~ Angelickas dagbok ~

Hurra  for deg som fyller ditt år,
Ja, deg vil vi gratulere
alle i ring omkring deg
vi står og ser når vi vil masjere
bukke nikke neie snu oss omkring
danse for deg med
hopp og sprett og spring
ønske deg av hjerte
alle gode ting og si meg så hva vil du mere
GRATULERE

ORIGINAL: Kaizer

JA! JEG SKAL INN I JUNI FORUMET! *bastabom* [:D]

Nå skal vi se film, Varg Veum! Knallbra filmer [8D]

Kos deg på jobb, skal du følge med på håndballen i morgen eller er du for opptatt med å feire deg selv da? [;)][;)]

Vi så Varg Veum i forgårs. Falne engler[:D] 
Kjipt at jeg ikke fikk med meg håndballen, men rått at de vant da[:D][:D][:D]

ORIGINAL: snuppis30

Jeg vil enten i mai eller juni-forumet [:)] I morgen skal jeg se både på håndball og spydkast finalene [:)]

Kjekt da! Synes du skal være med meg i juni forumet jeg, slik at jeg får rett på spåingen min[;)]

Tuuuuuusen takk for bursdagsgratulasjoner jenter[:D]

Jeg har fått hairextensions av mannen og mamma til bursdagen min, så nå gleder jeg meg ihjel til onsdag!!!

ORIGINAL: Angelicka24

Jeg vil enten i mai eller juni-forumet [:)] I morgen skal jeg se både på håndball og spydkast finalene [:)]

Kjekt da! Synes du skal være med meg i juni forumet jeg, slik at jeg får rett på spåingen min[;)]

Hvis jeg kommer i juni-forumet så blir jeg kjempe fornøyd [:)]

Hva skjer på onsdag?

Fortsatt ingen tegn på TR?

På onsdag skal jeg få hair-extensions, så da får jeg laaaangt hår[:D]
Ingen TR enda nei!!!

Hvor langt hår skal du ha? Hvor lenge holder håret?

Jeg vet ikke hvor langt det blir enda, og hvilken farge. Frisøren min har bestilt til meg allerede. Hun kjenner jo håret mitt veldig godt, så antar det blir bra. Tror det holder veldig lenge, så lenge man steller det rett. Altså bruker spesialshampo og hårbørste, samt fletter håret hver kveld[;)]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til august mnd. PP7! 

1. AUGUST:   Jobb 15-19. Får besøk av en vennine.   - 7 kilo[:D][:D][:D][:D][:D]

2. AUGUST:   Barnevakt for en vennine, mannen min i utdrikningslag[:)]   

3. AUGUST:  Lillegutt skal hjem, og min kjære ankommer nok hjem noe dårlig etter en hard hyttetur[8D]  

4. AUGUST:  Jobb 15-19

5. AUGUST:  Kosedag med mannen min[;)] 

6. AUGUST:  [&o] Mannen min reiser ut i Nordsjøen [&o] Undervisning og kursregistrering starter i studentweb. Svigerfar har bursdag[:)] Sildajazzen begynte!

7. AUGUST:  Jobb 19-24. 

8. AUGUST:  Jobb 19-24. Kanskje en tur på kaien med mamma og se på folkelivet[:)] Bare 3 dager igjen til jeg skal ringe[:D]

9. AUGUST:  Jobb 12-15. Fest hos meg. 2 dager igjen!

10. AUGUST:   I morgen er den store dagen[:D] Slappe av dag[;)]

11. AUGUST:    1 - års bryllupsdag. 
Kunne ønske at mannen var hjemme!
 Skal ringe inn til klinikk Hausken og høre hvordan "The Babymakingplan" skal forløpe 
Jobb 20-24.

12. AUGUST:  Jobb 20-24. Malt en vegg ferdig på soverommet.

13. AUGUST:  Jobb 18-21 og 22-24. *Malemale*[:D] Eggis fikk gutten sin

14. AUGUST:  Jobb 18-21 og 22-24. Maler fortsatt!

15. AUGUST: Jobb 18-21 og 22-24. Siste strøk på soverommet, er begynt på gangen[:D]

16. AUGUST:  Skal i bryllup til ett vennepar  Klippet plenen, vært og handlet meg veske og negler[8D]

17. AUGUST: Sløvedag! [:D]

18. AUGUST: Jobb 18-21 og 22-24. Passer på lillesøss mens mamma er på jobb[:)]

19. AUGUST: Jobb 18-21 og 22-24.

20. AUGUST:  Mannen kommer hjem fra Nordsjøen!  Lønn fra spåtelefonen[;)] Jobb 12-16.

21. AUGUST:  Søskenbarnet mitt har bursdag [:)] Jobb 18-21.

22. AUGUST: Jobb 18-21.

23. AUGUST:   Angelicka23 blir 24 år  Pappa har også bursdag i dag! Jobb 14-16. Ute og spiste med familien[:)]

24. AUGUST:  Endelig kom TR!!! Sprøytestart!

25. AUGUST: Jobb 18-22. Sprøyte.

26. AUGUST:  Jobb 18-22. Sprøyte.

27. AUGUST:  Svigermor har bursdag[:)] Jobb 18-22. Sprøyte. Skal få hair-extensions[:D]

28. AUGUST: Sprøyte.

29. AUGUST: Sprøyte.

30. AUGUST: Sprøyte.

31. AUGUST:  Sprøyte.

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-      SPRØYTESTART
02. september- Innvending UL, bestemmes når EL-sprøyte skal settes.
17. september- Foreløpig testdato

Gleder meg til å se bilder av håret ditt [:)]

Så bra at TR endelig kom [:)]

Ja, jeg gleder meg ihjel jeg og! Tror det blir bra med langt hår[:D]

Jeg tror jeg kommer til å sette sprøyten klokken seks hver kveld. Går nok greit!

