~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: snuppis30

Jeg sluttet på p-pillen 3.august 2007 [:)]

Jeg husker ikke helt datoen når jeg sluttet, men tror det var i begynnelsen av juli. For jeg hadde TR i slutten av juli, og så kom bortfallsblødning igjen i begynnelsen av august!

Ja nå reiser mannen din på jobb snart...... Sikkert uvant å ha han hjemme så lenge ja, enig med deg at det på en måte blir godt å være litt alene og[:)] Men jeg gleder meg innmari til sambo kommer hjem nå, føler det er evigheter siden han var hjemme[8D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Ja nå reiser mannen din på jobb snart...... Sikkert uvant å ha han hjemme så lenge ja, enig med deg at det på en måte blir godt å være litt alene og[:)] Men jeg gleder meg innmari til sambo kommer hjem nå, føler det er evigheter siden han var hjemme[8D]

Ja, det er liksom helt greit første uken han er borte, mens andre uken savner jeg ham helt forferdelig! Hehehe[:)]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juni mnd. Endelig pp7! 

1. JUNI: Har kommet bittelitt brunt ut i dag og, dag 15 med blødninger/spotting. Lurer på om jeg har hatt en SA[&o] Godt jeg snart skal på utredning! Koser meg bare i dag og har endelig fått sommerferiefølelsen!

2. JUNI: Litt brunt i dag og. Dag 16 med blødninger/spotting. Har malt siste rest av huset - herlig!

3. JUNI :  Får eksamensresultatene mine!  Ikke fornøyd nei[&o] 

4. JUNI: Skal ut til tanten min og hjelpe henne og male grunnmur!

5. JUNI:  Dagen er endelig kommet for utredning!  Skal ha tantungen min på overnatting. Begynte på metformin og p-piller!

6. JUNI:  Sex og Singelliv filmen har premiere! Gleder meg!!!   

7. JUNI:  Var med søssen til mannen min på byn[8|]

8. JUNI: Tantungen min kommer på overnatting[:)]

9. JUNI:  Tantungen min på overnatting [:)] TRUSA FIKK POSITIV TEST!!!

10. JUNI: Den lille prinsessen reiser hjem til mammen igjen [;)]

11. JUNI:  Vi reiser til Bulgaria!    Øker metformindosen til 2 tabletter til dagen!

12. JUNI:  Var i Tsarevo og tittet litt, døsig liten by!  Farget håret rødt!

13. JUNI:  Slapper bare av ved bassenget[:)]

14. JUNI:  Var i Primoskor og shoppet! [8D]

15. JUNI: Hadde planlagt en avskappende dag ved bassenget, men her holjer det ned, lyner og tordner gitt! [:-]

16. JUNI: 

17. JUNI:  Øker metformindosen til 3 tabletter til dagen [:)] 

18. JUNI: [8D] Kommer hjem fra Bulgaria! [8D] Glemte å øke dosen i går, så begynner på det i dag!

19. JUNI:  Regner og høljer ned, så blir nok en slapp - av dag!

20. JUNI: Var og shoppet litt i byen; tilbudsdag.

21. JUNI: Skal kanskje til byen igjen og shoppe mer[8D]

22. JUNI: Har spådd litt, og fått prøvd meg som dyretolk[:)]

23. JUNI:

24. JUNI:

25. JUNI:  Mannen min reiser ut i Nordsjøen[&o]

26. JUNI: 

27. JUNI: 

28. JUNI:

29. JUNI: Får antageligvis TR siden jeg går på p-pillen nå for å renske litt ut i eggstokkene mine!

30. JUNI:   

6.august -       34 dager  
8.september -  42 dager
19.oktober -    37 dager
24.november - 43 dager
05. januar -     52 dager
26. februar -    88 dager
24.mai - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Dyretolk? Fortell....!!! [;)]

ORIGINAL: Kaizer

Jeg har søkt etter prøvekaniner på ett hesteforum jeg er på, er kjempespennende! "Prater" med dyrene for å høre hvordan de har det og sånn, om alt er greit[;)] Hehehe[:D]

ORIGINAL: Angelicka23

Jeg har søkt etter prøvekaniner på ett hesteforum jeg er på, er kjempespennende! "Prater" med dyrene for å høre hvordan de har det og sånn, om alt er greit[;)] Hehehe[:D]

