angelsound..

mamma til snart 4

Flørter med forumet
Heia!
Har kjøpt meg angelsound, og lurte på om hvor tidlig dere har hørt hjertelyden med denne?

Nå vet ikke jeg hvor stor forskjell det er på disse dopplerne, men jeg har en pocket fetal doppler der man ser antall hjertesla, og med den kunne jeg høre hjertelyden fra jeg var 9 uker på vei:)

Jeg har Mas Babywatcher...er 10 uker på vei imorgen og har fortsatt ikke hørt hjertelyden :) Var på UL igår, der vi så en fin liten baby med et bankende hjerte.
Så vet ikke om det er forskjell på dopplerne...

Fikk en liten snutt når jeg var 9+6, men har ikke funnet den igjen etter det. Så det var nok mest flaks ;)

Skal få gubben til og hente ned eska vi satt på lofte i fjor, og er spent om hvor tidlig jeg blir og finne godlyden ja.

Jeg har kjøpt, men ikke fått den i posten enda.

Jordmoren prøvde doppler i går, da jeg var 10+5, og da hørte hun ikke noe.

Jeg også fikk min i posten i dag, og måtte jo prøve med en gang, den jeg har kan du se antall hjerteslag på og fant bare min egen puls... og jeg er 8+1 i dag, så da regner jeg med det var altfor tidlig ... blir litt utolmodig av å ha denne doppleren, hehe man vil jo så gjerne høre hjertelyden, så regner med jeg kommer til å jakte på den daglig i ukene som kommer

Jeg har Mas Baby Watcher, og fant hjertelyden første gang 8+0..da var den på 126. Jeg har funnet den jevnlig siden, senest i dag, og nå er den veldig klar og sterk, på ca 170 emoticon

hvor kjøper dere disse? Jeg har også kjempe lyst på :) Det er vel ikke noe farlig for den lille?? :) 

jeg kjøpte min angelsound på mavi.no :) fikk den i posten 5 dager senere!

snb skrev:
hvor kjøper dere disse? Jeg har også kjempe lyst på :) Det er vel ikke noe farlig for den lille?? :) 

Etter hva jeg tror og hva jeg har hørt...så bør man vel ikke bruke den hver eneste dag. Det er jo UL bølger...
Jeg husker ihvertfall fra forrige gang jeg var gravid, at jeg fortalte jordmor at jeg hadde skaffet meg en dopler. Og da sa hun at jeg ikke bør bruke den ofte, men en gang iblant. :)

Jeg har fått min i posten. Prøvde finne hjertelyd i dag, men finner ikke enda. Er 11 uker i dag.
Er kraftig, så kan være derfor jeg ikke hører noe enda..? Men det kommer seg vel når livmoren kommer høyere opp :)

Jeg fikk min angelsound i posten i dag, og måtte selvfølgelig prøve med en gang. Fant hjerteslagene rimlig kjapt :) Er 10+3 i dag! Fant det langt ute til ene siden. ca 170 slag i minuttet :)

Oi så gøy havfruen!! jeg har enda ikke hørt hjerteslag men jeg er ikke så langt som deg heller bare 8+3... så får heller smøre meg med tolmodighet ;)

gravid med nr 2 skrev:
Oi så gøy havfruen!! jeg har enda ikke hørt hjerteslag men jeg er ikke så langt som deg heller bare 8+3... så får heller smøre meg med tolmodighet ;)

Ja, var veldig gøy! Jenten vår på 5 fikk også høre, og hun synes det var veldig stas! :) Tror det ble litt mer virkelig for hun. Visste det skulle være liv inni der, for var på UL tidligere denne uken, derfor var det ikke så skummelt å prøve (har hørt at flere har skremt seg selv med å begynne å lete etter lyd, også finner de den ikke, så var forberedt på at jeg ikke kom til å finne noe)! :)

Vet det er mange som ikke hører noe hjertelyd før i uke 12-14, men tror det varierer veldig. Tror også det er forskjell på dopplerene, og at man skal være litt heldig når man finner lyden veldig tidlig! :)

Finner nok den du også snart! Får bare smøre deg med tålmodighet som du selv sier. -Selv om det ikke alltid er så lett =)

Timiz skrev:

snb skrev:

Etter hva jeg tror og hva jeg har hørt...så bør man vel ikke bruke den hver eneste dag. Det er jo UL bølger...
Jeg husker ihvertfall fra forrige gang jeg var gravid, at jeg fortalte jordmor at jeg hadde skaffet meg en dopler. Og da sa hun at jeg ikke bør bruke den ofte, men en gang iblant. :)

Jeg har også hørt mye forskjellig om dopplere, så jeg kommer til å være forsiktig med bruken (kommer ikke til å bruke de hver dag for å si det sånn). =)

Mamii 27 skrev:
Jeg har fått min i posten. Prøvde finne hjertelyd i dag, men finner ikke enda. Er 11 uker i dag.
Er kraftig, så kan være derfor jeg ikke hører noe enda..? Men det kommer seg vel når livmoren kommer høyere opp :)

jeg var hos legen på fredag og han fant heller ikke noe lyd hos meg.. han sa jeg hadde "for mye abdominalt fett......"

prøvde igjen med angelsound hos ei venninne i dag, men nope... så jeg får smøre meg med tålmodighet til neste kontroll.. han er jo overivrig så jeg skal ha 3 kontroll i februar allerede...

Fant den igjen når jeg var 11+2, hadde da ikke funnet den siden jeg var 9+6. Så er nok mye tilfeldigheter og flaks ute å går når man finner den veldig tidlig! Skal prøve igjen i kveld. skal på UL i morgen, gleder meg! :)

Back
Topp