~ Angelickas dagbok ~

Det er det jeg skal på, men så har jeg allerede vært på innvendig ul. da.... Håper på pergo da!

Hehe, lurer på hvordan vi evnt. skal gjøre det hvis vi må levere inn spermprøve en gang....
"Ikke kom ennå, må hente fram koppen først"! Hehehehe...!

Hahaha, mannen min mente på at jeg kunne jo oppbevare det i munnen på veien bort[8|] *Knise*
Jeg har jo bare hatt blordprøver hos legen, og en vanlig GU til nå. Håper det ikke blir mange småtimer, men at vi får gjort mye på ett par timer, og at jeg får medisiner så fort som mulig! Hehe..

Åååååååååh, snart ferdig med praksisrapporten min, og SÅ kan jeg ta sommerferie[:D]

Juhuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!
Da var praksisrapporten sendt inn!
Nå er det bare å vente i spenning på eksamensresultatene om en uke

Ja, det er virkelig en herlig følelse[:)] Har skikkelig nedtelling til juni her, er liksom da "alt" skjer. Utredning, eksamensresultater og Bulgariatur! Herlig[:D] Håper bare at eksamensresultatene mine er bra slik at jeg bare kan slappe av og nyte det i Bulgaria!

Heisann!!!

Hvordan går det?
Så spennende at det nærmer seg utredning for dere!!
Var litt av en laaang syklus du hadde nå[&:], slitsomt...

Kjempe fin hest du har da!!
Har alltid ønska meg hest!

Ha en kjempe fin dag!
klem

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til mai mnd. Fortsatt pp6

1. MAI:  I dag skal jeg bare slappe av og lese til eksamen!! 

2. MAI:   [:o] Måtte avlyse akupunktur, sykt vondt i magen!!! Reiser til Utsira [:)]

3.MAI :  [:)] Utsira [:)]

4. MAI:  [:)] Utsira [:)]

5. MAI:  [:o] Dag 70 uten tegn til TR [:o] Levere inn bilen til reperasjon.

6. MAI:  * Leser som en gal*

7. MAI:  [8|] Reiser til Oslo for eksamen [8|]

8. MAI: [:o] Skal sitte på lesesalen og lese, 1 dag igjen til første eksamen [:o]

9. MAI:  [:-] Eksamen [:-] Reiser hjem til Haugesund, og er hjemme i helgen...

10. MAI:  Malte hele huset, la bark på hekken, og fikk plantet ute

11. MAI: Grilling på terassen mens vi beundrer nymalt hus[8D]  

12. MAI:  [8|] Reiser til Oslo igjen for siste eksamen [8|]

13. MAI:  [:-] Eksamen [:-] Reiser hjem igjen fra Oslo.

14. MAI: [&o] Mannen min reiser ut på jobb igjen [&o]  Reiste ikke ut pga. ryggen. Hadde negativ test i dag, men bestilte tur til Bulgaria, so its all good[:D]

15. MAI: Bestilte sett med 21 EL-tester og 3 graviditetstester fra billige tester, så er jeg klar til utredningen begynner! Dag 80 uten tegn til TR!!!

16. MAI:  FKH spiller mot Hødd hjemme[:)] FKH vant 3-1[:D] 

17. MAI: [:)] Smørbrød hos svigers [:)] Var på fest hos en kompis

18. MAI:  Slappe av dag   TR/Spotting - endelig! Tror jeg har hatt EL her jeg!

Fikk den triste beskjeden at bestevenninnen min fra barneskolen døde i går, 23 år gammel [:(]

19. MAI:  What?? Positiv EL-test!!! [:D]  

20. MAI: Tok grav.test bare for morsomt: Negativ. Negativ EL-test.  Begynte å spotte bittelitt brunt.

21. MAI:  Negativ EL-test - Spottet bittelitt brunt.

22. MAI: Fortsetter spottingen i dag eller skal jeg endelig få TR? [8|] Bare spotting[:'(]

23. MAI:  Skal i begravelse [:(] Spotter, enda bare brunrødt[:@]

24. MAI: Endelig kom TR!!! Landet på en 88 dagers syklus denne gang. Kan si jeg er glad at jeg skal på utredning[8|]

25. MAI: TR [:'(]

26. MAI:  TR [:'(] Passe tantungen min[:)]

27. MAI:  TR [:'(] 

28. MAI: Fortsatt TR. I dag bør jeg jo være ferdig med henne! [:'(]      

29. MAI:    

30. MAI:  

31. MAI: [:)] 
Bare 5 dager igjen til utredning ved klinikk Hausken [:)] Skal levere praksisrapport i morgen, så siste finpuss i dag[;)]

6.august -       34 dager  
8.september -  42 dager
19.oktober -    37 dager
24.november - 43 dager
05. januar -     52 dager
26. februar -    88 dager
24.mai - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Heisann!!!

