~ Angelickas dagbok ~

Takk snuppa! "Rette opp".

Idag har jeg vært i bursdag til tantebarnet mitt, og tok like greit alle ungene uten om hun minste med hjem derfra. Så da har jeg hatt fire gutter i alderen 8-12 her og kost oss med filmer, pizza og godteri. To av de bor 10 sek oppe i gata, så de gikk hjem klokken ett, mens de andre to ligger fornøyd og sover på soverommet nå. Kjempekoselig[:)]

Angelickas prøvedagbok   

Da var vi kommet til mars måned, og pp6!

1.MARS:  [:-] TR ferdig [:-]

2.MARS:  

3.MARS: Praksis    

4.MARS: Praksis 

5.MARS:  Praksis   Mannen min kommer hjem!!!

6.MARS: Praksis    

7.MARS: Praksis 

8.MARS: Skal kanskje i bursdagsfest 

9.MARS: [:'(] Mannen min reiser til Danmark på kurs [:'(]

10.MARS: Praksis  

11.MARS: PraksisMannen min kommer hjem fra Danmark igjen 

12.MARS: Praksis  [8|]Innlevering oppgave i skatterett[8|] 

13.MARS: Praksis Lønningspils 

14.MARS: Praksis Stipend

15.MARS

16.MARS 

17.MARS: Praksis ~ EL om 34 dagers syklus

18.MARS: Praksis [:)] Endelig legetime!!! [:)] 

19.MARS: Praksis 

20.MARS: Skjærtorsdag - Fri.  ~ EL om 37 dagers syklus

21.MARS: Langfredag - fri.

22.MARS

23.MARS

24.MARS: 2. påskedag - fri 

25.MARS: Praksis ~ EL om 42 dagers syklus

26.MARS: Praksis ~ EL om 43 dagers syklus

27.MARS: Praksis 

28.MARS: [:'(] Siste dag ute i praksis [:'(]

29.MARS

30.MARS

31.MARS

[8|] Om syklusen blir 53 dager som forrige gang, har jeg EL den 04. april. [8|]

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Ja, det er kjempegreit! Får jo sett tantungene mine ganske mye da. I dag har jeg drukket kaffe med svigerinnen min. Klokken tre skal jeg til svigerforeldrene mine og spise komle[:)]

Da hadde jeg fortært komler, kake, og spilt slåball. Kjempemoro! Nå skal jeg støvsuge hele huset. Blir litt støv av disse ungene[;)] *Støv på hjernen? Neeeeeeeida[:D]*

Ååååh, slåball er det leeenge siden jeg har spilt, altså [:)]
*mimre*

Ja, den har vi netopp kjøpt[:)] Pcen altså! Mannen min har min bærbare med i Nordsjøen[:D]

*Teste ut* Tror det skal gå an, men er usikker på hvordan jeg gjør det[:D] Hehehe...

Greit for en idiot som meg ja! Har hendt jeg har stilt meg opp ned. Det ble ett fælt kav[:-][;)]

Du ser det for deg altså? Hihihi... Jeg sliter litt når mannen er borte for å skjønne ting ja.. Men han har vært snill og hengt opp masse sånne post it lapper rundt omkring i huset. Ikke bare på dusjen. (Men jeg lurte meg bare til å rydde de litt unna på bildene)[;)]

Mmmmmmm.. *Yammy* [:D] Kanskje litt billigere enn å eie?

Er så morsomt det når folk sier feil.. En fuktig kveld på byen, klarte jeg å spørre en fyr om jeg kunne bomme en ronk. Jeg mente røyk[8|]  

Han så noe forfjamset ut for å si det sånn

Jeg har klart å dumme meg ut i fylla ett par ganger ja! Men ellers er jeg alldeles feilfri

Åh jøsses! Det der hørtes ikke bra ut nei! Jeg hadde en heftig fadese i desember 06. Feiret at søskenbarnet mitt var fyllt 18, og var på en uteplass. Dette var 30. desember på bursdagen hans. Var tre trappetrinn ned til dansegulvet. Så jeg hoppet ned (hadde joggesko på meg), og var skikkelig klar for å danse. I det jeg lander trødde jeg heftig over, og endte opp i en jamrende haug i stedet for stilig vrikking og dansing. Jeg har trødd over på den foten når jeg har spilt håndball, så det skal lite til for å tråkke over igjen.
Det endte opp på sykehuset, og søskenbarnet mitt fyllekjørte meg i rullestol der inne! Kjempemoro.

Lang historie kort. Det var ikke så morro dagen derpå, da jeg våknet opp med denne her:

Og forresten, nei, foten min er IKKE så feit til vanligt[:-][8|]

Herlig! Kan tro jeg hadde en fartsfyllt nyttårsaften[8|]

Nei, nå har jeg nok lært at det skal jeg IKKE finne på å gjøre igjen! Så spørs det da når det begynner å klø i dansefoten, om jeg klarer å holde meg[8D]
Hvilken musikk hører du på forresten Tanine?

Hahaha, en noe varierendes musikksmak med andre ord[8D]

Hehehe.. Vi og hadde mye barnejulesanger innpå en stund, etter å ha hatt tantungen min på besøk!
Men hører mest på hard dance for tiden. Ellers går det meste ned på høykant egentlig!

Jada, er sant det! Men synes faktisk det er litt kult at Michael Jackson kommer igjen nå! Digget han når jeg var tolv..hehehe.. Og mixen han har gjort med Timbaland nå (med Billy Jean), var ganske kul egentlig[:D]

Back
Topp