~ Angelickas dagbok ~

Jeg har i tingretten[:D] Kjempespennende, masse kjekke rettssaker å følge med på..hehe... Så skal bli trist å være ferdig der, men begynner å nærme seg eksamen nå. Må lese som en helt før mai!!!

Da blir jeg jurist[:)] Ferdig neste sommer. Håper egentlig jeg kommer inn på ett advokatkontor, eller får jobbe som politijurist[;)] Kommer vil til å søke det som er av jobber...hehehe[:D]

Ja, det skal bli skikkelig spennende.. Skal bli herlig å være ferdig med disse fem årene!!!

Høres så spennende ut å være jurist.....Sikkert mye spennende å lære i tingretten også....Hadde jeg skulle studert på nytt nå hadde jeg ville tatt kriminologi...men det er nok skole for meg nå...

Ååh, er det ikke lenger til du skal teste? Så utrolig gøy [:D] Krysser fingrene!

Fy søren så interessant det må være å ha praksis i retten, det er kanskje mye rart du bevitner, men ingen like dager. Å være ferdigutdannet er en nyyydelig følelse!

ORIGINAL: RANDÅLF

Høres så spennende ut å være jurist.....Sikkert mye spennende å lære i tingretten også....Hadde jeg skulle studert på nytt nå hadde jeg ville tatt kriminologi...men det er nok skole for meg nå...

Ja, jeg gleder meg voldsomt til å jobbe skikkelig! Har lært utrolig mye i praksisen min da, så håper det hjelper litt på eksamensresultatene mine og. Grugleder meg til eksamen nå. Har liksom tenkt at jeg kan ta den opp til jul uansett, men hadde vært deilig å bli ferdig med den!

ORIGINAL: Imogene

Ååh, er det ikke lenger til du skal teste? Så utrolig gøy [:D] Krysser fingrene!

Fy søren så interessant det må være å ha praksis i retten, det er kanskje mye rart du bevitner, men ingen like dager. Å være ferdigutdannet er en nyyydelig følelse!

Ja, kan tenke meg det!! Hehehe.. Ganske mye rare folk innimellom ja, og faktisk en del jeg synes litt synd på[8D] Tror jeg kan passe som forsvarer selv om man ikke skal identifisere seg med klienten da...hehehe[:D]

Angelickas prøvedagbok   

Da var vi kommet til mars måned, og pp6!

1.MARS:  [:-] TR ferdig [:-]

2.MARS:  

3.MARS: Praksis - åh!!! Gleeeder meg til mannen min kommer hjem[:D][:D][:D]Bare en hel dag igjen til jeg ser ham!    

4.MARS: Praksis - Åh gud!! Min kjære kommer forhåpentligvis hjem imorgen! Får bare håpe helikopteret går som planlagt!!

5.MARS:  Praksis   Mannen min kommer hjem!!!

6.MARS: Praksis - syyyk[:'(] 

7.MARS: Praksis - syyyk[:'(]  

8.MARS: Tanine fikk positiv grav.test! - Fremdeles syk.  

9.MARS: [:'(] Mannen min reiser til Danmark på kurs [:'(]

10.MARS: Praksis  - bare 8 dager igjen til legetime!

11.MARS: PraksisMannen min kommer hjem fra Danmark igjen 

12.MARS: Praksis  [8|]Innlevering oppgave i skatterett[8|] 

13.MARS: Praksis Lønningspils 

14.MARS: Praksis Stipend 

Mannen min reiste til Østlandet for å hente flyttelass[:'(]

15.MARS : Mannen min kommer hjem igjen [:D] 

16.MARS:

17.MARS: Praksis ~ EL om 34 dagers syklus.. 1 dag igjen til legetime[:-]

18.MARS: Praksis [:)] Endelig legetime!!! [:)] 

19.MARS: Praksis ~Jobber bare til 12 idag[:D]

20.MARS: Skjærtorsdag - Fri.  ~ EL om 37 dagers syklus ~ Begynner å EL - teste for gøy[;)]   Negativ EL-test!

21.MARS: Langfredag - fri. ~ EL - test[:)] - Negativ EL - test!

22.MARS: Fest hos tanten min[:D][:D][:D] ~ EL - test[:)] Negativ EL - test!

23.MARS: ~ EL - test[:)] Negativ EL - test 

24.MARS: 2. påskedag - fri ~ EL - test - negativ EL-test!

25.MARS: Praksis ~ EL om 42 dagers syklus~ EL - test - negativ EL-test!

26.MARS: Praksis ~ EL om 43 dagers syklus

27.MARS: Praksis 

28.MARS: [:'(] Siste dag ute i praksis [:'(]

29.MARS:

30.MARS: 

31.MARS:

[8|] Om syklusen blir 53 dager som forrige gang, har jeg EL den 04. april. [8|]

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Ingen av mine EL-tester har slått ut positivt, så da skal det bli interessant hva blodprøvene sier; om jeg har hatt EL før dag 22!!! Føler det er sååå lenge til jeg skal til legen, men det er bare å smøre seg med tålmodighet tenker jeg.
Nå går jeg inn i siste uken med praksis! Litt kjedelig, men skal bli godt å bare lese mye hjemme og. Mannen reiser ut i Nordsjøen neste onsdag, så da får jeg mye hjemme alene lese tid[:)] 

Ja, det hadde jaggu ikke vært så dumt[:)] Kan godt bli to inni der og for min skyld, men da tror jeg kanskje mannen hadde svimt av[8D]

Hehehe, jeg har både tvillingpappa og tvillingmormor, så skal ikke se bort fra det nei!

Om det er vafler å få så kommer jeg sporenstreks!!! Skal vi se frustrerte fruer og da? [:D]

ORIGINAL: Angelicka23

Hehehe, jeg har både tvillingpappa og tvillingmormor, så skal ikke se bort fra det nei!

Oi oi hør der....Er jo nesten vanlig hos dere da[:D] Ikke noen i min familie, men så er mamma adoptert, så vet aldri liksom...[;)]

Titter innom deg litt bare [:)]
Muligens EL i disse tider du jo, spennende ja [:)][:)][:)]
Krysser fingre og tær for full klaff da [;)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Oi oi hør der....Er jo nesten vanlig hos dere da[:D] Ikke noen i min familie, men så er mamma adoptert, så vet aldri liksom...[;)]

Hehe... Mammaen til mannen min og er adoptert[;)]

ORIGINAL: truseprinsesse

Om det er vafler å få så kommer jeg sporenstreks!!! Skal vi se frustrerte fruer og da? [:D]

Ja, jeg sitter og glor på nå. Er redd jeg blir mer babysyk av det da. Hehe.

Hehehe.. Kom jo baby igår ja! Var så trøtt at jeg gikk rett og la meg etter medium igår!

ORIGINAL: **Eggerøra**

Titter innom deg litt bare [:)]
Muligens EL i disse tider du jo, spennende ja [:)][:)][:)]
Krysser fingre og tær for full klaff da [;)]

Ja, aaaaner jo ikke når jeg har EL så[;)]

Drittdag[:'(]

Back
Topp