Hvordan går det?
Så spennende at det nærmer seg utredning for dere!!
Var litt av en laaang syklus du hadde nå[&:], slitsomt...

Kjempe fin hest du har da!!
Har alltid ønska meg hest!

Ha en kjempe fin dag!
klem

Ja, det var ikke måte på hvor lang denne fant ut at den ville bli[&:] Her går det egentlig greit! Bare stresser meg så utrolig opp i ventingen på eksamensresultater. Drømte om de i natt; at de kom på fredag nå i stedet for på tirsdag neste uke som de skal.. Hehe.. Er ikke helt bra[8D]
Du da?

Så bra det nermer seg for dere nå ja........Her er det 112 dager igjen til utredning[:)] Tiden går nå fort allikevel synes jeg[:)]

112 dager ja! Hehehe, skikkelig nedtelling du og skjønner jeg[8D]

Gratulerer med innsendt praksisrapport!![:D][:D]

Du husker du lovte å sende TR til meg når du er ferdig med henne? Egentlig kan du bare droppe det, hvis jeg får pergo må jeg jo vente til neste TR igjen før jeg kan begynne! Så TR kan liksågodt bare vente til etter gyn. timen nå...
Håper så vi får pergo begge to! [;)]

Snuppis: Har vurdert akupunktur ja, men nå er alt på vent til etter neste gyn. time! [:D] Får prate med henne og høre hva hun anbefaler! Hvis jeg "får lov" av henne, så bestiller jeg time!

ORIGINAL: Kaizer

Gratulerer med innsendt praksisrapport!![:D][:D]

Du husker du lovte å sende TR til meg når du er ferdig med henne? Egentlig kan du bare droppe det, hvis jeg får pergo må jeg jo vente til neste TR igjen før jeg kan begynne! Så TR kan liksågodt bare vente til etter gyn. timen nå...
Håper så vi får pergo begge to! [;)]

Snuppis: Har vurdert akupunktur ja, men nå er alt på vent til etter neste gyn. time! [:D] Får prate med henne og høre hva hun anbefaler! Hvis jeg "får lov" av henne, så bestiller jeg time!

Thank you!
Jeg er visst ikke ferdig med henne enda. Men ElinR spurte om hun kunne få henne, så da gir jeg henne til henne i stedet[8D] Rare greier, for jeg pleier bare å spotte to dager, så 5 dager med TR, men nå er jo alt på tur her!
Kan jo være vi får noe som setter i gang TR og. Tror jeg er på dag 13 når jeg skal på utredningen, så vi får se hva det blir til[:)]

Da har jeg vært og kost meg litt i byen. Var på Peppes og hadde meg lasagne (vennina mi jobber der, så får 35 %), og var innom søsteren min på jobb. Endte selvsagt opp med en topp og ett par solbriller[8D] Herlig å komme seg litt ut av huset da[:)]

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ er jeg naken! Noen som vil se meg på webcam? [8|]

Men assa.... Koster cash da! Gi meg en bugg å en cola så skal jeg gjøre det!

ORIGINAL: Caaaarina

Kutt ut da, nå fikk jeg lyst på bugg. Ikke enkelt å oppdrive her, skal jeg si deg! [:@]

Hehehe, når jeg tenker meg om, så husker jeg ikke sist jeg så en bugg! Kanskje derfor du må betale det for å se meg nude på webcam[8D]

Ja! Naken champagnekveld på brygga! Kan livet bli bedre jenter? Så kan vi ha putekrig og greier, for det gjør de i andre filmer jenter er nakne sammen!

Where do I sign up? Klar som ett egg!

ORIGINAL: Caaaarina

Er jeg plutselig ditcha fra alle planene jeg nå da?? [:@]

Nehei! Bare til å ta turen det vet du søta[:D]

U can sign my boobies if u want to!

Back
Topp