Angelcare

Kleo79

Gift med forumet
Er det noen som har erfaring med Angelcare? Den matta som registrerer pust?

Vi ser oss nødt til å la gullet sove på magen hvis noen av oss skal få noe søvn, men jeg nekter å la henne ligge uten overvåkning. Lurer derfor på om noen har erfaringer som de vil dele...

Har ikke engang hørt om det før, men hjelper deg med en dult opp :)
kanskje det kan være en ide og spørre på generelt ?

jeg googla angelcare + erfaring + madrass, og fant en del sider med meninger ;)

nei... men har du prøvd å la henne sovne på siden eller på magen og så snu henne når hun har sovnet. eller ligge på ryggen oppi ei dyne.

Går det ikke an å få låne utstyr fra helsestasjon evt sykehus?
Mini fikk festet på en ledning rett over lysken da han var på sykehuset. veldig grei å ta av når en tok opp ungen og ledningen var tynn og grei. Kunne stille inn om den skulle varsle ved 5 sek pustestopp 15 sek og 20.. (troor det var d...) Utrolig grei å ta med seg.

ORIGINAL: Heidileidy

nei... men har du prøvd å la henne sovne på siden eller på magen og så snu henne når hun har sovnet. eller ligge på ryggen oppi ei dyne.

Hehe, trust me. Alt er prøvd ut for å unngå mageleie. Hun har ligget på siden helt fram til nå. Jeg er heldig hvis jeg får 3 timers søvn iløpet av natten. Etter 3 1/2 er jeg nå så trøtt at det ikke går lenger. Å snu henne går heller ikke. Hun våknet umiddelbart når hun kommer på ryggen.

ORIGINAL: Novemberstjerne

Går det ikke an å få låne utstyr fra helsestasjon evt sykehus?
Mini fikk festet på en ledning rett over lysken da han var på sykehuset. veldig grei å ta av når en tok opp ungen og ledningen var tynn og grei. Kunne stille inn om den skulle varsle ved 5 sek pustestopp 15 sek og 20.. (troor det var d...) Utrolig grei å ta med seg.

Må dessverre kjøpe selv...

Det kan være en mulighet å kontakte hjelpemiddelsentralen, det kan hende at de har det du trenger, og der er det også mulighet til å låne. Eller snakk med legen hennes.

Back
Topp