angelsound

s_lady85

Elsker forumet
Noen som vet om en kan kjøpe disse utenom på nettet? og isåfall hvor? Hva er det beste? har hørt om en som måler kun barnetshjertelyd?! så en slipper å bli forrvirret...

Du kan kjøpe på Teknikkmagasinet.. Hvis du finner det i nærheten [:)] Der har de enten Angelsound eller Caremaxx.. Jeg har Caremaxx å er kjempefornøyd [:D]

Alright :) trodde dette bare var en nettbutikk [:)] hihi.... men fant den :) søkte opp caremaxx under varer men ikke noe treff... det skrives på den måten? caremaxx?

Skrives sånn ja.. De hadde iallefall ikke Angelsound på Teknikkmagasinet her, for de hadde fått inn Caremaxx istede. Men kan hende det bare gjaldt den butikken, aner ikke [:)]

skal løpe å kjøpe for då vil eg og ha..... Eg har heila tiå trodd de va så dyre......

jeg både søkte på angelsund og spurte etter angelsound i butikken(teknikmagasinet)-og fikk fram caremaxx på begge forespørslene, så søk/spør på det navnet du.
Er veldig fornøyd med caremaxx selv[:D]

Noen som vet om de har angelsound eller caremaxx på Teknikmagasinet i Trondheim (ligger vel på City Syd)?? Eller om det finnes noen andre butikker de har det i?

har nå kjøpt men finne ikje hjertelyden.... men d trenges kansje litt trening men det sto og at den besta tiå e ved legge tid eller ca 30 min itte lunch så eg får vell venta te ikveld å prøva igjen då....

Någen andre så slide me å finna hjertelyden i uke 13 va jo på UL sist uka så vett jo at alt e bra då men likavell

ORIGINAL: litjpia.tm

Noen som vet om de har angelsound eller caremaxx på Teknikmagasinet i Trondheim (ligger vel på City Syd)?? Eller om det finnes noen andre butikker de har det i?

Jeg kjøpte på teknikkmagasinet på citysyd [:D]

Jeg har også caremaxx, kjempe fornøyd [:)] Jeg fant ikke lyden selv, det var sambo som gjorde det. Husk å leite langt nede og ha på mye gel. Det hjelper! Man hører med engang at det er hjerte til babyen, for det høres ut som galopperende hester [:D] Lykke til [:)]

ORIGINAL: LilleMy86

jeg også!Spurte etter angelsound, og han sa "JA!" med en gang og hentet caremaxx`n til meg[:)]

ORIGINAL: ~Mirabell~

ORIGINAL: LilleMy86

jeg også!Spurte etter angelsound, og han sa "JA!" med en gang og hentet caremaxx`n til meg[:)]

Takkitakk jenter!! Da blir det en tur dit i morgen!!! [:)][:)][:)] *gleder meg*

Back
Topp