~ Angelickas dagbok ~

Mine boobies er likbleke[8|]

Vi var på Kypros ett par måneder før, så det hlap vel litt på, tenker jeg[;)]

Jeg kjeder meg skikkelig.. Vet liksom ikke helt hva jeg skal ta meg til[&:]

Jeg er superdårlig på å lage mat! Nå har jeg gitt opp skolelesingen, og gått over på tredje romanen av Stieg Larsson[8D]

Ingen problem å skrive bokmål. Har jo gjort det i i vel 17 år nå[8D]

Ja, synes synd på renate20. Fikk pm av henne idag om at hun skulle på sykehuset og sjekke[:(]

Gudd sunday! Nå har jeg vaska ut av komfyren min.. Er vel snart på tide å legge seg[8|]

Da var jeg og våken.. Hyggelig å våkne til en enda klarere test av Eggerøra[:)]

Dere er flinke og jobber på skjønner jeg! Har dere hatt sex hver dag etter TR nå eller? Jeg er på dag 16 uten sex[&:] 

Jøss, dere er jo skikkelig flinke[:)] Da MÅ det jo bare klaffe denne ppen! Jeg er redd jeg har EL mens jeg er i London jeg[:@] Det hadde vært skikkelig kjipt altså!
Et brød med folsyre høres ikke dumt ut nei[:D]

Angelickas prøvedagbok - januar

1.januar:  Begynner å trappe ned på røyken[:)] Dag 39 og ingen TR enda[:'(] 

2.januar:

3.januar:

4.januar: Begynte å spotte litt...

5.januar: TR kom[:'(]

6.januar: TR

7.januar: TR... Eksamensresultater i morgen!!!

8.januar: Eksamensresultater TR

9.januar: Mannen min reiser ut i Nordsjøen[:(] TR slutt

10.januar: Min siste dag som røyker.

11.januar: Skal til kiropraktor.

12.januar: snuppis29 fyller 30 år[:)]

13.januar:

14.januar: Reiser til Oslo på muntlig eksamen

15.januar: EL-slim???

16.januar: Endelige eksamensresultater

17.januar: Venninen min var på besøk og vi bestilte litt forskjellig til London, bl.a. skal vi på Madame Tussauds[:)]

18.januar: Var siste gang hos kiropraktor, skal bare på kontroll om en to-tre uker.

19.januar: MÅ lese[:'(]

20.januar: MÅ lese[:'(] Middag hos mamma

21.januar: MÅ lese[:'(] Pakking til Londonturen

22.januar: Reiser til London[:D][:D][:D]

23.januar: Mannen kommer hjem fra Nordsjøen, og jeg er ikke hjemme til å ta imot ham[&:]

24.januar:

25.januar: EL dersom 34 dagers syklus

26.januar:

27.januar:

28.januar: EL dersom 37 dagers syklus

29.januar: Hjem fra London

30.januar:

31.januar:

01. februar:

02. februar: El dersom 42 dagers syklus

03. februar: EL dersom 43 dagers syklus

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Hehehe.. Var du sent oppe i natt?

ORIGINAL: truseprinsesse

Jeg krysser fingrene mine for at du har lang syklus denne måneden og får full klaff på EL. [:)][:)][:)]

Ja, får nesten satse på 38 dagers syklus denne måneden, og dersom det ikke går, satser jeg på at jeg har 36 dager eller mer syklus neste måned for at det skal klaffe med når mannen kommer hjem fra Nordsjøen igjen...

Oida, det høres ikke hyggelig ut[&:]

Min døgnrytme er heeelt på tur for tiden. Ikke bra[&:]

Har du tenkt å teste rundt 11/12? Lurer på om jeg og skal teste da ser du...

ORIGINAL: truseprinsesse

Ja, om tanta ikke har kommet innen da, så skal jeg nok testen rundt den tiden om jeg klarer å vente. Har ikke lyst på disse testene som jeg hadde denne gangen. Ble sittende å tenke på de hele dagen. Så nå venter jeg til en test skal være klar positiv om jeg er gravid. Lurer sååånn på om du har spådd riktig. Hihi. [:D][:D]

Hehehe, det blir spennende! Men da vet tester jeg og en av de dagene da! Kan ikke du og være med da da Snuppis? Så kan oss tre dagbokjentene teste samtidig[:)]

Ser det må bli den 12 i så fall for min del. Da er jeg på dag 38, og mannen min reiser ut dagen etterpå.

Ja, det høres ut som en god plan!!! Ihvertfall en av oss dagbokjentene må jo være gravide da[;)] Så spennende[:)]

Ja, du sier noe der! Av en eller annen grunn jeg ikke kan sette fingen på.. Men nå har jeg store håp for monjen og her! Håper hun tester positivt imorgen tidlig[;)]

Supert! Da er vi oss tre chicksa foreløpig ihvertfall[:D]

Back
Topp