Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Angelicka23
ORIGINAL: Dunn
Hei Angelicka!
Må bare si at hun Linn Skåber har fin sveis, slik klipte jeg meg sist og skal gjøre det igjen på tirsdag.
Lykke til hos frisøren.
Aaaah, stilig[:D] Gleeeeder meg til å bestille time... hehe.. Håret må bare vokse litt til først[;)]
Ja, jeg og klippet meg i midten av desember.. Men da ble jeg klipt "skjevt". Litt lenger på den ene enn andre siden. Og ganske kort på ene siden da.. Hm.. Vanskelig å forklare..hehe.. Men HÅPER håret mitt er langt nok til slutten av måneden[:)]
Angelickas prøvedagbok 
Mannen min kommer hjem!!!

Tanine fikk positiv grav.test!
- Fremdeles syk. 
Mannen min kommer hjem fra Danmark igjen
Lønningspils
Stipend

Angelickas prøvedagbok 
Mannen min kommer hjem!!!

Tanine fikk positiv grav.test!
- Fremdeles syk. 
Mannen min kommer hjem fra Danmark igjen
Lønningspils
Stipend

ORIGINAL: RANDÅLF
Godt jobbet det her Angelicka[;)] Flink til å rydde har du vært og, har ikke gjort noe i huset i dag jeg....Har vært på fjelltur da....Tente bål og greier...koselig[:)]
ORIGINAL: AnineT
Ja, det er alltid ok vet du!!! Forresten, jeg har studert det magebildet ditt og skjønner egentlig ikke helt hvorfor legen sa du måtte ta av? Synes du ser kjempefin ut jeg? Men vet jo ikke om det kan hjelpe for pcosen da?
Da har jeg fått mannen min hjem, og det første vi gjorde var å kaste oss til sengs[;)] Nå skal det bli prøving fremover altså!!!
Ikveld skal vi til svigers og spise reker og drikke hvitvin - deilig!!!
Men magen var større da [8D]
Også har jeg nok litt ekstra lår og rumpe [8D]
Han mente jo ikke at jeg var feit, men jeg har alltid vært litt "lubben", hehe!
Har fortsatt å gå ned litt mer siste uken siden jeg ikke orker like mye mat som før. Nå mangler jeg egentlig bare 1,5 kilo til jeg har nådd målet mitt. Men ingen fare om jeg begynner å gå opp nå da, så lenge det ikke er pga overnaturlig inntak av godter [;)]
Har allerede begynt å bli veldig hard rundt livmora [:D]
Jeg er litt kvalm, mest når jeg ikke har spist på en stund. Er derfor veldig vanskelig å få i seg mat på morran, men presser det ned [8D] Har holdt seg nede foreløpig også.
Også er jeg vanvittig trøtt!
Men av en eller annen merkelig grunn så våkner jeg like tidlig uansett hvor sent jeg legger meg [:@]
Hehe.
Kjenner ikke så mye annet, bare bittelitt som likner menssmerter innimellom [:)]

Vet ikke, hehe.
Men truseprinsesse er sikker på at det er jente, og det mener TO kinesiske fødselskart jeg har kikket på også, hehe [:)]
I dag er det like før jeg spyr, men er vel bare å karre seg på dagvakt [&:]
Ha en fiiin dag! [:D]