Angelsound/doppler

Trekløveret <3

Forumet er livet
I fryd over å ha hørt hjertelyden hos legen idag kjøpte jeg meg en angelsound/doppler! Mest med tanke på den kommende storesøsteren, at hun skal få ta del også!
Men...jeg klarer ikke å få frem min egen hjertelyd engang jeg...!!??[&:][&o][8|][8D] Og langt ifra minien sin da... Hva gjør jeg gale da tror dere...?? Prøvde å ta mer gele på, uten at det hjalp noe...[8|] Eller er det for tidlig med den kanskje..at det bare er de "proffe" dopplerene en hører det med så tidlig?

jeg hadde også problemer med å finne min egen hjertelyd, men var ingen problem på sambo... her var det litt kronglete for puppen lå liksom i veien... men hørte godt fosterlyden når vi fant den.. hadde masse babyolje på vi.

hvor har du prøvd å høre babyen hen da? jeg fant hjertelyden omtrent ved hårfeste der nede da jeg var 12-13 uker.

ORIGINAL: *Aulile*

jeg hadde også problemer med å finne min egen hjertelyd, men var ingen problem på sambo... her var det litt kronglete for puppen lå liksom i veien... men hørte godt fosterlyden når vi fant den.. hadde masse babyolje på vi.

hvor har du prøvd å høre babyen hen da? jeg fant hjertelyden omtrent ved hårfeste der nede da jeg var 12-13 uker.

Prøver meg heeelt der nede, slik som legen gjorde..

Prøvde meg med babyolje igår kveld, men det hjalp ikke her..[8D] De vi kan kjøpe i butikken er vel svakere enn de leger og jm har..så må vel vente noen uker før jeg hører den da..[:)]

Hvis det er en angelsound så er det ikke det samme som legen bruker. Legen bruker doppler (dvs et apparat som går på ultralyd) mens angelsound bare er en mikrofon med en forsterker. Mange opplever å finne hjertelyden sent eller ikke i det hele tatt med angelsound, så ville ikke bekymret meg om jeg var deg.

ORIGINAL: Speedsjarken

Hvis det er en angelsound så er det ikke det samme som legen bruker. Legen bruker doppler (dvs et apparat som går på ultralyd) mens angelsound bare er en mikrofon med en forsterker. Mange opplever å finne hjertelyden sent eller ikke i det hele tatt med angelsound, så ville ikke bekymret meg om jeg var deg.

Nei, er ikke bekymret, eneste grunnen for at jeg kjøpte en slik dings var at jeg ville den kommende storesøsteren skulle få ta litt del i svangerskapet[;)]

Fikk et godt tips når jeg først prøvde: press angelsounden litt inn rett over skambeinet, og vend den nedover så den på en måte tar inn lyder fra under skambeinet. Jeg hørte det første gang like etter jeg våkna om morgenen. Bruk ganske mye gel, sett nedpå angelsounden, og så skru opp lyden en del. (Håper du forstod forklaringa mi, den ble litt bakvendt....! Ellers så kan du sende meg en pm! [:)])

Lykke til! [:)]

ORIGINAL: litjpia.tm

Fikk et godt tips når jeg først prøvde: press angelsounden litt inn rett over skambeinet, og vend den nedover så den på en måte tar inn lyder fra under skambeinet. Jeg hørte det første gang like etter jeg våkna om morgenen. Bruk ganske mye gel, sett nedpå angelsounden, og så skru opp lyden en del. (Håper du forstod forklaringa mi, den ble litt bakvendt....! Ellers så kan du sende meg en pm! [:)])

Aah, skal prøve den, takk for tips!!![:D][;)][:D]

ORIGINAL: litjpia.tm

Nøyaktig slik funket det for meg også [:)] Måtte presse inn i magen over der livmoren er (altså ikke PÅ livmoren men lenger oppe på magen). Bruk aloe vera gel, funker helt supert [:)]

Back
Topp