~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: millejenta

Det er drit med så lange sykluser!!! Jeg hadde 41 dager forrige mnd, er på dag 40 i syklusen nå uten noen TR, så jeg regner med den er like lang, viss ikke lengre denne mnd. Tar så lang tid før man får begynne å teste!! Jeg har hørt at akupunktur kan korte ned på syklusene... så jeg har begynt å vurdere dette da...se om det blir noe fart på sakene[:D]
Lykke til i denne pp Angelicka23[:D]

Takk for det millejenta! Det kan være superfrustrerende altså!!! Jeg skal til legen den 18, så får satse på at hun finner ut noe da[;)]

ORIGINAL: guloglilla

ORIGINAL: Angelicka23

Hehehe! Godt å ha noe å henge fingrene i ihvertfall!
Jeg er på dag 14 allerede. Tenkt om jeg hadde hatt normal syklus nå, så kunne jeg testet om 14 dager, men neeeeida.. Kan jo ikke teste før om 38 dager[:'(] Det er heeeelt til 17 april det[:@]

Ja, og tiden går litt ekstra sakte som prøver også. Jeg syns det er eviglenge til jeg skal ha eggløsning når vi begynner å prøve i april.. Har vel eggløsning den 26. eller 27.april. Det er jo nesten to måneder til. Og en eventuell positiv test kommer midt i eksamenstiden. Tviler på at jeg kommer til å drømme meg bort da? Hehe. Men jeg håper håper håper at jeg klarer å bli gravid i april/mai. Det hadde vært helt strålende. Da har jeg rukket å komme litt i form og jeg slipper å gå høygravid om sommeren og alt ville vært flott. Skal tvinge meg og sambo på ekstra sunn mat nå i april med masse forskjellige grønnsaker og litt mindre cola(vi drikker altfor mye cola). Ikke sånn fanatisk, men nok til at jeg håper det skal ha litt virkning. Så nå vet du planene mine. Jeg tenkte forresten å tipse deg til å få hjem den sykkelen, Angelicka23. For om du har lyst til å trene litt under svangerskapet så må du ha trent litt før også.. Så kan vi bli gravide sammen. Hva sier du? Vi kan trene oss til et svangerskap. Hehe.

Ja, det hadde vært kjempekjekt! Jeg maser på mannen min hele tiden om han ikke kan hente den! Jeg har så sykt dårlig samvittighet for at jeg ikke får rørt på meg, er såå mye stillesitting. Er den første til å innrømme at jeg kan være lat til tider. Men med en trimsykkel er det jo ingen problem. Da kan jeg hive meg på når som helst og sykle litt her og der. Må jo hjelpe til å stramme opp litt!
Så nå er det trening sammen, og etterpå blir vi gravide sammen! Eller..eehh, hver for oss da, men vi kan gå gravide sammen[:D]
I går kveld lå jeg bare og vridde og vendte på meg i sengen, og tenkte på hvordan jeg skulle si det til familien og sånn når jeg blir gravid..hehehe[:)]

Forresten, mannen min kommer hjem med ett tidligere fly; herlig! Så skal hente ham på flyplassen klokken ni. Idag er jeg i form til å ta de to spåkundene mine som venter og.. Har jo ikke vært i form de siste dagene, men bedre i dag[:)]

ORIGINAL: limanii

HeiHei angelicka!
Bare stikker innom for og ønske deg masse lykke til denne pp'n og håper det kansje fester seg en liten spire denne gangen![:D]

Åååh, så koselig!! Alt bra med deg?

Huff, det kan ikke være greit nei![&:]
Jeg er egentlig bare oppgitt av de lange syklusene mine, men ser voldsomt frem til legebesøk neste uke!! Håper vi finner utav det da[;)]

Skal krysse fingrene for deg jeg ihvertfall!!!

Hei hei Angelicka....Nå er det godt å være her igjen etter noen dager opphold etter besøk i hovedstaden....Hvordan står det til med deg? Håper alt er vel..[:)]

Heeeeeey Randålf!!
Har savnet deg jeg!! Her går det for så vidt greit, er vel på dag 15 eller noe (gidder nesten ikke telle denne ppen pga de lange syklusene mine), så får se hva som skjer denne ppen. 
Ellers går det mye i jobb på praksisplassen min egentlig[;)]
Du da? 

Jeg har det fint, var deilig med en lanhelg i Oslo, selv om TR kom da[&:] Men i dag skal jeg til legen så da får vi se hva som skjer videre...... Er litt spent ja kan du si...Her har vi fått vår nesten og det er så deilig.....Livet smiler nå..[:)][:)][:)]

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!!
HÅPER DERE FÅR DET KJEMPE FINT!!!

Angelickas prøvedagbok   

Da var vi kommet til mars måned, og pp6!

1.MARS:  [:-] TR ferdig [:-]

2.MARS:  

3.MARS: Praksis - åh!!! Gleeeder meg til mannen min kommer hjem[:D][:D][:D]Bare en hel dag igjen til jeg ser ham!    

4.MARS: Praksis - Åh gud!! Min kjære kommer forhåpentligvis hjem imorgen! Får bare håpe helikopteret går som planlagt!!

5.MARS:  Praksis   Mannen min kommer hjem!!!

6.MARS: Praksis - syyyk[:'(] 

7.MARS: Praksis - syyyk[:'(]  

8.MARS: Tanine fikk positiv grav.test! - Fremdeles syk.  

9.MARS: [:'(] Mannen min reiser til Danmark på kurs [:'(]

10.MARS: Praksis  - bare 8 dager igjen til legetime!

