~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: truseprinsesse

Nei, men jeg har bilde av meg også har jeg vel kanskje noen av min samboer. Hehe. Han er jo veldig søt da..

Ja, mannfolk er noen rare dyr[8D]

Lurte jeg og på.. Følte meg nesten som deg her en stund[:D]

ORIGINAL: Angelicka23

Hellauw! Obligatorisk med bilde her assa...

Har ikke...og det trenger en liten vask *kremt* så tar ikke heller... [:-]

*POFF* Hadde bilde av dyrene mine her, men borte er de[:)]

Åh, vakre dyr du har

Ja, de er ikke så aller verst[:D]

Lyst på hund jeg[:D]

Jeg elsker Kåre Conradiiiiii.

Hvor kom den fra?

Fikk du mailen min?

Jepp!! Og det var en utrolig søt truse, og en søt trusemann[;)]

ORIGINAL: snuppis29

Lyst på hund jeg[:D]

Vi har tenkt å ha det når vi kjøper oss hus [:D]

Vi og.. men mannen sier at vi ikke kan ha to katter da..hehe.. lurer på hvorfor[;)]

Hellauw Randålf, og vælkommen til galehuset[:D]

Jeg elsker Kåre Conradiiiiii.

Hvor kom den fra?

[&:] Kortslutning...??

Bzzzz...z.z.zzz...

Undikk; jeg trenger ikke mer info nei.. Forresten; enda ett ord dere kan skrive opp i Haugesundsordboken. Undikk betyr truse[;)]

Er det galehus her i kveld da??? Undikk sier de i bergen også........ Første setningen jeg lærte meg i bergen: Undikken til tjommien min ligger i bækkalokket å flyter......Tro jeg ikke skjønte noe da gitt..[:)]

Hahaha, ja der ser du[;)]
Neida, er vel ikke galehus, men litt moro har vi det da[:)]

Moro skal man ha det.........Jeg skulle vært i seng for lenge siden.......Skal på kus i morgen, tro om jeg holder meg våken.........Har ventet på telefon fra sambo i kveld og, men ringte hen............nei da.... Ikke snakket med han siden mandag........Jaja

Den telefonen hadde jeg nok likt ja.........Har ikke så mye rosa her hjemme for tiden da, men har liggende noe småtteri.........

ORIGINAL: snuppis29

ORIGINAL: RANDÅLF

Hihi, liker rosa ja...........men det er vel lett å se, hehe.........Må vel bli en jente da.[;)]

Jeg er dilla på rosa farge for tiden [:D] Jeg har skrevet på bursdag-ønskelista mi en rosa tivoli radio, så det blir spennende å se om jeg får det på lørdag [:D] På soverommet så har jeg en rosa telefon med fjær på [:D] Samboeren syntes at jeg var gal når jeg kjøpte det på netthandelen. Foreldre mine lo av meg når dem så det på nattbordet mitt [:'(] Venninna mi fra Stavanger syntes at telefonen var kjempe kul [:D]

Ooooh my god! Jeg hadde svimt av hadde jeg hatt noe sånt.. Rosa er ikke akkurat yndlingsfargen min for å si det sånn! Aldri eid ett rosa plagg engang[:D]

Back
Topp