Angelsound doppler

Twilight

Forumet er livet
Noen som har den? Jeg fikk min i posten igår og fikk hørt hjerte lyden ❤❤ men idag funker den ikke :( skikkelig irriterende. Prøvde med andre øre telefoner men ingenting skjer. Akkurat som den føleren har sluttet å virke.

Noen som har vært borti det samme. Har brukt den bare en gang, så dårlig kan dem jo ikke være.

Har sendt de en Mail får se hva de svarer

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

Jeg har denne:
0

har hatt den i 6 uker og funker kjempebra, det eneste er at inngangen der hodetelefonene er litt følsom så må vri litt på den av og til for at lyden skal komme.. :)

Lyset lyser når jeg slår den på så tenkte ikke over batteriet, men bytta for sikkerhets skyld da funka det. Utrolig dårlig kvalitet det må være på de som følger med.

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13.02.14❤

Når kan hjertelyden høres med denne? Vurderer å kjøpe en. Jeg er 8+4 i dag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Signerer Esereth lenger oppe her, inngangen er utrolig følsom - så bare vri/ta inn og ut, så funker den kanskje etterhvert :)

Når kan hjertelyden høres med denne? Vurderer å kjøpe en. Jeg er 8+4 i dag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hørte første gang i uke 11. Men lyden kan være vanskelig å finne, og det er lett å ta feil av egne lyder og babyens.

Jeg har og den fungerer utmerket :-) Husker også at det var noe "spesielt" du måtte gjøre med batteriet, men ikke helt hva det var! Men ofte er det bare sånn "halvfulle" batterier som følger med, slik at du fort må kjøpe nye. Men jeg har hatt min i hvertfall 2 mnd og den fungerer ennå med samme batteriene :-)

Ikke hatt noe problemer med min, men hadde nok prøvd med et par nye batterier. Dette er en av grunnene til at jeg alltid kjøper sånne produkter i norske nettbutikker og ikke på Ebay. Føler meg tryggere dersom noe skulle gå galt med produktet og man må returnere.

Back
Topp