~ Angelickas dagbok ~

får bare si gratulerer nok en gang til deg med bollen dere har laget [:D]

om dette jeg skriver nå er noe trøst vet jeg ikke men når jegmistet blødde jeg skikkelig rødlig vanlig rødt blod og da fikk jeg høre at spiren hadde vært dø lenge, men hadde jeg blødd svart eller brunt var det fortsatt liv der... kan selvsagt være forskjellig fra person til person men håper spirene dine er fulle av liv og gi deg masse morgenkvalme og alr det som høret med

ORIGINAL: AnneEmilie

krysser alt jeg har for at det bare er en ubetydelig liten blødning, og at spirene dine har det så bra som bare det!!!!

stoooor klem til deg snuppa!!

Tusen takk søta!!! Alt bra med deg?

ORIGINAL: Kaizer

Du er god du Angelicka! [:D] Det er jo sånne tanker du må ha, men det er lett å dvele på den andre siden og heller syntes fryktelig synd på seg selv!
Prøvene på mandag må ha steget masse!! [8D] 

Har du kommet deg tilrette i det nye huset? Rart å være der alene nå kanskje? [;)] 

Ja, de SKAL ha steget masse [;)] Jeg koser meg så utrolig mye i dette huset. Nesten så jeg er misunnelig på meg selv som har det så fint! Hahaha[:D] Jeg fikk jo en sofa og en lysekrone av mamma, og det passet så sinnsykt fint oppe i stuen. Vi har ønsket oss gavekort fra Skeidar til jul, må ha stuebord og ett teppe oppe og. Synes dette var fint:

Passet litt til den nye stilen min i stuen, for sofaen er beigeaktig, og jeg har hvite puter og lammeskinn oppi sofaen. Usikker på hvilket stuebord jeg skal ha da! Hvilken farge og sånn... Men vi har lyst på ny spisestue etterhvert, så kanskje bestemme oss for hvilken farge eller hvilken spisestue vi vil ha, og så kjøpe ett matchende stuebord. Nå har jeg fire pappesker med duk på - hahaha[:D]

ORIGINAL: *God is a Dj*

får bare si gratulerer nok en gang til deg med bollen dere har laget [:D]

om dette jeg skriver nå er noe trøst vet jeg ikke men når jegmistet blødde jeg skikkelig rødlig vanlig rødt blod og da fikk jeg høre at spiren hadde vært dø lenge, men hadde jeg blødd svart eller brunt var det fortsatt liv der... kan selvsagt være forskjellig fra person til person men håper spirene dine er fulle av liv og gi deg masse morgenkvalme og alr det som høret med

Oi, det var jo beroligende for meg da[:)] Jeg har jo hatt veldig lite svangerskapstegn da, men har mye "dragninger" der nede nå. Håper at det bare er livmoren eller noe som utvider seg og at det var derfor det kom litt blødninger og? Må tenke optimistisk her[8D]

ja viktig å tenke positivt og reallistisk...

lykke til på mandag :) og for å sjekk litt på egen vei ang hCg kan du vel ta en til test eller ???

Jeg tror det bare er livmora di som utvider seg for å gjøre plass til livet som vokser inni der jeg da. [:)]
Man kan få blødninger da når den utvider seg. Men dette vet du nok... [;)]

Dette går nok kjempebra skal du se!

ORIGINAL: *God is a Dj*

ja viktig å tenke positivt og reallistisk...

lykke til på mandag :) og for å sjekk litt på egen vei ang hCg kan du vel ta en til test eller ???

Nei, om man har SA så ligger fremdeles HCG i blodet, så det er jo litt dumt da.. Menmen, jeg skal klare å vente til mandag[:)]

ORIGINAL: Ivara

Så bra at det ikke har kommet noe mere friskt blod!