Funker det?
Mener... får du det til?
Har de det bra da?!? [;)]

Funker det?
Mener... får du det til?
Har de det bra da?!? [;)]

Virker ut som om det funker, jeg får i hvert fall inn veldig mye av de! Får vite om helse, hvilken mat de liker, personligheten deres kommer klart frem, og også hva de tenker om plassen de bor, eieren osv[:)]
Som oftest har de det veldig bra. Når noen først bruker en dyretolk, så er de jo ofte interessert i dyrenes ve og vel[;)]

Ja, sant det [:D]
Virker som om du er veldig flink med dette du driver med, og så virker det så spennende!
Stå på lille venn! [:)] Bra at noen her i verden skjønner dyrene våre... [;)]

Ja, har egentlig en ganske morsom jobb[:D]

Det var godt[:)] Gleder meg masse og venter spent[:D]

Hei angelicka [:)]
jeg har sittet her i 2 mnd snart og lest din dagbok, og nå kjenner jeg at jeg bare må kommentere! [:D]
jeg er så sinnsykt imponert over hvordan du tar denne ventetiden!!
det kan jo ikke være så greit å måtte begynne på pillen igjen,men det er godt å se at du er ved godt mot!! men mener du at du lever av å spå, eller har du en jobb ved siden av?

håper det setter seg en spire snart! lykke til videre!

ORIGINAL: bebisjuk300

Hei angelicka [:)]
jeg har sittet her i 2 mnd snart og lest din dagbok, og nå kjenner jeg at jeg bare må kommentere! [:D]
jeg er så sinnsykt imponert over hvordan du tar denne ventetiden!!
det kan jo ikke være så greit å måtte begynne på pillen igjen,men det er godt å se at du er ved godt mot!! men mener du at du lever av å spå, eller har du en jobb ved siden av?

håper det setter seg en spire snart! lykke til videre!

Hei du!
Så rart at jeg har en liten snikleser her i dagboken min[8D] Hehehe, synes det er koselig altså!
Jeg føler liksom at jeg må gjøre alt for å få denne spiren vår, så om jeg må vente ett par måneder nå, så har vi i det minste skikkelig hjelp i vente!
Jeg har bare spåingen og dyrekommunikasjonen som en morsom deltidsjobb på siden. Er egentlig jusstudent på fjerde året! Merkelig sammensetning - yes, I know[8D]  Menmen, det blir litt mer spåing nå om sommeren, siden jeg har sommerferie og greier!
Kjempekoselig at du kommenterte hos meg, you are welcome til å sniklese videre[;)]

Ja går helt fint det[:)] Heldig du som kan ha kosekveld med sambo [:)] Må vente 2 uker til jeg..snufs[:(] hehe.. [:D]
Er opptatt med denne spontane opp pussinga mi ikveld anyway hehe[:'(][:D]
Malt ferdig to strøk på veggene der senga skal stå.. Så får jeg ta resten i mårra.. [8D] 
Nå var det bare å få senga inn.. og flytte på møbler og rydde før arbeidsfolka kommer[8D]
Sallan senga skal bli go inatt hehe..
Juno..Ikke helt sikker..Er det den med han som har en lillebror som har Down Syndrom?
Syns å minnes at jeg har sett den.. Men husker ikke slutten lol.. Husker han skjøt den der hunden..
Men om de kom seg vekk fra alt det der tullet husker jeg ikke hehe..[8D][&:][:D] Altzheimers Light lol...

ORIGINAL: Emja

Ja går helt fint det[:)] Heldig du som kan ha kosekveld med sambo [:)] Må vente 2 uker til jeg..snufs[:(] hehe.. [:D]
Er opptatt med denne spontane opp pussinga mi ikveld anyway hehe[:'(][:D]
Malt ferdig to strøk på veggene der senga skal stå.. Så får jeg ta resten i mårra.. [8D] 
Nå var det bare å få senga inn.. og flytte på møbler og rydde før arbeidsfolka kommer[8D]
Sallan senga skal bli go inatt hehe..
Juno..Ikke helt sikker..Er det den med han som har en lillebror som har Down Syndrom?
Syns å minnes at jeg har sett den.. Men husker ikke slutten lol.. Husker han skjøt den der hunden..
Men om de kom seg vekk fra alt det der tullet husker jeg ikke hehe..[8D][&:][:D] Altzheimers Light lol...