Nå har jeg skikkelig vondt i magen, skjønner ikke hva det er; spydde to ganger i natt! Jeg spyr jo aldri, men var skikkelig dårlig[&:] Heldigvis ikke kvalm nå. Håper frokosten jeg har spist holder seg inne[&o]

Ååå! Nå har du endelig begynnt babymaking-planen din...! Gratulerer [:D]
Er litt sjalu, vil så gjerne begynne jeg også! [:o]

Hvordn gikk sprøyten da? Forferdelig? [&:]
Kan jo være oppkasten din er en bivirkning av sprøyten? Er jo mulig... [8|]

ORIGINAL: Kaizer

Ååå! Nå har du endelig begynnt babymaking-planen din...! Gratulerer [:D]
Er litt sjalu, vil så gjerne begynne jeg også! [:o]

Hvordn gikk sprøyten da? Forferdelig? [&:]
Kan jo være oppkasten din er en bivirkning av sprøyten? Er jo mulig... [8|]

Har ikke tatt sprøyten enda. Fikk TR i dag morges, så skal ta den i seks-tiden i kveld[:)]

Da var sprøyten tatt. Tror jeg var ganske så nervøs, for jeg hadde lyst til å grine av lettelse når det var over. Det var absolutt ikke vondt i det hele tatt, og nå er jeg faktisk i gang. Mannen måtte komme inn på badet og sjekke om jeg var ok eller svimt av, for han hørte ingenting..Hahaha[8D] Han har jo seriøs sprøyteskrekk stakkars, og er nok glad for at det er jeg som må ta den. Er skjelven enda, men det var jo ingen problem i det hele tatt! Var kjempegreit å ha den instruksjonsvideoen som twinanne gav meg link til på nettet.

Jeg har hatt vondt i magen, diare og spydd i natt. Har og hatt hetetokter de par siste dagene. Vet ikke om det er omgangssyken jeg?

Herregud, nå er det cirka 27 dager til jeg kan få en positiv test! Hehe, måtte på side 200 i dagboken min før ting skjer her i gården[8D][:D]

Så spennende Angelicka!!
Jeg håper at du sitter der med en positiv test på 27 dager!!

Håper du hadde en kjempe fin bursdag i går[;)]
Vi hadde det moro på grillfesten.
I kveld blir det avslapping med film[:D]

Ha en super søndagskveld!!

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Så spennende Angelicka!!
Jeg håper at du sitter der med en positiv test på 27 dager!!

Håper du hadde en kjempe fin bursdag i går[;)]
Vi hadde det moro på grillfesten.
I kveld blir det avslapping med film[:D]

Ha en super søndagskveld!!

Ja, dette var moro-å endelig være litt i gang!
Kjekt at dere koste dere da, vi tok det egentlig veldig rolig og fint. Skikkelig kos[:)]
Vi skal opp til søss i kveld, hun har visst presang til meg hørte jeg rykter om.
Nå hører vi på FKH-kamp som vi virkelig håper vinner. Da har vi større sjans for å rykke opp[8D]

Spennende med presanger da[;)]
Fikk du masse fint i går?

Jeg fikk jo time til hairextensions av mamma og mannen. Der skal jeg på onsdag og få langt, lekkert hår[8D] Så fikk jeg en vase av tanten min i en serie som vi samler på. Og en sånn minnepenn av ett par av svigerinnene mine, med en del meditasjoner på, samt en lydbok lagt innpå..Hehe.. Har ønsket meg de meditasjonene en stund nå[;)] 
Så da kan jeg ikke klage[:D]

Jeg fikk jo time til hairextensions av mamma og mannen. Der skal jeg på onsdag og få langt, lekkert hår[8D] Så fikk jeg en vase av tanten min i en serie som vi samler på. Og en sånn minnepenn av ett par av svigerinnene mine, med en del meditasjoner på, samt en lydbok lagt innpå..Hehe.. Har ønsket meg de meditasjonene en stund nå[;)] 

Du kommer sikkert til å bli fin på onsdag da!!![:D][:D]
Vi får vel se bilder!?

Kos dere i kveld!!

klem

Ååå, det var godt å høyra at sprøyto ikkje var så vonde Angelicka[:D] Eg kvir meg jo I HJEL til desse sprøytene som kommer i forbindelse med prøverør[&:] Men, er nok ei god stund enda før eg er i gang, så prøver å ikkje tenke så masse på det[8D] Hehe. Men det var bare denne sprøyta du skulle ta? Eller skal du ta fleire? Er ikkje heilt inni det her som du skal gjennom eg[8|]

Du kommer sikkert til å bli fin på onsdag da!!![:D][:D]
Vi får vel se bilder!?

Kos dere i kveld!!

klem

Ja, skal prøve å få tatt noen bilder[8D]

ORIGINAL: [miss]

Ååå, det var godt å høyra at sprøyto ikkje var så vonde Angelicka[:D] Eg kvir meg jo I HJEL til desse sprøytene som kommer i forbindelse med prøverør[&:] Men, er nok ei god stund enda før eg er i gang, så prøver å ikkje tenke så masse på det[8D] Hehe. Men det var bare denne sprøyta du skulle ta? Eller skal du ta fleire? Er ikkje heilt inni det her som du skal gjennom eg[8|]

Tror du bare skal slappe av mht det altså. Det var ikke gæli! Jeg skal ta disse sprøytene i 9 dager, så er det innvendig UL på dag 10, og så settes eggløsningssprøyten utifra det. Tenker det blir rundt dag 10 eller noe da? Så er det jo bare å gå hjem og gjøre det som skal gjøres tenker jeg[;)]

Back
Topp