Fortsetter å krysse alt for spiren(e) i magen. [:)]

Nå er den brune blødningen stoppet og. Takk og pris for det[:D]

ORIGINAL: Surita

Jeg tror det bare er livmora di som utvider seg for å gjøre plass til livet som vokser inni der jeg da. [:)]
Man kan få blødninger da når den utvider seg. Men dette vet du nok... [;)]

Dette går nok kjempebra skal du se!

Ja, jeg håper at det bare er det som har skjedd[:)]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til desember mnd   

1. DESEMBER: Jobb fra kl. 12 og utover dagen[:)]

2. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Var kvalm i dag morges, og uvel i magen[&:]   

3. DESEMBER: Kontraktsmøte hos eiendomsmegler.

4. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)]  

5. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Hjalp mamma med å flytte. Brukte 12 timer! Sliten jah[&:] Verking i tennene[8|]   

6. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Fikk en svaaaaak strek på billigtest! Verking i tennene.   

7. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Rugedag 10! Fikk en sterkere strek på billigtest, og tok en CB som viste ett blått kryss!   

8. DESEMBER: Streken blir sterkere på testen; kan dette være mulig? Ringte Hausken og fikk time til UL den 2. januar[:)]

9. DESEMBER: Tok en CB-digital og det er visst ingen tvil om at jeg endelig er gravid!!! Var kvalm i dag!

10. DESEMBER: [&o] Mannen reiser ut i Nordsjøen [&o] Morgenkvalme!!! Våkna av at jeg var døkvalm[:'(] Men har funnet ut at det hjelper å spise litt. Må kjøpe meg noe frukt tenker jeg meg[:)]     

11. DESEMBER:   Testedag!!!  Men er jo allerede gravid, så da slipper jeg vel å teste mer enn de 6 testene jeg allerede har tatt[8|] Kaizer var på UL og fikk vite at hun venter tvillinger[:D] Har ikke hatt morgenkvalme i dag[;)]

12. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Eksamensresultater[:-] Eksamen gikk kjempebra! Fire uker på vei[:D] Tanten min kommer på besøk[:)] Mamma og lillesøss var og spiste kvelds og så film hos meg.

13. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Skal til mamma å spise middag. Litt ømme pupper og stikninger der nede, ellers ingenting[;)] 

14. DESEMBER:  Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Skal til en vennine og spise julekaker[8D] 

15. DESEMBER: Jobb fra kl. 14.30 til 17.00. Masse murringer!

16. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Fikk litt lyserosa på papiret, men håper og tror at det bare er Cyclogesten som irriterer slimhinnene.

17. DESEMBER: Overtar det nye huset[:D]

18. DESEMBER: Ringer meg inn på jobb.

19. DESEMBER: 5 uker på vei[:D] Blødde litt friskt rødt blod. Var på sykehuset og tok blodprøve for å sjekke HCG-nivå. Det lå på 2566. Håper at det har blitt mye høyere til neste prøve på mandag!

20. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Blødde litt brunlig utover dagen, men heldigvis ikke mye. På ettermiddagen gav det seg, og det har ikke kommet mer utover kvelden. 

21. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] 

22. DESEMBER: Blodprøve på sykehuset. Håper at HCG-nivået har steget!

23. DESEMBER: Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen[:D] Hjertet til bebissen(e) begynner å slå Skal til tanta mi på julegrøt!

24. DESEMBER: Skal til søssen og sambo og feire jul med mamma, pappa, stemor og begge søstrene mine[:)]

25. DESEMBER: Middag hos svigers[:D]

26. DESEMBER: 6 uker på vei[:D] Middag hos tanta mi[:)]

27. DESEMBER: 

28. DESEMBER:

29. DESEMBER:    

30. DESEMBER:     

31. DESEMBER: Nyttårsaften i det nye huset vårt!Bestevenninen min, mamma og lillesøss kommer til middag[:)]

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -  52 dager (satt i gang tanta med primolut)
14.november - Ble gravid på første fryseforsøk!!!

