Jeg elsker min Angelsounds! Ved forrige svangerskap kjøpte jeg Classic (JPD100S) og syntes den fungerte veldig fint. Fant hjertelyden i uke 10 (men forsøkte heller ikke tidligere). Doppleren gjorde definitivt tilværelsen som gravid lettere frem til sparkene begynte! Med andremann ville jeg ha en mindre modell, og gikk for den som heter Mini. Her fant jeg hjertelyden i uke 9. Den gir like flott lyd, men er som navnet sier liten og hendig. Perfekt å ha med seg i vesken eller når jeg skulle på reise. Liker også de små øreproppene veldig godt. Venninnen min kjøpte seg den som heter JPD100B (blå og hvit) som ser ut som de jordmor bruker. Den viser antall hjerteslag per minutt og sikkert genial for de som ønsker å se dette. For meg har det aldri vært noe behov å se antall hjerteslag, det var veldig lett både å finne hjertelyden og høre at det var babyens. Verdens fineste lyd <3
Men vær OBS på hvor dere kjøper, en annen venninne kjøpte katta i sekken på Ebay og fikk en piratkopi. Sikkert ikke helt trygt å bruke, jeg hadde iallefall ikke turt å kjøpe en doppler på Ebay.