Angelsound digital dopler

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen som vet. Hvis displayet lyser opp og viser f.eks verdi 143, betyr det at den har funnet en lyd? Uten at selve hjertelyden høres i høytaler.

Jeg prøvde for første gang idag litt og flere ganger lyste display opp og viste verdier mellom 130 og 145 uten at jeg kunne tyde hjerteslag fra høytaler. Dette var når jeg var helt nederst på magen. Turte ikke presse så hardt. Men 2 ganger hørte jeg også den typiske hjertelyden et øyeblikk.

Prøvde bare litt for jeg skjønte ikke helt hvordan jeg skulle verken lete eller ligge. Hehe:p

Jeg aner ikke. Hvor langt er du på vei? Hos meg ligger den på 160/164 jeg er nå 11 uker. Jeg har ikke med skjerm

Jeg er 10+2.:)
Prøvde en gang til og da hørte jeg godt hjerte en liten stund og så Bl.a 152 i displayet.

Jeg blir bare så usikker når den lyser opp og viser måling uten at jeg hører hjertelyden.
Lurer på om den er sensitiv og registrerer hjertet selv om det ikke høres ut høytaler.

Jeg lurer på det samme, fikk min i posten idag :) i tillegg piper den innimellom, og viser masse forskjellige tall?

Jeg lurer på det samme, fikk min i posten idag :) i tillegg piper den innimellom, og viser masse forskjellige tall?
Ja når displayet ikke er opplyst så piper den.
Det virker som den tar opp signaler selv om man ikke hører det når den lyser opp og viser måling, men jeg klarer ikke å finne noe info om det....

Ja når displayet ikke er opplyst så piper den.
Det virker som den tar opp signaler selv om man ikke hører det når den lyser opp og viser måling, men jeg klarer ikke å finne noe info om det....
Trodde jeg skulle bli klokere med denne mellom hendene :p Har bare 1000 nye spørsmål :p

Prøvde for 3.gang nå(kort tid alle ganger) og nå er jeg 100% sikker på at det var hjertelyden!!!!:Heartbigred
Både hørte den og fikk 166 opp på displayet mens det laget en annen pipelyd, som om den hadde søkt seg ferdig!

Hører godt forskjell på min egen og denne.
Jeg måtte lenger opp enn jeg trodde!

Herlig herlig herlig!!!! :D

Så spennende :D
Vurderer å kjøpe en selv, men vurderer også om det er verdt det.
Har enda ikke vært på ultralyd, og skal ikke til jordmor før uke 16.

er det verdt å kjøpe doppleren? :)

Så spennende :D
Vurderer å kjøpe en selv, men vurderer også om det er verdt det.
Har enda ikke vært på ultralyd, og skal ikke til jordmor før uke 16.

er det verdt å kjøpe doppleren? :)
For meg er det absolutt verdt det. Finner hjertelyden veldig lett, og jeg liker med den digitale at den viser hjerterytmen raskt slik at jeg ikke trenger å lytte så lenge.:)
Fint å vite at hjertet slår og mannen syns også det var topp å få høre det. :)
Tror ikke legen min vil prøve å lytte før mye senere, kanskje uke 15-16.

For meg er det absolutt verdt det. Finner hjertelyden veldig lett, og jeg liker med den digitale at den viser hjerterytmen raskt slik at jeg ikke trenger å lytte så lenge.:)
Fint å vite at hjertet slår og mannen syns også det var topp å få høre det. :)
Tror ikke legen min vil prøve å lytte før mye senere, kanskje uke 15-16.

Hvis du spør legen og du sier at du ikke tar det negativt om han ikke finner den så tror jeg han blir å prøve å lytte ^^ Det skal ihvertfall jeg få han til å gjøre når jeg skal på kontroll ca i uke 11+ :)

Hvor kjøpte du den digitale? Finner bare den vanlige med headsett jeg?

Jeg har aldri hatt det og ønsker ikke helt å bli opphengt i den lyden. Kjenner heller på andre symptomer og spark etterhvert og ekstra moro blir d når man er hos jordmor da. Bare til de som ikke helt vet om de skal kjøpe, men er fristed

Jeg synes det er vanskelig å få opp den riktige verdien, for da må det være lite bråk i bakgrunnen og jeg må holde den på samme sted ganske lenge. Men finner lyden veldig lett uansett :)

Vi føler og at det har vært verdt det, har bare vært en positiv opplevelse for oss. Men tror ikke jeg blir så fort bekymret over sånt, så vi er jo veldig forskjellige. Jeg prøver å ikke bruke den for ofte, og kommer nok til å legge den vekk når vi kan kjenne spark og sånn :)

Jeg synes det er vanskelig å få opp den riktige verdien, for da må det være lite bråk i bakgrunnen og jeg må holde den på samme sted ganske lenge. Men finner lyden veldig lett uansett :)

Vi føler og at det har vært verdt det, har bare vært en positiv opplevelse for oss. Men tror ikke jeg blir så fort bekymret over sånt, så vi er jo veldig forskjellige. Jeg prøver å ikke bruke den for ofte, og kommer nok til å legge den vekk når vi kan kjenne spark og sånn :)
Bruker du ørepluggene? Jeg må bruke de, blir bare skurr med høytaler syns jeg.:)

Hvis du spør legen og du sier at du ikke tar det negativt om han ikke finner den så tror jeg han blir å prøve å lytte ^^ Det skal ihvertfall jeg få han til å gjøre når jeg skal på kontroll ca i uke 11+ :)
Min fastlege sa ganske tidlig nå at han ikke lyttet etter hjertet før uke 15-16. Han ønsket ikke å skape unødig bekymring så han har vel dårlig erfaring.:) husker fra sist svangerskap også at både jm og fastlege ventet lenge med å lytte.

Bruker du ørepluggene? Jeg må bruke de, blir bare skurr med høytaler syns jeg.:)

Nei, fikk nesten hjerteinfarkt da jeg prøvde for lyden var sinnsykt høy :P Synes det er mye skurr og bråk uansett, men har ikke problemer med å høre lyden. Men jeg har en fra Sonoline og ikke Angelsound da, kanskje de er litt ulike. :)

Noen som vet. Hvis displayet lyser opp og viser f.eks verdi 143, betyr det at den har funnet en lyd? Uten at selve hjertelyden høres i høytaler.

Jeg prøvde for første gang idag litt og flere ganger lyste display opp og viste verdier mellom 130 og 145 uten at jeg kunne tyde hjerteslag fra høytaler. Dette var når jeg var helt nederst på magen. Turte ikke presse så hardt. Men 2 ganger hørte jeg også den typiske hjertelyden et øyeblikk.

Prøvde bare litt for jeg skjønte ikke helt hvordan jeg skulle verken lete eller ligge. Hehe:p

Hvor fant du den lyden? Fikk dopler i går men finner ingen lyd. Annet enn romling fra tarmene :P

Hvor fant du den lyden? Fikk dopler i går men finner ingen lyd. Annet enn romling fra tarmene :p
Jeg ligger på rygg, litt lent mot venstre og leter fra midten og litt mot høyre. Ca midt mellom skambenet og navle hos meg. Må presse litt inn og lytte. Flytter den lite hver gang og lytter så plutselig dukker den opp. Bruker ørepluggene.:)

Back
Topp