mamma til snart 4
Flørter med forumet
Heia! 
Har kjøpt meg angelsound, og lurte på om hvor tidlig dere har hørt hjertelyden med denne?
Har kjøpt meg angelsound, og lurte på om hvor tidlig dere har hørt hjertelyden med denne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvor kjøper dere disse? Jeg har også kjempe lyst på :) Det er vel ikke noe farlig for den lille?? :)snb skrev:
Oi så gøy havfruen!!gravid med nr 2 skrev:jeg har enda ikke hørt hjerteslag men jeg er ikke så langt som deg heller bare 8+3... så får heller smøre meg med tolmodighet ;)
Timiz skrev:
hvor kjøper dere disse? Jeg har også kjempe lyst på :) Det er vel ikke noe farlig for den lille?? :)snb skrev:
Etter hva jeg tror og hva jeg har hørt...så bør man vel ikke bruke den hver eneste dag. Det er jo UL bølger...
Jeg husker ihvertfall fra forrige gang jeg var gravid, at jeg fortalte jordmor at jeg hadde skaffet meg en dopler. Og da sa hun at jeg ikke bør bruke den ofte, men en gang iblant. :)
Jeg har fått min i posten. Prøvde finne hjertelyd i dag, men finner ikke enda. Er 11 uker i dag.Mamii 27 skrev:
Er kraftig, så kan være derfor jeg ikke hører noe enda..? Men det kommer seg vel når livmoren kommer høyere opp :)