Angelinn

K@trine

Gift med forumet
Heisann! Deg er det en stund siden vi har sett!! Har du det bra?? [;)]

signerer.[:)]

Ja tru hvor hun har tatt veien [8|]
Håper virkelig at alt er bra med henne...

Kathrine

Hei alle sammen!
Alt er bra med meg!!! Så koselig at dere husker på meg[:)]. Ble neste litt rørt her. Alt står bra til, har bare vært litt lite flink til å svare på innlegg her i det siste. Har hatt det litt travelt den siste tiden, så jeg har bare stukket innom for å lese litt og holde meg oppdatert. Har rett og slett vært en "kikker"[:D].  Skal bli flinkere igjen. 

Har begynt å ta noen fag på universitetet, sånn at jeg bruker ventetiden til noe nyttig. Tar blant annet sosialpsykologi. Kjempeinteressant!! Så jeg har hatt nesen i bøker de siste ukene.

Har forresten en liten bekymring: De siste dagene synes jeg at jeg kjent lite liv fra den lille i magen... Er nesten litt bekymret. For i forrige uke kjente jeg mye, og ofte.. Nå kjenner jeg ikke så mye. Før pleide han å bevege seg/sparke hvis jeg ristet litt forsiktig i magen. Men når jeg gjør det nå kjenner jeg ingenting. Trodde aktivitetsnivået skulle øke etterhvert og ikke avta. Huff, håper alt er bra med den lille prinsen min.

Klem Linn  

Hei

Hvor langt er du på vei og har du vært på UL?
Er du bekymret så ta kontakt med fastlegen din eller jordmor. De bistår nok våre bekymringer så godt de kan..

Irene

Jeg er 23 uker på vei. Var på ul i uke 19, begynnelsen av januar og da så alt bra ut. Håper det ikke er noe gale. Tror jeg venter litt så får jeg heller ringe litt senere i dag hvis jeg ikke kjenner noe liv.

Jeg leste i BAM, og der står det at man skal stole på magefølelsen sin, og er man bekymra så er det ofte kort ventetid for å få komme til lege eller jordmor og bare få en kjapp undersøkelse og få høre hjertelyd.
Har du doppler selv kanskje? det går an å kjøpe og da kan du selv lete etter hjertelyd.
[:)]håper alt står bra til

ORIGINAL: angelinn

Jeg er 23 uker på vei. Var på ul i uke 19, begynnelsen av januar og da så alt bra ut. Håper det ikke er noe gale. Tror jeg venter litt så får jeg heller ringe litt senere i dag hvis jeg ikke kjenner noe liv.

han er nok bare litt rolig før han begynner for fult om en uke[;)]

men skjønner at du blir bekymmra da[&:]

Har hatt en slik uke selv nå.. synes det er veldig rolig. Dessuten så strekker livmora seg så veldig, at jeg ikke kjenner annet enn strekksmerter. Dumt, når jeg har lyst til å kjenne babyens bevegelser. [>:]

ORIGINAL: Irene29

Har hatt en slik uke selv nå.. synes det er veldig rolig. Dessuten så strekker livmora seg så veldig, at jeg ikke kjenner annet enn strekksmerter. Dumt, når jeg har lyst til å kjenne babyens bevegelser. [>:]

ditto[&:][8|]

har ikke kjent så mye liv i hele tatt enda jeg.. det er veldig sjelden.. så vet ikke helt hva jeg skal tro

heia angelinn, har ikke hilst på deg før jeg.ser du er fra stavanger, da er vi vertfall 2 fra her, jeg og er fra stavanger. hvor henne her bor du?

Hei Nina!
Hyggelig å hilse på deg[:)]. Jeg bor på Sunde, hvor bor du da? Ser forresten at du bor på Randaberg. Hvor langt er du på vei nå da?

Er ikke så veldig bekymret lenger likevel. Har kjent litt mer liv i dag enn de siste dagene så regner med at han bare har vært litt rolig en periode. Men takk for råd og tips:+) Setter stor pris på det!

Så fint at du har kjent litt mere liv nå da! [;)]
Leste nettopp at babyene begynner med sove/hvile perioder etter uke 20, så da kan det nok være derfor??!!
De sover/hviler vist nok mer når vi er våkne og våkner til liv når vi skal hvile...[:D]
Men er du usikker så ikke nøl med å ta kontakt med legen/ jordmor! [;)]

Back
Topp