~ Angelickas dagbok ~

De spiller den mye på Mp3 har jeg fått med meg. Han skal jo ut med ny cd nå og greier. Lurer på om det var fire nye sanger på den eller noe.

Gjeeeeeeesp!!!! Kanskje på tide og finne sengen???

Klokken er etter tolv, og det er bare 3 dager til mannen min kommer hjem

Da skal vi  og  og !! Hihihihi

Jepp! Gjett om jeg skal være klar ja!!! Skal prøve å legge meg ekstra tidlig på tirsdag. Så får vi bare håpe han kommer hjem til da. Har vært sykt dårlig vær de siste dagene. Menmen, han får ganske mye i tillegg om han må stå over!
Nei, nå er det nattinatt her fra meg!
Over og ut[;)]

Ja, det er baaare til å komme på besøk vet dere!!! [:D]

Idag er jeg skikkelig trøtt! Vurderte å lage meg en kaffe, men hadde vært skummelt om jeg ikke hadde sovnet ikveld da[8D] Imorgen skal jeg ikke på jobb før klokken ni. Eller, jeg skal på befaring i ett hus imorgen..hehehe.. så fortsetter rettssaken etterpå. Begynte idag, og ferdig imorgen..

Ja, det er kjempegøy! Lærer utrolig mye da[:)] Får se alt fra straffesaker til barnefordeling... Så veldig interessant!

Angelickas prøvedagbok   

Da var vi kommet til mars måned, og pp6!

1.MARS:  [:-] TR ferdig [:-]

2.MARS:  

3.MARS: Praksis - åh!!! Gleeeder meg til mannen min kommer hjem[:D][:D][:D]Bare en hel dag igjen til jeg ser ham!    

4.MARS: Praksis 

5.MARS:  Praksis   Mannen min kommer hjem!!!

6.MARS: Praksis    

7.MARS: Praksis 

8.MARS: Skal kanskje i bursdagsfest 

9.MARS: [:'(] Mannen min reiser til Danmark på kurs [:'(]

10.MARS: Praksis  

11.MARS: PraksisMannen min kommer hjem fra Danmark igjen 

12.MARS: Praksis  [8|]Innlevering oppgave i skatterett[8|] 

13.MARS: Praksis Lønningspils 

14.MARS: Praksis Stipend

15.MARS

16.MARS 

17.MARS: Praksis ~ EL om 34 dagers syklus

18.MARS: Praksis [:)] Endelig legetime!!! [:)] 

19.MARS: Praksis 

20.MARS: Skjærtorsdag - Fri.  ~ EL om 37 dagers syklus

21.MARS: Langfredag - fri.

22.MARS

23.MARS

24.MARS: 2. påskedag - fri 

25.MARS: Praksis ~ EL om 42 dagers syklus

26.MARS: Praksis ~ EL om 43 dagers syklus

27.MARS: Praksis 

28.MARS: [:'(] Siste dag ute i praksis [:'(]

29.MARS

30.MARS

31.MARS

[8|] Om syklusen blir 53 dager som forrige gang, har jeg EL den 04. april. [8|]

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Åhå, tenkte jeg måtte skrive ett innlegg her, slik at jeg har akkurat 2899 innlegg før jeg legger meg! Imorgen og i over morgen må dere jenter snakke mye til meg, slik at jeg har 3000 innlegg før mannen min kommer hjem[:D][;)]
Men nå har vel Tanine skrevet noe fornuftig, så da blir det vel 2900 før jeg legger meg.
Natti alle sammen[:)]

hey vill bare ønske deg en fin dag i morgen og håper du oser deg i praksisen.. masse klemmer fra meg...

Hei snuppa! Takk for det du! Nå sitter jeg og drikker kaffe, og gjør meg klar til å kjøre på befaring av ett hus. Det har snødd inatt, så her må bilen skrapes[&:]

ORIGINAL: Angelicka23

Hei snuppa! Takk for det du! Nå sitter jeg og drikker kaffe, og gjør meg klar til å kjøre på befaring av ett hus. Det har snødd inatt, så her må bilen skrapes[&:]

hey snuppa! du er nok på jobb nå som jeg svarer deg.. er snø her og det var lite gøy aldri kjørt på snø heler så det blir enda mere gøy..[:-][&:][:)][8D] hehe driver og prøver meg om dagen på lastebil prøven på en cd rom jeg fikk men strykker jo med glans så er llitt sånn irritert om dagen for detta må jeg få til hehe.. 
  håper du koser deg masse i dag.. og dere andre jenter og.. klem

ORIGINAL: snuppis30

Jeg er på jobben, men hadde mer lyst å bli i senga og sove sammen med samboeren [:D]

hmm heldig dur da som har en sambo som er hjemme på morran min stikker av i 6 tiden han hehe...

Går det ann og spørre hva du jobber med eller?

ORIGINAL: RANDÅLF

Jeg tar helg i dag jeg

hehe er ikke det litt tidlig da?

ORIGINAL: truseprinsesse

Jeg sov lenge og skal sette meg ned med pensum straks.
'

å det er deilig og sove lenge.. men du lurer på en ting.. kan jeg få bli med deg i koferten din da du skal til new york? hehe vil dra ditt jeg og..

Så koselig med dagbok. Har egentlig ikke sett på det her inne før, men det er jo en super ide.
Moro å kunne holde seg oppdatert på jentene her inne. [:)]

Ha en fin dag[:)]

ORIGINAL: snuppis30

Jeg er på jobben, men hadde mer lyst å bli i senga og sove sammen med samboeren [:D]

Ja, det skjønner jeg jo!! Gleder meg som en liten unge til mannen min kommer hjem i morgen kveld. Han blir vel helt kvalt av all kosingen jeg har planlagt[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Jeg tar helg i dag jeg

Åh heldiggrisen! Jeg fikk sove pittelitt lenger idag siden vi skulle på befaring i det huset. Er snakk om mangler på et hus, og vi gikk rundt og kikket på det kjøperne mente var galt med huset. I kjelleren var hele taket (oppe inni taket) fullt av rotteskit[&:][:'(] Skikkelig ekkelt! Skjønner godt at de vil ha prisavslag på kjøpesummen for å si det sånn[&:]

ORIGINAL: truseprinsesse

Jeg sov lenge og skal sette meg ned med pensum straks.

Så deilig!! Planen min er å begynne å lese skatterett imorgen. Det gruer jeg meg litt til. Får håpe at det ikke er altfor vanskelig!

ORIGINAL: babylahermine

ORIGINAL: Angelicka23

hey snuppa! du er nok på jobb nå som jeg svarer deg.. er snø her og det var lite gøy aldri kjørt på snø heler så det blir enda mere gøy..[:-][&:][:)][8D] hehe driver og prøver meg om dagen på lastebil prøven på en cd rom jeg fikk men strykker jo med glans så er llitt sånn irritert om dagen for detta må jeg få til hehe.. 
håper du koser deg masse i dag.. og dere andre jenter og.. klem

Latebilprøven du gitt! Er det noe du kan få bruk for jobbmessig kanskje?

Back
Topp