe den, men syns jeg har hørt så mye om at det ikke er anbefalt siden det kan være vanskelig å finne hjertelyden og at man da blir bekymret..


Jeg er sjeleglad jeg hadde min sist, men så var jeg mye redd også, så da var det veldig betryggende å kunne bruke den. De aller fleste lærer seg fort hvor man finner lyden og vet at man til tider må lete litt, men hvis man vet at dette vil stresse deg opp er det bedre å la være, men hvis man klarer å bruke den på en fornuftig måte tror jeg det er en veldig fin ting å ha. Men man overlever uten også;)