~ Angelickas dagbok ~

Sitter i godbuksa og spår nummer en for kvelden. Skal spå ei til idag, så skal jeg til sengs tenkte jeg! Jeg er tom for stearinlys jeg.. Ganske kjipt, for det er jo sååå koselig!

Angelickas prøvedagbok - FEBRUAR

1.februar: 

2.februar: EL dersom 42 dagers syklus

3.februar: EL dersom 43 dagers syklus

4.februar: Ingen tegn til TR - frustrerende[:@] 

5.februar: TR kommer dersom jeg har rett med tanke på forrige måneds EL - 30 dagers syklus i så fall.  Ingen TR[&:]

6.februar: Ingen TR[8|]

7.februar: Skal til Oslo for obligatorisk praksisundervisning - levere inn oppgave

8.februar: TR dersom 33 dagers syklus

9.februar: Ingen TR enda, men hadde jo 43 dagers syklus forrige måned da... Har allikevel ett bittelite håp uansett da[;)]

10.februar: Ingen tegn til TR

11.februar: TR dersom 37 dagers syklus

12.februar: Skal teste meg! Negativ test idag[:(] 

13.februar: Jobbe med oppgave

14.februar:  Dag 41 og ingen TR enda

15.februar: Skal besøke hesten min

16.februar: TR dersom 43 dagers syklus - Skal teste meg på ny idag om TR ikke dukker opp før dette[:-] - Negativ test, men ingen tegn til TR[:'(]

17.februar: TR dersom 44 dagers syklus - Ingen tegn til TR enda, nå må hun da dukke opp snart?!?

18.februar: Praksisperioden min starter. Praksis i tingretten.

19.februar: Praksis -  enda en negativ test[:'(][:@] 

20.februar: Praksis. Mannen min reiser ut[:(][:(][:(]

21.februar: Praksis

22.februar: Praksis - skal svømme med tanten og svigerinnen min...

23.februar:  På dag 50 uten tegn til TR[:@]

24.februar: Ser jaggu meg ut som det er spotting på gang her... Hm...

25.februar: Praksis - Spotting?

26.februar: Praksis

27.februar: Praksis

28.februar: Praksis

29.februar: Praksis

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Skjønner ikke hvorfor TR ikke kommer skikkelig igang! Er bare spotting jo[:'(]

Jeg tror jeg hadde det forrige gang, men husker ikke helt.. *Sjekke dagboken*

Joda, jeg spotta den fjerde, og mensen kom den femte. Men til nå idag og igår har det bare vært spotting. Og det er veldig lite, ikke friskt blod[&:]

Ja, får bare vente og se rett og slett! Jeg tester på dag 60, om ikke TR har kommet skikkelig! Hehe...

Ja, tanta mi skulle hatt bank!!!

Ja, kom igjen Snuppis! Gi henne en på tygga[:D]

Jaaaaa, gjør det TP!!!

Jeg trenger noen til å denge tanta mi og!
Dustetanta lurer bak hvert hjørne, og har murret i to uker nå![:@] Dag 32 mot 27 forrige gang, og utfloden gir seg ikke. Trodde det var antydning til spotting igår, men det var det ikke.

Ååååh!

Unnskyld for at jeg spyr ut eder og galle i dagboka di, Angelicka! [:)]

Kan med det samme si til tanta di at hun kan begynne å oppføre seg hun også. [;)]

Det kan være noe dritt jas! Ihvertfall når de aldri dukker opp tiol samme tid. Voldsomt upunktlig denne tanta altså[:'(]

Ja, du er heldig! Jeg har nesten ingen symptomer jeg!!!

Nå savner jeg mannen min fælt! Det er kjipt å legge seg alene i senga[:'(] Men bare 9 dager igjen til jeg får se ham!! Åh glede[:D][:D][:D]

Ja, det blir deilig! Men er kjipt, for fredagen må han reise over til østlandet, og hjelpe søsteren med å flytte tingene hit til Haugesund. Så da kommer han sikkert seeent hjem på lørdagen. Så reiser han til Danmark på søndag for å være med på ett kurs han må ta i regi av jobben[:'(] På onsdag kommer han ikke hjem før halv tolv sikkert, og jeg skal jo opp halv 7 for å gå på jobb.. Æsj og.. Menmen, vi skal nok klare å finne noe tid sammen!!!

