~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: babylahermine

hey snuppa.. lenge siden sist.. du har vell ikke prøvd privat kliniken hausken i byen da? kansje de kan hjelpe deg.. er kansje litt bedre det en og dra helt til oslo. klem

Var ikke klar over at de kanskje hadde privat utredning her i Haugesund jeg! Det hadde jo vært det beste da egentlig[;)]

ORIGINAL: Kaizer

GRATULERER MED 7års-DAGEN!!

Tusen takk!!!

Nå bestilte jeg tim hos Volvat, men ringte klinikk Hausken for å forhøre meg litt der, og de virket jo mye flinkere ut! Så nå må jeg altså avbestille den timen på Volvat og heller gå her i Haugesund. Billigere var det og[8D]
Huff, jeg styrer fælt her altså!!!

Endelig en time å forholde seg til!!!
Jeg fikk jo egentlig ikke time til utredning før på høsten hos sykehuset, men tok nå kontakt med klinikk Hausken i Haugesund. Der fikk vi time den 5.juni[:)] Så da er jo ventetiden dramatisk redusert! Skal bli godt å få svar på om det er PCOS jeg har, at svømmerne til mannen min er ok, og at vi eventuelt får medisiner eller annen hjelp[:)][:)][:)]

Utrolig bra!! Det nytter å være pågående [:D][:D]

Tips: Hvis det er sendt en henvisning på dine vegne til sykehuset, er det kanskje lurt å avlyse den (på andre jenter som venter på plass sine vegne) Som sagt, bare et lite tips [;)]

ORIGINAL: truseprinsesse

Gratulerer så mye med 7-årsdagen. Måtte det bli mange flere.
Kos dere litt i dag da. Ta en liten pause fra krejsi-house-make-over.
Hils gubben også.
Hurra!!

Hihihihi, skal nok få kost oss litt i kveld, men er deilig å se hvor bra huset blir og!!! Kan være vi skal spise middag med pappa i kveld, for han er her i Haugesund for å holde foredrag i dag[:)]

ORIGINAL: Kaizer

Utrolig bra!! Det nytter å være pågående [:D][:D]

Tips: Hvis det er sendt en henvisning på dine vegne til sykehuset, er det kanskje lurt å avlyse den (på andre jenter som venter på plass sine vegne) Som sagt, bare et lite tips [;)]

Ja, jeg vet! Jeg kommer til å avlyse der ja. Kjipt for alle andre som venter på plass! Det nytter å være litt pushy og ta tak selv av og til ja[;)]

Tusen takk for det beibi80[:)]

Ja, får satse på det! Er på dag 64 i dag, så hadde vært greit å fått kroppen litt i gang. Nå skal jeg jo prøve akupunktur i morgen og, så kanskje det funker og for alt jeg vet. Kommer til å ta en test på dag 70 da tror jeg, i tilfelle det er noe inni der. Man vet jo aldri[8D]

Ja, gir jo ett visst håp det da[:)]

Heia[:)]
Gratulerer så mye med 7 års-dagen! Blir nok maaaaange flere[;)] Lykke til med utredning når den tid kommer også! så fint at du fikk time før enn forventet. Håper det blir utredning på meg også nå snart og at jeg slipper å vente så veldig lenge... Men først og fremst så håper jeg at jeg begynner å blø snart slik at jeg blir ferdig med "dette her" og får starte på ny frisk.

hey snuppa så bra d fikk ringt hausken.. veit babysyk har vert derog fått hjelp.. menner det var det ho kalte seg.. hehe

håper det ordner seg for dere.. klem

ORIGINAL: ninabo

Heia[:)]
Gratulerer så mye med 7 års-dagen! Blir nok maaaaange flere[;)] Lykke til med utredning når den tid kommer også! så fint at du fikk time før enn forventet. Håper det blir utredning på meg også nå snart og at jeg slipper å vente så veldig lenge... Men først og fremst så håper jeg at jeg begynner å blø snart slik at jeg blir ferdig med "dette her" og får starte på ny frisk.

Huff ja! Om jeg ikke er gravid nå, så håper jeg akupunkturen får i gang TR eller EL eller hva det nå skal være!