11.MARS: PraksisMannen min kommer hjem fra Danmark igjen 

12.MARS: Praksis  [8|]Innlevering oppgave i skatterett[8|] 

13.MARS: Praksis Lønningspils 

14.MARS: Praksis Stipend 

Mannen min reiste til Østlandet for å hente flyttelass[:'(]

15.MARS : Mannen min kommer hjem igjen [:D]

16.MARS 

17.MARS: Praksis ~ EL om 34 dagers syklus

18.MARS: Praksis [:)] Endelig legetime!!! [:)] 

19.MARS: Praksis 

20.MARS: Skjærtorsdag - Fri.  ~ EL om 37 dagers syklus

21.MARS: Langfredag - fri.

22.MARS

23.MARS

24.MARS: 2. påskedag - fri 

25.MARS: Praksis ~ EL om 42 dagers syklus

26.MARS: Praksis ~ EL om 43 dagers syklus

27.MARS: Praksis 

28.MARS: [:'(] Siste dag ute i praksis [:'(]

29.MARS

30.MARS

31.MARS

[8|] Om syklusen blir 53 dager som forrige gang, har jeg EL den 04. april. [8|]

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Idag skal jeg til svigerinnen min og spise hamburger og se film. Det blir kjempekos[:)] Svogeren min og mannen min har reist til østlandet for å hente flyttelasset til den andre svigerinnen min, så må sove alene i natt igjen[&:] I dag er jeg småtrøtt og sliten, og er glad for at det er helg! Nå begynner det å nærme seg tirsdag og legetime og, så det skal bli spennende!
Har ikke fått prøvet så mye til nå denne måneden, for mannen min har jo nesten ikke vært hjemme.. Satser på at det blir bedre nå fremover!!!

Ja det blir nok mer prøving når han kommer hjem igjen[;)] Sambo reiser på mandag så blir en kosehelg på oss også....I kveld skal vi på stand up show, det blir koselig....Du får kose deg masse i helgen du og....

ORIGINAL: RANDÅLF

Ja det blir nok mer prøving når han kommer hjem igjen[;)] Sambo reiser på mandag så blir en kosehelg på oss også....I kveld skal vi på stand up show, det blir koselig....Du får kose deg masse i helgen du og....

Stand up show er jo kjempegøy da! Så koselig å finne på slike ting[:D]

ORIGINAL: truseprinsesse

Det høres ut som en deilig kveld da. Kunne tenkt meg en venninnekveld, men her blir det pakking og rydding av leilighet. Drar nordover i morgen tidlig. Tror ikke helt jeg har skjønt det ettersom jeg ikke har pakket noe. Er skikkelig sliten i dag også, men snuppen min var så supersnill at han hadde lagt 200 kr til meg for å handle meg mat for. Det var hyggelig overraskelse når man er skikkelig svett pga ramaskrik hele dagen på jobb. Har den hodepina, så jeg har tatt to paracet og skal snart hoppe i dusjen og bli aaaavkjøøøølt(da er du svett da!). Blir nok godteri og god mat på meg i kveld da. Om jeg orker å bestille noe. Hehe. Har forresten frisørtime på mandag. Og natta går nok bra, skal du se. Vips og så er han tilbake igjen.

Skal du ut og reise? Vi er litt fattiglus nå, han må jo bo på hotell i natt og greier, så er ikke fett resten av måneden. Gikk litt penger når han var i Danmark og[&:]

Så kjekt at han hadde lagt igjen penger da, kjekt å kunne handle noe ute..hehe[;)]

Hva skal du gjøre hos frisøren da? Jeg har tenkt meg å gå en tur i slutten av måneden. Har du sett frisyren til Linn Skåber? SÅNN vil jeg klippe meg nå! Hehehe[:D]

God helg til deg og snuppa[:D]
Jeg klippet meg så kort som jeg aldri har hatt det før nå før jul. Derfor jeg vil vente til slutten av måneden. Da tror jeg at jeg har langt nok til å klippe Linn Såber frisyren[;)] Synes den er sååå kul! Hehehe... Kjekt å gjøre noe nytt med håret da[:D]

Ja, jeg har jo hatt lignende sånn før (profilbildet mitt på facebook)[:)]
Vil du klippe mye eller bare litt? Du har vel ganske langt hår, har du ikke det? Jeg gir frisøren min så og si frie tøyler når jeg er der jeg. Hun finner alltid på noe nytt og kult[;)] Men frisørsalongen går visst ikke så godt, så den skal visst legges ned[:'(] Håper jeg kan komme hjem til hun og klippe meg senere. Er så kjipt når man endelig har funnet den "rette" frisøren!

ORIGINAL: truseprinsesse

Kjenner til det med den rette frisøren ja. Kjenner min på hjemplassen godt og hun er veldig flink. Jeg lurer på om jeg skal ha litt lysere striper siden det går mot vår og sommer. Men vet ikke hvor fint det blir. Regner mest med at hun tar litt striper og klipper bort det som er slitt og løfter sveisen litt.. Fint blir det nok uansett. Men si ifra hvis du vet om en stilig sveis, så er jeg klar! Hehe. Er ganske vågal når det gjelder hår egentlig, men jeg må tro at jeg kler det.. Har litt langt hår ja..

Kanskje noe a la Rachel i venner for livet? Da tenker jeg mest på den hårfargen da. Det er jo ganske lyst? Jeg har lyst til å ha en litt rødlig farge jeg nå, kanskje noe som Bree i frustrerte fruer...hehe[:D]

ORIGINAL: Ivara

Kort er digg da. Bare så kjipt når det skal gro ut igjen. Den mellomfasen hvor man liksom ikke har noen sveis [:'(]

Yes, I know!! Ganske kjipt. Går med håret i hestehale hele tiden nå da[8D] Ser rart ut når jeg har det løst..hehehe..

Ikke helt rødt da, men med rødskjær i[;)] Har hatt det før ja[:D]

Back
Topp