Angelsound

Cec*

Glad i forumet
Nå har jeg funnet hjertelyden til magetrollet flere ganger med angelsounden min<3 samboer ble helt rørt når han hørte den, og brakte ham tilbake når jeg var gravid med storebror :-) nå vet jeg hvor jeg skal lete, for baby ligger nede på venstre side. akkurat som storebroren gjorde:-) klarte også å finne hjertelyden så tidlig sist. noen andre som har vært heldige med å finne hjertelyden så tidlig? er forresten 8+3 uker:-)>
 
Nei, det er sikkert kos å høre hjertelyden hjemme, men jeg venter til jeg er på kontroll til legen :-)
 
Jeg har ikke funnet den enda, men skal prøve igjen i kveld:)
 
Jeg har ikke prøvd enda, men tror jeg snaaart skal leite den frem.
 
det har blitt noen dager siden sist jeg sjekket, men har ikke funnet enda.. :) Akkurat nå bråker magen så ille at jeg tror ikke jeg hadde hørt noe annet enn den!
 


Rugekasse skrev:
det har blitt noen dager siden sist jeg sjekket, men har ikke funnet enda.. :) Akkurat nå bråker magen så ille at jeg tror ikke jeg hadde hørt noe annet enn den!



gass?
 
ER angelsound noe å investere i da?
Har tenkt litt på å kjøpe den, men syns jeg har hørt så mye om at det ikke er anbefalt siden det kan være vanskelig å finne hjertelyden og at man da blir bekymret..
 


Melkesjokoladen skrev:
ER angelsound noe å investere i da?
Har tenkt litt på å kjøpe den, men syns jeg har hørt så mye om at det ikke er anbefalt siden det kan være vanskelig å finne hjertelyden og at man da blir bekymret..


Jeg er sjeleglad jeg hadde min sist, men så var jeg mye redd også, så da var det veldig betryggende å kunne bruke den. De aller fleste lærer seg fort hvor man finner lyden og vet at man til tider må lete litt, men hvis man vet at dette vil stresse deg opp er det bedre å la være, men hvis man klarer å bruke den på en fornuftig måte tror jeg det er en veldig fin ting å ha. Men man overlever uten også;)
 
Jeg har kjøpt en skikkelig doppler, jeg hadde angelsound sist det var jo bare tull. Den har jo ikke ultralydbølger, bare en høytaler som forsterker lyden. Jeg fant ikke hjertelyden med den. Selv ikke i uke 37... Jeg har leita litt med doppleren, men har foreløpig bare funnet min egen rolige puls. 
 
Prøvde i kveld, men magen bråkte så ille at det var umulig... 

er snart bra fra magevirus så kanskje ikke så rart :P Prøver igjen en annen dag når magen har roet seg
 
Er kjempefornøyd med min hvertfall. Jeg fant faktisk hjertelyden høyere oppe enn jeg hadde forventet, for jeg letet lenge helt nede ved skambenet. Passer meg fint at jeg har en liten føflekk på magen ca der jeg finner bøllefrøet:-) så jeg finner den somregel hjertelyden når jeg leter. Men jeg har hørt at angelsounden sender ut ultralydbølger, så man bør ikke bruke den hver dag, og max 5 min gangen. Hadde det vært kun en høytaler kan man jo bruke den ubegrenset....
 
Har ikke sånne ting, men fikk høre hjertelyden på ul om torsdagen og det var herlig :))
 
Ja,har også funnet den :)
 


mamma09og10 skrev:
Ja,har også funnet den :)

Så gøy. Fantastisk når man faktisk kan høre at det er et liv i magen. Blir mer virkelig med en gang :-)
 
Fikk høre SpireNr4`s lille hjerte for aller første gang nå i dag med Angelsounderen min. Helt fantastisk deilig! 9 uker
 


SpireNr4 skrev:
Fikk høre SpireNr4`s lille hjerte for aller første gang nå i dag med Angelsounderen min. Helt fantastisk deilig! 9 uker



Herlig:-D
 


Labambie skrev:
Jeg har kjøpt en skikkelig doppler, jeg hadde angelsound sist det var jo bare tull. Den har jo ikke ultralydbølger, bare en høytaler som forsterker lyden. Jeg fant ikke hjertelyden med den. Selv ikke i uke 37... Jeg har leita litt med doppleren, men har foreløpig bare funnet min egen rolige puls. 



Hva betalte du? Og hvor fikk du tak i? :)
 
Back
Topp