~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Angelicka23

Måtte bare[8|]

52 dagers syklus:

Din fruktbare periode er:
01.04.2008 - 06.04.2008

Eggløsningen finner sted:
04.04.2008

Termin:
28.12.2008

Åh, en liten nyttårsbaby [:D]
Min termin vil bli i begynnelsen av desember. Og denne gangen skal det pokker meg bli en ekte termin!! *sur*

Så da endte jeg på en 52 dagers syklus denne gang, og min lengste noensinne.[&:] Det er rart, for hver måned som går har jeg tenkt: Denne ppen nblir syklusen mindre! Men, å nei da, det har den jo ikke gjort. Jeg har gitt opp hele den greia med stabile sykluser. Nå håper jeg nesten at jeg får pergo eller noe..hehe...[;)]

Det var dagens oppdatering sånn syklusmessig!

Det var en skikkelig oppdatering fra min dag i dag. Hvordan har deres dag vært da jenter? 

52 dager er en bra lang syklus ja![&:] Men som du sa til meg: nå er det EL neste, og nytt håp! Jeg er på dag 33 idag, det holder det og. Tenk om de perfekte, klokkeslett-syklusene på 27 dager kunne vært meg. Neiiida! De siste mnd har vært 34-34-27-34. Egentlig regelmessig, men er det noen baby her? Neh.

Hvordan dagen har vært? Forp*lt j*vla dustedag, sier jeg bare.

Men jeg merker at jeg er på opptur, så skuffelsen og sjokket varer heldigvis ikke så lenge før optimisten i meg tar grep.

Så spennende at du skal til legen, nå skal du ratt se at det blir en jule- eller nyttårsbaby på deg :-) Gleder meg til å høre hva legen sier [:D]

ORIGINAL: Imogene

Så da endte jeg på en 52 dagers syklus denne gang, og min lengste noensinne.[&:] Det er rart, for hver måned som går har jeg tenkt: Denne ppen nblir syklusen mindre! Men, å nei da, det har den jo ikke gjort. Jeg har gitt opp hele den greia med stabile sykluser. Nå håper jeg nesten at jeg får pergo eller noe..hehe...[;)]

Det var dagens oppdatering sånn syklusmessig!

Det var en skikkelig oppdatering fra min dag i dag. Hvordan har deres dag vært da jenter? 

52 dager er en bra lang syklus ja![&:] Men som du sa til meg: nå er det EL neste, og nytt håp! Jeg er på dag 33 idag, det holder det og. Tenk om de perfekte, klokkeslett-syklusene på 27 dager kunne vært meg. Neiiida! De siste mnd har vært 34-34-27-34. Egentlig regelmessig, men er det noen baby her? Neh.

Hvordan dagen har vært? Forp*lt j*vla dustedag, sier jeg bare.

Men jeg merker at jeg er på opptur, så skuffelsen og sjokket varer heldigvis ikke så lenge før optimisten i meg tar grep.

Så spennende at du skal til legen, nå skal du ratt se at det blir en jule- eller nyttårsbaby på deg :-) Gleder meg til å høre hva legen sier [:D]

Nei, syklusene dine er jo absolutt ikke de verste! Har du prøvd med EL-tester?
Det blir spennende fremover ja! Gleder meg til legetime. Man må som du sier se optimistisk på det. 6 måneder for min del er jo egentlig ikke lenge! Jeg har jo en mann som jobber i NOrdsjøen og, så det kan jo gjøre det vanskeligere. PPen i desember gikk litt ad undas pga mannen min fikk prolaps i ryggen. Det skjer når det skjer, men når det først skjer skal jeg juble høyere enn noensinne..hehehe.. I mellom tiden koser jeg meg med alle de kjekke, hyggelige folkene her inne på FS[:D]

Ja, jeg har egentlig gitt opp det EL-test greiene. Hadde jo kjøpt inn noen tester til neste pp, men kan like gjerne gi opp det der nå som jeg har så lange sykluser!!
Forresten, guuud hvor gøy den der positivitetstråden var. Ble skikkelig glad jeg[:)] Håper mange skriver i den! Hehehe...

Lå og tenkte på det før jeg sovna i går kveld.. hehehe...

Hey! Jeg er unnskyldt! Jeg har jo ingen mann å klå og tafse på[8D]

God morgen Angelicka....Nei 52 dager er absolutt ikke bra, legen har med å gjøre noe med dette.....Er syklusen så lang blir det jo et hav av EL tester som går med om du vil bruke de.....Jeg har aldri testet de ut, men tenkte jeg skulle prøve de ut om ikke spiren sitter denne pp.....Alt må prøves....[;)]

Jeg har noen til salgs[8D] Hehehehe.. Neida, satser på at legen kan hjelpe meg å stabilisere syklusene, så får jeg kanskje brukt de EL-testene og!! [:)]

Ja du får satse på det.....Får jeg TR denne gangen så bestiller jeg på nettet, så jeg har de klare til pp i april, sambo er jo ikke hjemme i mars så da blir det full jobb for en 2009 baby.....

Ja, tror vi alle er klare for det nå altså!! Jeg kjenner jeg kribler i kroppen, med tanken på at jeg kanskje får utskrevet pergo hos legen. Da hadde jeg kanskje endelig fått stabile sykluser, og merket når EL var!!!

Ja håper du får det......Blir iallefall flere pp da, om TR kommer oftere.....Jeg skal også bestille time til legen om jeg ikke blir gravid denne pp da vi har prøvd i et år[&:] Kanskje det er noe hjelp å få eller svar på hvordan situasjonen er iallefall.

Ja, det må jo være mye bedre å bare få det avklart liksom! Jeg vet jo egentlig at jeg er i stand til å få barn. Eller.. var det når jeg var 16 ihvertfall[&:]

Ja u er nok det nå også og, men trenger kanskje litt hjelp til at det går fortere......Skal bli godt å få svar ja, men utsetter hele tiden å bestille time......[&:] Må vel ta meg selv i nakken en dag....

Ja, det gjorde jeg og! Men jeg er jo syyykt utålmodig og da, så det ble jo bare til at jeg fikk ringt..hehe..

DA hoppet jeg til sengs jenter! Ha en god natt! Jeg kommer tilbake med ett nytt skravleraid imorgen etter jobb.

Nattinatti[:)][:)][:)]

Da var dagens jobb utført..hehehe... Nå er jeg skikkelig trøtt, og lurer på hva jeg skal finne på rett og slett!

Jippi!! Går alt bra med deg snuppis?

Fine signaturen 
Håper alt er bra med deg [:)]
Innom og sniker sånn aller snarest, tiden bare flyr og flyr, og føler ikke jeg har tid til noe lengre [&:][&:][:D]

Ja, sant vel signaturen min er fin vel!!! Truseprinsesse som har laget den til meg. Hun er sååå flink[:D] Her går alt fint. Gleder meg til legetime om 17 dager. Håper jeg får en vidunderkur mot mine lange sykluser...hehehe.. Nå vil jeg og slippe unna TR i 9 måneder!

Ja, sant vel signaturen min er fin vel!!! Truseprinsesse som har laget den til meg. Hun er sååå flink[:D] Her går alt fint. Gleder meg til legetime om 17 dager. Håper jeg får en vidunderkur mot mine lange sykluser...hehehe.. Nå vil jeg og slippe unna TR i 9 måneder!

Ja, satser på at du får noe som funker med en gang!! [:)][:)]

Back
Topp