WEEEEE [:D] nå har jeg ikke vært her inne på eeeeevigheter, har liksom ingenting her å gjøre lenger, men så tenkte jeg plutselig "hmm jeg lurer på hvordan det går med angelicka"... åsså er du gravid jo!! [:)] sååå bra! [:D] 
Gratulerer sååå masse, dette fortjente dere virkelig!!
Blir spennende å se om det er en eller to der inne [:)] Skal stikke innom sånn av og til og følge med hehe [:)]

ORIGINAL: Angelicka24

Så flott! Nå ble jeg gla!! [:)]

Håper alt er bra med deg Angelicka, spiren(e) har det nok helt topp der inne!
Krysser fingrene for at HcG-en er enda høyere i morgen[:)]

*KlemmepåsøtesnillegravideAngelicka*

ORIGINAL: Irmo

WEEEEE [:D] nå har jeg ikke vært her inne på eeeeevigheter, har liksom ingenting her å gjøre lenger, men så tenkte jeg plutselig "hmm jeg lurer på hvordan det går med angelicka"... åsså er du gravid jo!! [:)] sååå bra! [:D] 
Gratulerer sååå masse, dette fortjente dere virkelig!!
Blir spennende å se om det er en eller to der inne [:)] Skal stikke innom sånn av og til og følge med hehe [:)]

Ååååh, så koselig Irmo! Ble nesten litt rørt her jeg! Er spent på om det er en eller to eller noen i det hele tatt jeg og! Hadde litt blødninger på fredag, så skal sjekke med blodprøve i morgen om HCG-nivået er steget. Men jeg har troen da[:D]

ORIGINAL: fruit

Så flott! Nå ble jeg gla!! [:)]

Ja, det gjør meg mer rolig i hvert fall! Ikke moro når man ser det der på papiret[:o]

ORIGINAL: Amodi

Håper alt er bra med deg Angelicka, spiren(e) har det nok helt topp der inne!
Krysser fingrene for at HcG-en er enda høyere i morgen[:)]

*KlemmepåsøtesnillegravideAngelicka*

Tuuuusen takk søtesnilledeg[:D] Er spent på resultatet i morgen jah[;)]

ORIGINAL: Viksi.

Hei.[;)][:D]
Det var godt å lese at du var slutter å blød, jeg hadde det og ei lita stund i begynnelsen i svangerskapet, men det gikk seg til (men var redd når jeg oppdaget det og det var, på ei nattevakt) .Jeg vil bare si at jeg ønsker deg lykke til vidre i svangeskapet. Skal du noe på ul før 18-19 uke? (jeg var i uke 7, det er en så fin opplevelse) varme tanker til deg fra meg[:)]

Takk for det Viksi. Jeg skal til UL i uke 7. Tror det er vanlig ved prøverør[:)] Men nå er det først blodprøven i morgen som jeg skal ta, så får vi ta det fra der. Er bare veldig bekymra allikevel, selv om jeg vet at medisinene kan irritere osv.

Jeg har akkurat lest litt i dagboken din. Fantastisk historie du har! Så bra at du ble gravid, og jeg håper at svangerskapet forløper uproblematisk for deg!
Lykke til videre =)

ORIGINAL: Pernillen

Jeg har akkurat lest litt i dagboken din. Fantastisk historie du har! Så bra at du ble gravid, og jeg håper at svangerskapet forløper uproblematisk for deg!
Lykke til videre =)

Tuuusen takk for det Pernillen! Håper du ikke leste hele dagboka mi, for da hadde du vel sittet ett par kvelder[8D]

ORIGINAL: Pernillen

Lykke til videre =)

Tuuusen takk for det Pernillen! Håper du ikke leste hele dagboka mi, for da hadde du vel sittet ett par kvelder[8D]

Neida jeg bare skummet, men brukte ganske mye tid på det faktisk!
Jeg er ganske ny her inne, så jeg ble på et eller annet vis fanget av din dagbok da jeg skulle opprette min egen. Jeg ble inspirert av historien din, og da var det gjort!! [;)]

Back
Topp