~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Kaizer

ORIGINAL: Angelicka24

Hehe, det får vi! Du.. Du vet ikke om noen kule brune tapeter? Kunne tenkt meg å hatt en vegg med brun tapet med noe mønster på på den ene veggen på barnerommet!

Kule brune tapeter... Hmmm! Ta turen ut på til tapetforhandlerene i Haugesund [:D] Sikkert mange flotte!
Brun tapet er stilig, men da syntes jeg det må være "hvit" på resten av rommet! Har selv falt helt for den eggehvite fargen, ikke for hvithvit og heller ikke gulhvit! Maler med den selv nå [8D] Med sensemaling selvfølgelig! [8D]

Tror faktisk jeg har funnet en kjempesøt en som er mer beigefarget og med bamsefigurer[:D] Skal bare tapetsere en vegg da, der stellebordet skal stå, og resten av rommet blir nok i en slags brunhvit farge om du skjønner. Mer beige? Mannen maler lister på barnerommet nå! Gleder meg til det er ferdig[:D]

ORIGINAL: [miss]

Nydelige bilder snuppa, og for ein fin ticker du har fått lure meg på om eg kanksje kommer til å følge etter med en gutt i magen, hehe[8D] får sjå etter ul i morgen[;)] sender deg en mld eg! Prøve å huske på det![:D]

Jaaa, nå er jeg spent altså! Du er vel kanskje akkurat ferdig nå![:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Æ e råsa æ[8D][:D]

Hihi! Får se at det ikke blir en gutt på deg etterhvert og du må bytte til blå skrift[8D]

Hihi ja kanskje det[:)] Sambo ønsker seg en mørkhudet jente med masse krøller[:D][:D][:D] Blir nok vanskelig å få til da[8D][:D] Det er nok bare krøllene i kan få til der (sambo har masse krøller)

Hihihi! Gå mye i solarium kanskje? *Fnis*

ORIGINAL: Amodi

Så koselig at du har en liten gutteprins i magen[:D] Gratulerer!! Blir nok en storsjarmør[;)]

Hihihi, tusen takk!

Æ e råsa æ[8D][:D]

Hihi! Får se at det ikke blir en gutt på deg etterhvert og du må bytte til blå skrift[8D]

Hihi ja kanskje det[:)] Sambo ønsker seg en mørkhudet jente med masse krøller[:D][:D][:D] Blir nok vanskelig å få til da[8D][:D] Det er nok bare krøllene i kan få til der (sambo har masse krøller)

Hihihi! Gå mye i solarium kanskje? *Fnis*

Hihi[:D] Da vi fikk vite at sambo var steril (noe vi er overlykkelig over var feil) spøkte vi litt med donor der ja[:D][:D][:D] Uff for en humor man får oppi alt dette[8D]

Ja, man får sånn syk humor innimellom, men det er bare godt å faktisk kunne spøke litt med det! Ellers blir det gjerne litt overveldende. Synes mannen til tanta mi hadde en fin kommentar i går. Vi var hos mormoren min i 65-årsdag og hun er jo veldig kristen da. Så hun har jo bedd veldig mye for at tanta mi og mannen skal lykkes på dette forsøket og nå venter de jo tvillinger! Så i går sa mormoren min: Og tenk at det blir tvillinger da! Helt fantastisk! Så kommer det fra mannen til tanta mi: Ja, du har vel kanskje bedd litt FOR mye[8D] Hihihi[:D] 

Gooooooooooood lørdag snuppa mi [:D]

Ja, man får sånn syk humor innimellom, men det er bare godt å faktisk kunne spøke litt med det! Ellers blir det gjerne litt overveldende. Synes mannen til tanta mi hadde en fin kommentar i går. Vi var hos mormoren min i 65-årsdag og hun er jo veldig kristen da. Så hun har jo bedd veldig mye for at tanta mi og mannen skal lykkes på dette forsøket og nå venter de jo tvillinger! Så i går sa mormoren min: Og tenk at det blir tvillinger da! Helt fantastisk! Så kommer det fra mannen til tanta mi: Ja, du har vel kanskje bedd litt FOR mye[8D] Hihihi[:D] 

Hehe...[:D] Godt vi har denne humoren med oss ja... Hadde blitt leeeeenge å vente hvis ikke...

ORIGINAL: Kaizer

Gooooooooooood lørdag snuppa mi [:D]

Hihihi, er treig jeg altså[:D] Goooood tirsdag!!! [8D]

Whaaaaat????!?!? 20 uker allerede?!
De ukene har gått sinnsykt fort! Syntes nesten det har gått kjappere for deg enn for meg jeg [8|] 

Gratulerer med halvveis [:D][:D][:D]

Hihihi, takktakk!!!

Magebilde halvveis:

[;)]

Åååå så fin! Tenk halvveis.... [;)]

Takk jenter! Nå er det ei på terminforumet mitt som er på føden. Bare 22 uker på vei, og har 6 cm åpning, så de kan ikke akkurat stoppe det[:(] Håper det går bra med både henne og babyen! Vær med og send varme tanker!!!

Fy søren.. Det var en aprilspøk! [:@]

Ja, det skulle ikke gått an!

Slikt er ikke noe å spøke om, synes jeg... [&:] Vet at JEG ikke slappet skikkelig av før jeg var i uke 29 tror jeg.... Da visste jeg at sjansen var stor for at det skulle gå bra HVIS det skjedde noe...

ORIGINAL: Grete71

Slikt er ikke noe å spøke om, synes jeg... [&:] Vet at JEG ikke slappet skikkelig av før jeg var i uke 29 tror jeg.... Da visste jeg at sjansen var stor for at det skulle gå bra HVIS det skjedde noe...

Ja, vi er jo en del som sitter med sånne bekymringer, så tror nok disse to som trodde de var så morsomme i går rett og slett blir boikottet tidligere. Ingenting å spøke med altså[:'(]

ORIGINAL: ElinR

for en idiotisk spøk[:@]

Huff ja... Og "unnskyldingen" de kom med i dag var ikke noe bedre heller. Utrolig trist synes jeg!

Da er 3D UL bestilt og jeg gleeeeeder meg! Skal ta det når jeg er i uke 26, for det var visst best[:D]

Back
Topp