Nå har jeg vært og spist middag med pappa, og etterpå gikk jeg til en vennine for å se frustrerte fruer, og han til en kompis for å se United-kamp. Vi har med andre ord vært voldsomt romantiske i dag[8D]

hey snuppa så bra d fikk ringt hausken.. veit babysyk har vert derog fått hjelp.. menner det var det ho kalte seg.. hehe

Ja, tusen takk for tipset!!! De virket jo kjempehyggelige ut[:D] 

ORIGINAL: Angelicka23

ingen problem snuppa mi.. håper bare dette går fort nå.. hehe tror jeg har anbefalt hausken til alle jeg kjenner for at de kansje har ei eller annen som sliter med og få barn.. (hmm burde gå og kreve etter eller annet av hausken holder på med gratis reklame jeg jo) hehe

gratulerer med 7 år dagen som var snuppa.. jeg fikk ikke sakt det i går.. hehe

hva skal du i dag da? jeg skal ut til ei vennine på åkra.. ho er her inne og men ikke så aktiv.... men blir vell en dag med masse snakking og laging av middag kjenner jeg oss rett..

men burde ikke lage mat til ho.. lager vist for god mat hehe ingen av oss orker og bevege oss etter vi har spist da så...
blei langt dette her..
kose deg i dag snuppa. klem

ORIGINAL: Angelicka23

ingen problem snuppa mi.. håper bare dette går fort nå.. hehe tror jeg har anbefalt hausken til alle jeg kjenner for at de kansje har ei eller annen som sliter med og få barn.. (hmm burde gå og kreve etter eller annet av hausken holder på med gratis reklame jeg jo) hehe

gratulerer med 7 år dagen som var snuppa.. jeg fikk ikke sakt det i går.. hehe

hva skal du i dag da? jeg skal ut til ei vennine på åkra.. ho er her inne og men ikke så aktiv.... men blir vell en dag med masse snakking og laging av middag kjenner jeg oss rett..

men burde ikke lage mat til ho.. lager vist for god mat hehe ingen av oss orker og bevege oss etter vi har spist da så...
blei langt dette her..
kose deg i dag snuppa. klem

Hihihi, ja du burde få en slags påskjønnelse for den gode reklamen[8D]

I dag skal jeg få lest en del, så må jeg rydde og vaske huset for vi skal ha folk her i kveld. Er jo natt til første mai i dag, stor festdag[;)] Tok en CB nå, bare for å være sikker, og den var negativ som vanlig.
Ellers er det FKH kamp klokken 6, så da er vi på stadion. Så kommer ett vennepar, en kompis, søssen og sambo bort til oss. Drikker litt i kveld, men tror ikke jeg gidder gå til byn da[:)]

ORIGINAL: snuppis30

Lykke til hos akupunktøren i dag [:)]

Takk snuppis! Det gikk veldig fint der i dag. Var ett par nåler som stakk litt, ellers gikk resten veldig fint. Tror jeg hadde 10-15 nåler i meg[;)] Skal tilbake igjen på fredag og bli stikket litt til..hehe[:)]
Nå håper jeg bare dette hjelper til å få TR i gang. Hadde en negativ CB nå, så da kan tanta bare komme!!!

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til mai mnd. Fortsatt pp6

1. MAI:

2. MAI:   [:)] Akupunktur. Reiser til Utsira [:)]

3.MAI :  [:)] Utsira [:)]

4. MAI:  [:)] Utsira [:)]

5. MAI: 

6. MAI: 

7. MAI:  [8|] Reiser til Oslo for eksamen [8|]

8. MAI:

9. MAI:  [:-] Eksamen [:-]

10. MAI:  

11. MAI: 

12. MAI: 

13. MAI:  [:-] Eksamen [:-] Reiser hjem igjen fra Oslo.

14. MAI: [&o] Mannen min reiser ut på jobb igjen [&o]  

15. MAI:

16. MAI: 

17. MAI:

18. MAI:

19. MAI:

20. MAI:

21. MAI:

22. MAI:

23. MAI:

24. MAI:

25. MAI:

26. MAI: 

27. MAI: 

28. MAI:  Mannen min kommer hjem igjen!

29. MAI:    

30. MAI:  

31. MAI: [:)] 
Bare 5 dager igjen til utredning ved klinikk Hausken [:)]

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Ååååååh, snille mannen min!! Nå fikk jeg en STOR rosebukett av ham
Han fikk ikke tid i går, for han måtte bli ferdig med taket før det begynte å regne, så jeg fikk blomster i dag i stedet[:D]

Back
Topp