~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: snuppis29

ORIGINAL: RANDÅLF

Moro skal man ha det.........Jeg skulle vært i seng for lenge siden.......Skal på kus i morgen, tro om jeg holder meg våken.........Har ventet på telefon fra sambo i kveld og, men ringte hen............nei da.... Ikke snakket med han siden mandag........Jaja

Samboeren din jobber på Nordsjøen, ikke sant?

Ja

ORIGINAL: snuppis29

ORIGINAL: truseprinsess

Vi har rosa sengetøy på nå.

Misunnelig jeg nå...........hehe......Mitt er sort og bege (eller hvordan det skrives).........Langt fra rosa ja......

Snakket med ham nå. Han hadde fått ett stooort hotellrom! Håpte nesten at han ikke fikk reise ut imorgen heller, for da kunne jeg komme å ha hotellhelg med ham..hehehe[:D]
Forresten skulle jeg si fra ham at han syns det var frekt av dere å mobbe meg med at mannene deres er i nærheten, mens jeg sitter her alene. Så skjedde det igjen, så ble han voldsomt sint[:D][;)] Hahaha[:)] Han er nå søt og[;)]

Ja, det er jo ikke moro, men desto enda bedre å se ham igjen da!!!
Bare 18 dager igjen, så får vi se hverandre[:D]

Jeg kommer seriøst til å ha nedtelling her! Men bra jeg fikk lommepc til jul! Da kan jeg prate med mannen min over skype[:D] Håper bare jeg har trådløst nettverk på rommet, ellers må jeg koble den opp gjennom internett på mobilen min, og det blir nok dyrt!

Jepp, så da satser jeg på trådløst nettverk..hehe.. *Yaiks* nå er ryggen min vond!!! Godt jeg skal til kiropraktor imorgen!

Åh forresten! Det har jeg glemt å fortelle! Søsteren min og jeg driver å forhandler om et franchisekonsept, og idag ble søsteren min spådd at vi får det! Har vært litt frem og tilbake mellom oss og franchiseeieren, for det er så lite lokaler her i byen, men innen mars skulle vi visst få det sa spådamen[:)] Passer egentlig godt med det spådamen sa til meg før jul[;)]

Jeg var til kiropraktor i fjor og han jeg fikk var bare sååååååfin, det var ikke særlig pinlig når jeg måtte sitte der i trusa og bh og gangen etter måtte han ta av bh'en[:-]

ORIGINAL: RANDÅLF

Jeg var til kiropraktor i fjor og han jeg fikk var bare sååååååfin, det var ikke særlig pinlig når jeg måtte sitte der i trusa og bh og gangen etter måtte han ta av bh'en[:-]

Huh? Måtte du ta av deg??? Jeg har alle klær på jeg! Tar kanskje av genseren, men ikke mer enn det...

Synes denne var søøt[:D]:

Barns svar på kristendomsprøver

Thomas Andre 7 år:
Kona til gud heter Gudmor. Hun er moren til alle barnebarna hans; Moses, Jesus og Julenissen, 

Gud heter egentlig Den allmennpraktiserende hersker på himmelen og på jorden. Han bestemmer alt, hele tiden. I gamle dager het Gud "mannen med ljåen".

Gud er forholdsvis grei, men han liker ikke at tyver kommer til himmelen uten grunn.
Nå er det blitt ozonhull i himmelen. Det gjør at gulvet til Gud ikke er helt tett lenger. Det kan bli et problem.

Det er mange i himmelen: Alle som er døde er der, pluss Gud og Jesus og den dårlige Ånde.
Det er noen som har en hellig lama. Det er egentlig en liten kamel. Det heter Dalai-lama. Jeg tror det er en engel.

Hvis Gud hadde holdt det han sa om å la alle barn komme til seg, så hadde vi ikke trengt barnehager.

Bibelen består for eksempel av De fem museboker og Marius'evangelium.

Du skal høre på moren din samme hva hun sier og hvilket tonefall hun bruker.

Når noen dør, blir de lagt ned i jorda, og så sier presten: "Av jord er du kommet og der skal du bli." Så tømmer han enda en bøtte jord i hodet på deg.

Elin, 4 år:
Jeg vil ikke begraves når jeg blir gammel, for jeg klarer ikke å ligge så lenge under jorden uten å puste. Og så er det så ekkelt å få så masse jord i nesa. Da er det nesten bedre å bo på gamlehjem.

Magne, 7 år:
Hvis du dør, så skaper Gud deg om til jord. Da skjønner du ikke bæret.

Mikkel, 7 år:
I Afrika tror de på Nilsen Mandela.

Hanne, 8 år:
Gud trenger ikke tro på noen han. Han trenger bare tro på seg selv.

Fredrik, 9 år:
En misjonær er en mann med hatt og koffert som leser Bibelen på dørsprekken til folk.

Ingrid Marie, 7 år:
Man kan bli frelst eller helfrelst, det kommer 
ann på hva man gidder.

Hanne, 8 år:
Når man giftet seg i gamle 
dager
, var det fordi staten sa det og presten mente det var best. I dag kan man slenge seg sammen med den ene samboeren etter den andre uten at staten så mye som letter på lokket.

Turid, 7 år:
Når man gifter seg, gir man hverandre at taushetsløfte. Hvis man ikke holder det, blir man skilt, og da må man dele på lamper og knivene, og som regel blir man ikke enige om hvem som skal ha barna. De som ikke blir enige om det, må gå til børsmegler. Han bestemmer at den ene skal ha barna, så får den andre et spisebord ekstra.

Obs kanskje jeg ble lurt.............HIHI[:D][:D] Nei den første gangen sjekket han reflekser og nerver på hele kroppe, heldigvis hadde venninnen min advart meg så hadde ikke tanga på, fikk beholde buksen de neste gangene.....Men bh'en åpnet han da jeg lå på magen heldigvis. Var nakken og ryggen som var i lås på 3 eller 4 plasser...

Okaj da[:)] Da er det nok ikke så galt som jeg så for meg..hehehe[;)]

Hehehe, skjønner jo det[;)] Nei, nå er det natta på meg og! Prates vel imorgen jenter[:D]

Du er ikke den eneste.. Dette her er seriøst avhengighetsskapende[8D]

Ja det er sikkert, men det er bare så spennende å følge med alle sammen.........Her ken vi snakke om prøvingen uten at det er noen som maser og det er deilig.........

Ja, jeg er seriøst skravlete her inne altså! Men godt når man ikke har så mange andre og skravle med rett og slett[:)]

Aiaiai! Tilbake fra kirporaktor, og her har det knekt, det som knekkes kan! *Yaiks*

Back
Topp