~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: snuppis30

Hei vennen,

Hvordan går det med deg?

Tenkte jeg også på... [:D]

ORIGINAL: Pernillen

ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: Pernillen

Jeg har akkurat lest litt i dagboken din. Fantastisk historie du har! Så bra at du ble gravid, og jeg håper at svangerskapet forløper uproblematisk for deg!
Lykke til videre =)

Tuuusen takk for det Pernillen! Håper du ikke leste hele dagboka mi, for da hadde du vel sittet ett par kvelder[8D]

Neida jeg bare skummet, men brukte ganske mye tid på det faktisk!
Jeg er ganske ny her inne, så jeg ble på et eller annet vis fanget av din dagbok da jeg skulle opprette min egen. Jeg ble inspirert av historien din, og da var det gjort!! [;)]

Hihihi, så søt du er!! Håper din dagbok slipper å bli like lang som min da[;)]

ORIGINAL: Kaizer

ORIGINAL: snuppis30

Hei vennen,

Hvordan går det med deg?

Tenkte jeg også på... [:D]

Nervene er litt frynsete i forhold til morgendagen for å være helt ærlig. Jeg begynner å grine av ingenting, og både gruer og gleder meg til i morgen. Er redd for at jeg faller totalt i kjelleren om resultatene ikke er som håpet. Prøver selvsagt å være positiv til det hele, men må være litt realistisk og, ellers blir gjerne fallhøyden stor i morgen. Men jeg sier til meg selv om og om igjen at ingenting tilsier at jeg har mistet begge spirene. Det er jo en veldig stor sjanse for at den ene fortsatt er der. Innbiller meg at jeg hadde blødd MYE mer om jeg mistet det som var der inne.

Nei, så her går det veldig opp og ned med andre ord. Jeg vil bare få det overstått og er kvalm med tanken på det hele. Men så kommer de positive stikkene da. De som gjør at jeg fortsatt føler meg litt gravid. Dragningen der nede, kvalmen når jeg ikke spiser fast...

Lykke til i dag vennen!!
Tenker på deg!![:D][:D][:D]

klem

Tusen takk jenter!

Ja lykke til[:)] Håper du blir inne hos oss i august

Dette går nok helt fint! [:D]

Lykke til, Angelicka! [:)]

Lykke til! Går så bra så!

Og god jul! [:D][:D]

Hei snuppa!
Hvordan går det?

Nå venter jeg i spenning på resultatet vennen!
Håer du kommer jublende inn her, uten en tvil om at noe skal være galt.
Men kjære deg, jeg sier det igjen...du har nok ingne grunn til å være bekymret.

Masse lykke til[:)]

Så bra at alt var bra, og at hcg-verdiene var steget[:D]

Jeg var kjempelettet da jeg leste at hcg nivået ditt hadde steget.[:D][:D][:D]

Så bra!!![:D][:D][:D][:D]

klem

Gud dere er herlige jenter! Hva skulle jeg gjort uten dere? Hcg-nivået var steget fra 2566 på fredag til 5790 i dag, så det er jo kjempebra! Nå kan jeg endelig slappe av og nyte at jeg faktisk er gravid[:D] Mamma og tanta mi var her når jeg fikk telefonen, og det ble tørking på tårer og jubel i heimen her gitt! Hahaha[8D] Nå gleder jeg meg til mannen ringer. Han skulle prøve å snike seg inn å få ringt mens han er på jobb idag, men spørs om han får det til. Da får vi uansett pratet i kveld, og i morgen kommer han hjem. Åh lykke!!!

Blir koslig å snakke med mannen i dag da!![:D][:D]
Nyt ettermiddagen og nyt graviditeten snuppa!!

klem

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Blir koslig å snakke med mannen i dag da!![:D][:D]
Nyt ettermiddagen og nyt graviditeten snuppa!!

klem

Tusen takk for det vennen[:D]

ORIGINAL: Ivara

Tusen takk for melding i dag vennen! [:)] Glad for at jeg slapp å vente helt til jeg kom hjem, for dette var virkelig knallnyheter som jeg ikke hadde tid til å vente på [8D]

Jeg er så glad på deres vegne. Herifra skal alt gå supert!

Hihihi, tror jeg sendte den meldingen til ti stykker eller noe[8D][8D] Litt gira ja! Mannen pustet lettet ut når jeg pratet med ham. Tror nok han har vært veldig bekymret[&:] Men nå håper jeg ting roer seg littegranne altså. Gledre meg bare til UL, for nå er jeg spent på om det er en eller to der inne. Jeg tror egentlig bare at det er en der selv nå.

Ser at det bare er tre uker og en dag til ny oppstart - så bra snuppa! Har ikke fått lest oppdateringen din inne på assistert enda - *suse inn*!

Så flott!! I dag var virkelig en fin dag med gode nyheter for både deg og Ivara [:)]
Suser over en stor klem, her i fra går alt bra [;)]

Supre nyheter dett ja.... Nå kan du finne julefreden og kose deg når mannen kommer hjem[:)][:)][:)][:)]
*Misunnelig[;)][:D]*

GOD JUL
OG
GODT NYTTÅR
ØNSKES TIL
DEG OG DINE!!!!

GOD JUL TIL DEG OG DINE!!!!

JULEKLEMMER FRA MEG OG MINE! [;)]

Back
Topp