Hehehe, ja det er ikke lett, men pleier ikke være sånn da[:)] Jaja, utenom at familien alltid forventer ting av ham da![:'(][;)]

Hahaha, dustetrusa[;)]
Nei, nå tror jeg at jeg skal finne den tomme senga mi, og se om det ikke er en pute eller noe jeg kan holde rundt, eller legge inntil meg, slik at jeg føler noen er der[8D]
(Ett veldig godt tips synes jeg Tanine, du kan få bruke det om du vil! hehehe...[;)])

Herlig! Vi har dobbeldyne, så det gjelder å pakke seg ekstra godt inn, når jeg ikke har mannen min å varme meg på[;)]

Angelickas prøvedagbok - FEBRUAR

1.februar: 

2.februar: EL dersom 42 dagers syklus

3.februar: EL dersom 43 dagers syklus

4.februar: Ingen tegn til TR - frustrerende[:@] 

5.februar: TR kommer dersom jeg har rett med tanke på forrige måneds EL - 30 dagers syklus i så fall.  Ingen TR[&:]

6.februar: Ingen TR[8|]

7.februar: Skal til Oslo for obligatorisk praksisundervisning - levere inn oppgave

8.februar: TR dersom 33 dagers syklus

9.februar: Ingen TR enda, men hadde jo 43 dagers syklus forrige måned da... Har allikevel ett bittelite håp uansett da[;)]

10.februar: Ingen tegn til TR

11.februar: TR dersom 37 dagers syklus

12.februar: Skal teste meg! Negativ test idag[:(] 

13.februar: Jobbe med oppgave

14.februar:  Dag 41 og ingen TR enda

15.februar: Skal besøke hesten min

16.februar: TR dersom 43 dagers syklus - Skal teste meg på ny idag om TR ikke dukker opp før dette[:-] - Negativ test, men ingen tegn til TR[:'(]

17.februar: TR dersom 44 dagers syklus - Ingen tegn til TR enda, nå må hun da dukke opp snart?!?

18.februar: Praksisperioden min starter. Praksis i tingretten.

19.februar: Praksis -  enda en negativ test[:'(][:@] 

20.februar: Praksis. Mannen min reiser ut[:(][:(][:(]

21.februar: Praksis

22.februar: Praksis - skal svømme med tanten og svigerinnen min...

23.februar:  På dag 50 uten tegn til TR[:@]

24.februar: Ser jaggu meg ut som det er spotting på gang her... Hm...

25.februar: Praksis - Spotting?

26.februar: Praksis - Da kom TR gitt, og jeg er inne i pp 6!!! *sukk* [:@]

27.februar: Praksis

28.februar: Praksis

29.februar: Praksis

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar -

Yes, som dere ser er tanta kommet. Var vel ikke til å unngå det nei. Men jeg er egentlig litt positiv til neste pp på en måte. Jeg skal jo til legen og få sjekket opp i ting. Det skal bli litt godt å høre hva hun sier egentlig! [:)]
Jeg har ikke sååå lyst til å bli gravid heller neste pp, siden jeg da får termin i desember. Det er jo den måneden det er eksamener og greier, så det gjør liksom ikke noe om jeg ikke blir gravid nå. Det betyr at jeg kan senke skuldrene litt og. Og så har jeg jo lovet Truseprinsesse at jeg og hun skal inn på januarforumet sammen[:)][:)][:)]
Så da endte jeg på en 52 dagers syklus denne gang, og min lengste noensinne.[&:] Det er rart, for hver måned som går har jeg tenkt: Denne ppen nblir syklusen mindre! Men, å nei da, det har den jo ikke gjort. Jeg har gitt opp hele den greia med stabile sykluser. Nå håper jeg nesten at jeg får pergo eller noe..hehe...[;)]

Det var dagens oppdatering sånn syklusmessig!

Ellers har jeg spist med mamma og lillesøss idag på Egon. Namnam. Etterpå var vi og koste oss og hadde en kaffe på et utested. Vi satt ute og røykte og koste oss, og så på det forferdelige regnværet. Deilig med varmelamper og pledd!
Så har jeg også oppdaget minuset med å ikke ha en mann i nærheten. Det kom en gedigen edderkopp labbende over stuegulvet mitt!!!!!! Jeg fikk nesten hjertet i halsen og trodde jeg skulle dø[:-][:-][:-] Heldigvis fikk jeg sneket meg på gangen og hentet en slippers, slik at jeg fikk tatt kverken på udyret. Jeg gikk med brekningsfornemmelser etterpå[:'(] Uuuææææh[:o][:'(][:'(][:'(]
På jobb idag var det en sedelighetssak, altså voldtekt. Den fortsetter imorgen, og jeg lurer på hva straffutmålingen blir på den egentlig!

Det var en skikkelig oppdatering fra min dag i dag. Hvordan har deres dag vært da jenter? 

Måtte bare[8|]

52 dagers syklus:

Din fruktbare periode er:
01.04.2008 - 06.04.2008

Eggløsningen finner sted:
04.04.2008

Termin:
28.12.2008

Back
Topp