~ Angelickas dagbok ~

Hehehe, det er jo en fin innstilling da! Gruer meg litt jeg og. Har angst for at han skal veie meg eller noe, og at mannen min får vite hvor mange kilo jeg er[8D] *Grøss* Noe må jo vi kvinnfolk få ha i fred *ler*
Men ellers er det vel GU, og UL som tas? Mannen skulle ikke ha med noe i en kopp første gangen, så jeg vet ikke om vi må tilbake og få svar på mine eventuelle blodprøver, samt sjekke hans svømmere jeg?

Nei sambo skal heller ikke ha med prøve da vi skal, synes det er litt rart jeg da siden alle prøvene mine var fine, men de vet vel hva de driver med[:)] Bare det er noe som skjer den første gangen, så vi ikke venter et halvt år på en samtale, men tiden vil vise[8D]

Hehehe, ja ikke sant! Jeg aner jo ikke hva som skjer første gangen[8D] Men satser på at det ikke er like lang tid mellom timene når man først er "inne i" systemet da!

Ja håper jeg slipper å vente like lenge på neste time[:'(] Men det er vel slik at hvis du først er kommet inn så må de vel ha en viss framgang. Du får fortelle meg hva dere gjør så er jeg forberett[:)]

Ja, jeg kommer nok med en full update på hvordan det funker, og hva som skjer! Er skikkelig spent nå[:)]

ORIGINAL: Angelicka23

Ja, jeg kommer nok med en full update på hvordan det funker, og hva som skjer! Er skikkelig spent nå[:)]

Gleder meg til å høre hvordan det går med deg ja[:)]

ORIGINAL: truseprinsesse

Jeg syns selskapsrett er litt snålt.

Jeg synes selskapsrett er ett av de kjekkeste fagene jeg har hatt på studiet. Men det er snåle meg da[8D]

Jøsses... Søkte på en stilling som kontormedarbeider (vikar i sommer) for Adecco, og jeg er visst kalt inn på jobbintervju! Hadde glemt ut hele greia jeg[8D] Kan bli spennende da om de vil tilby den jeg søkte på, eller om de kanskje har noe annet spennende[:)]

Jeg reiser i morgen, og er til fredags kveld. Har eksamen på fredag. Kommer til Oslo igjen på mandag, og blir til tirsdag, har den andre eksamenen min på tirsdagen[:)]

Is er jeg med på vet du[;)] På fredag har jeg eksamen fra 10-16[;)] Vet ikke helt hva vi får på eksamen enda da, men blir garantert sittende ut tida!

Oi! I morgen allerede ja! Du får ha masse lykke til! Skal tenke på deg når jeg sitter i flyet med flyskrekken min[8D] Men er bare til å sende en melding ja, så finner vi nok ut av det[:D]

Ikke avtalt enda, de lurte på når det passet for meg[;)] 
Jeg og synes eksamen kom litt vel brått på, og nå er jeg selvsagt begynt å bli forkjøla! *Argh*[:@] Trykker i meg på c-vitamin her!

Lykke til med eksamenene du skal ha, god bedring og god flyreise!!

Tusen takk snuppa! Send noen god bedringsvibber og, for jeg har selvsagt blitt skikkelig forkjøla nå utover kvelden, OG ryggen har slått seg vrang OG stresskvisene er begynt å poppe opp[:@] Nå mangler bare at TR skal komme, slik at jeg har den på eksamen og[8D]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til mai mnd. Fortsatt pp6

1. MAI:  I dag skal jeg bare slappe av og lese til eksamen!! 

2. MAI:   [:o] Måtte avlyse akupunktur, sykt vondt i magen!!! Reiser til Utsira [:)]

3.MAI :  [:)] Utsira [:)]

4. MAI:  [:)] Utsira [:)]

5. MAI:  [:o] Dag 70 uten tegn til TR [:o] Levere inn bilen til reperasjon.

6. MAI:  * Leser som en gal*

7. MAI:  [8|] Reiser til Oslo for eksamen [8|]

8. MAI: [:o] Skal sitte på lesesalen og lese, 1 dag igjen til første eksamen [:o]

9. MAI:  [:-] Eksamen [:-] Reiser hjem til Haugesund, og er hjemme i helgen...

10. MAI:  

11. MAI: 

12. MAI:  [8|] Reiser til Oslo igjen for siste eksamen [8|]

13. MAI:  [:-] Eksamen [:-] Reiser hjem igjen fra Oslo.

14. MAI: [&o] Mannen min reiser ut på jobb igjen [&o]  

15. MAI:

16. MAI: 

17. MAI: [:)] Tror det blir smørbrød hos svigers [:)]

18. MAI:

19. MAI:

20. MAI:

21. MAI:

22. MAI:

23. MAI:

24. MAI:

25. MAI:

26. MAI: 

27. MAI: 

28. MAI:  Mannen min kommer hjem igjen!

29. MAI:    

30. MAI:  

31. MAI: [:)] 
Bare 5 dager igjen til utredning ved klinikk Hausken [:)]

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

God tur til Oslo i dag, og masse lykke til på eksamen!!!
Klem

Tusen takk både snuppis og venter på 3de spire[:D][:D][:D]
Er egentlig ganske rolig nå sånn sett, men gruer meg fælt til flyturen! Har litt flyskrekk kan du si, så synes ikke det er så kjekt akkurat. Menmen, går nok greit det og tenker jeg meg. Går rett på lesesalen i dag og leser, for pappa er på jobb likevel[;)]

Lesesalene var selvsagt stengt pga eksamenene, menmen.. Tenkte jeg skulle bare sitte her og lese i dag, så går jeg opp ved bassenget om ett par timer og leser litt der. Her var det jo bare sykt varmt! Jeg kom i stor joggegenser i går, men måtte rett og handle meg en t-skjorte å hive på meg...hehehe[:D] Er egentlig ganske rolig foran eksamen i morgen, og forkjølelsen har heldigvis roet seg noe ned i dag! Svettet og nøs i går, så det skulle forhåpentligvis bare ut av kroppen i går kveld[;)]

Du får komme hit en tur og få avkjølt deg i bassenget[:)]
Er på taket her på Aker brygge[;)]
Så kan vi ta en is samtidig! Hehehe[:D]

Back
Topp