Helt sikkert UNO du tenker på, som er norsk[;)] Juno er en amerikansk film om en tenåringsjente som blir gravid[:)]  

Heisann!!

Hvordan går det med deg da snuppa?

klem

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Heisann!!

klem

Heia!

Her går det greit, har sommerferie, og det er litt herlig. Mannen reiser ut i Nordsjøen, gruer meg litt til det, men skal gå greit det og! Venter liksom bare i spenning til august her, og jeg kan begynne på skikkelige medisiner som gjør meg mer mottagelig for en spire!
Hvordan går det med deg da?

Klem

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Heisann!!

klem

Heia!

Her går det greit, har sommerferie, og det er litt herlig. Mannen reiser ut i Nordsjøen, gruer meg litt til det, men skal gå greit det og! Venter liksom bare i spenning til august her, og jeg kan begynne på skikkelige medisiner som gjør meg mer mottagelig for en spire!
Hvordan går det med deg da?

Klem

Går greit her også. Er spent på om TR kommer igjen eller ikke[;)]
Går ut i ferie i morgen jeg da, gleder meg masse til det!!

Håper det klaffer for dere kjapt da, når du starter på medisin i august!

Ha en fin dag!!

klem

Alltid deilig med sommerferie, har dere noen planer?
Ha en fin dag ja snuppa! Jeg skal kose meg med mannen min siden det er siste dagen han er hjemme før han reiser[&:]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juni mnd. Endelig pp7! 

1. JUNI: Har kommet bittelitt brunt ut i dag og, dag 15 med blødninger/spotting. Lurer på om jeg har hatt en SA[&o] Godt jeg snart skal på utredning! Koser meg bare i dag og har endelig fått sommerferiefølelsen!

2. JUNI: Litt brunt i dag og. Dag 16 med blødninger/spotting. Har malt siste rest av huset - herlig!

3. JUNI :  Får eksamensresultatene mine!  Ikke fornøyd nei[&o] 

4. JUNI: Skal ut til tanten min og hjelpe henne og male grunnmur!

5. JUNI:  Dagen er endelig kommet for utredning!  Skal ha tantungen min på overnatting. Begynte på metformin og p-piller!

6. JUNI:  Sex og Singelliv filmen har premiere! Gleder meg!!!   

7. JUNI:  Var med søssen til mannen min på byn[8|]

8. JUNI: Tantungen min kommer på overnatting[:)]

9. JUNI:  Tantungen min på overnatting [:)] TRUSA FIKK POSITIV TEST!!!

10. JUNI: Den lille prinsessen reiser hjem til mammen igjen [;)]

11. JUNI:  Vi reiser til Bulgaria!    Øker metformindosen til 2 tabletter til dagen!

12. JUNI:  Var i Tsarevo og tittet litt, døsig liten by!  Farget håret rødt!

13. JUNI:  Slapper bare av ved bassenget[:)]

14. JUNI:  Var i Primoskor og shoppet! [8D]

15. JUNI: Hadde planlagt en avskappende dag ved bassenget, men her holjer det ned, lyner og tordner gitt! [:-]

16. JUNI: 

17. JUNI:  Øker metformindosen til 3 tabletter til dagen [:)] 

18. JUNI: [8D] Kommer hjem fra Bulgaria! [8D] Glemte å øke dosen i går, så begynner på det i dag!

19. JUNI:  Regner og høljer ned, så blir nok en slapp - av dag!

20. JUNI: Var og shoppet litt i byen; tilbudsdag.

21. JUNI: Skal kanskje til byen igjen og shoppe mer[8D]

22. JUNI: Har spådd litt, og fått prøvd meg som dyretolk[:)]

23. JUNI:  Så ett par filmer med min kjære - hadde kosekveld[:)]

24. JUNI: Gruer meg til mannen reiser i morgen. Får kose ham i hjel i dag!!!

25. JUNI:  Mannen min reiser ut i Nordsjøen[&o]

26. JUNI: 

27. JUNI: 

28. JUNI:

29. JUNI: Får antageligvis TR siden jeg går på p-pillen nå for å renske litt ut i eggstokkene mine!

30. JUNI:   

6.august -       34 dager  
8.september -  42 dager
19.oktober -    37 dager
24.november - 43 dager
05. januar -     52 dager
26. februar -    88 dager
24.mai - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Back
Topp