Angelsound / doppler

Petronellus

Elsker forumet
Junilykke2018
Jeg er nysgjerrig, er det noen her som har angel sound eller doppler? Har lest litt forskjellig om det (både positivt og negativt) så ønsker gjerne å høre dine erfaringer om det:) (kunne tenkt meg det, men er usikker på om jeg bare blir engstelig hvis jeg ikke finner hjertelyden:wideyed:).

Hvis du er en person som lett blir bekymret så ikke kjøp en. For det er ikke alltid du kommer til å finne no.

Jeg kjøpte det denne gangen. Og har funnet lyd. Men merker det er lite som skal til for å ikke høre.

Hvis du er en person som lett blir bekymret så ikke kjøp en. For det er ikke alltid du kommer til å finne no.

Jeg kjøpte det denne gangen. Og har funnet lyd. Men merker det er lite som skal til for å ikke høre.

Samme her. Jeg stressa meg selv opp i går. Er bare 9 uker da. Men fant den fler ganger forrige uke faktisk. Fant den igjen Idag. Men kjenner jeg legger den bort litt nå :)

Og så har det litt med hvordan dem ligger til forskjellige tidspunkt. Jeg hører kun på dagen. Kvelden gjemmer den seg for pappsen

Har ingen dårlig erfaring med angelsound.
Hadde det, og brukte den inni mellom når vi ventet vår 1.sammen. Har rota den bort etter det, men gidder ikke å kjøpe ny nå :p

Er veldig usikker på om jeg blir bekymret eller ikke.. For jeg vet jo at det kan være vanskelig å finne hjertelyden, men samtidig vil man jo kanksje bli bekymret om man ikke hører noe to dager på rad? Må tenke litt på det tror jeg. Hvor kjøpte du din? Ser de har på eBay, men usikker på om det er ekte vare eller kopi :wideyed:

Er veldig usikker på om jeg blir bekymret eller ikke.. For jeg vet jo at det kan være vanskelig å finne hjertelyden, men samtidig vil man jo kanksje bli bekymret om man ikke hører noe to dager på rad? Må tenke litt på det tror jeg. Hvor kjøpte du din? Ser de har på eBay, men usikker på om det er ekte vare eller kopi :wideyed:
Kjøpte brukt på finn. Gidder ikke kjøpe ny. Kjøpte ul gel på babyplan.no

Hehe,så den ble ikke brukt så mye av deg? :p Siden du ikke tenker å skaffe ny :)

Jeg brukte den når jeg hadde behov fordi det var lenge siden kontroll, og når jeg merka i slutten at noe var galt. Hørte ikke hele tiden da baby kan bli stressa av det.
Jeg har så langt kjøpt to på 5 svangerskap :D

Jeg brukte den når jeg hadde behov fordi det var lenge siden kontroll, og når jeg merka i slutten at noe var galt. Hørte ikke hele tiden da baby kan bli stressa av det.
Jeg har så langt kjøpt to på 5 svangerskap :D

Ja, har hørt det med at baby kan bli stresset også. Får tenke litt på om jeg blir å kjøpe det. Takk for erfaringene dine :)

I forrige svangerskap klarte vi faktisk å høre med vanlig stetoskop. Ekstremt vanskelig men vi gjorde det flere gang. Veldig Morro og overaskende

Oi såpass ja:D Kanskje baby lå veldig gunstig til akkurat da så man fanget opp lyden? Kanskje jeg skal prøve det litt senere i graviditeten for moro skyld, har det lett tilgjengelig :)

Hvor langt er du? Syntes du det var enkelt å finne hjertelyden? :)

Jeg er 10+5 i dag :-)
Kjøpte på deres egen nettside, koster litt men jeg syne det er verdt det så får jeg litt sjelero :)
Det tok ikke lange tiden før jeg fant, fastelegen min hadde funnet en uke før så
Jeg visste hvor jeg skulle plassere den. For min del er det på venstre siden, veldig langt nede helt der hvor hårene slutter.

https://www.angelsounds.no/butikk/dopplere

Jeg er 10+5 i dag :)
Kjøpte på deres egen nettside, koster litt men jeg syne det er verdt det så får jeg litt sjelero :)
Det tok ikke lange tiden før jeg fant, fastelegen min hadde funnet en uke før så
Jeg visste hvor jeg skulle plassere den. For min del er det på venstre siden, veldig langt nede helt der hvor hårene slutter.

https://www.angelsounds.no/butikk/dopplere

Takk for link! :) klarer ikke bestemme meg om jeg skal skaffe meg eller ikke.. men har litt lyst på må jeg innrømme :p

Takk for link! :) klarer ikke bestemme meg om jeg skal skaffe meg eller ikke.. men har litt lyst på må jeg innrømme :p

Jeg kan bli så utrolig stresset noen ganger og da synes jeg det er veldig betryggende[emoji1] Da er det for min del også vært pengene, har den jo til neste gang pluss jeg kan selge den videre når jeg ikke lenger trenger den [emoji1]

Jeg tenkte å kjøpe doppler, men så snakket jeg med gynekologen og hun anbefalte det ikke. Doppleren sender inn bølger som varmer opp fostervannet, som kan være skadelig for fosteret. Så hvis du ikke ser på det som noe du MÅ ha, så ville jeg frarådet det :) men skjønner godt at du vil høre det, hakke hørt hjertelyden enda selv, men gleder meg til undersøkelse hos jordmor for å høre :)

Back
Topp