Angel Sound

RitZ

Forelsket i forumet
Da har jeg kjøpt meg Angel Sound på Ebay Betalte 169 kr, og da var halvparten i frakt Gleder meg veldig mye til å prøve den

jeg bestilte på mandag, gleder meg til å få i posten:-) hadde en sist jeg var gravid, men av enellerannen grunn virket den ikke nå når jeg skulle prøve den, så da ble det en ny;-) håper den kommer i løpet av neste uke, kjenner jeg er litt utålmodig...hehe:-)

Bestillte nettopp jeg også OG GLEDER MEG TIL DEN KOMMER I POSTEN!!!!!!!

Jeg venter også på min angelsound, gleder meg til den kommer Dette er mitt tredje svangerskap,har ikke hatt angelsound før. Regner med det blir lettere for de vordende storesøstrene å skjønne at der er en levende bebi i magen når de kan høre hjerteslageneemoticon

jeg fikk min i posten igår,men vant ikke å hente ut den, så det skal jeg i morgen:) er det noen som vet om man må ha nå gel eller noe til den?? skal til legen også imorgen jeg da :D

Er det noen som vet hvor tidlig man kan høre hjertelyden med Angel Sound?
Har en, men har ikke tatt den i bruk enda. Tenker at det kan bli litt stressende hvis jeg ikke hører noe hjerte som slår. Har sett at hjerte slår på ul da, det var flott. :)

Hmm.. Hvordan fungerer det ebay greiene? Er det private som selger, eller er det "butikk"?
Er det enkelt og trygt å handle der?

Jeg vil også ha angel sound, i og med at jeg er bekymret for å miste pga diabetes, så hadde det vært litt mer betryggende å høre at alt var bra :)

Når jeg søker dette opp på google, så kommer det endel produkter opp..
Noen dyrere enn andre selvfølgelig. Så jeg lurer litt på hvilkene dere kjøper?
Jeg liker jo å handle inn alt, men jeg får jo valgets kval av å kikke på alle de forskjellige..

Kan man kjøpe dette i butikken? Eller må det bestilles på nett?

jeg har prøvd min nå, og tror sannelig jeg hørte hjertelyden til den lille :)

Det er begge deler. Men de private har som regel ikke et "buy now" skilt. Bare auksjon. Jeg kjøper alt der det står buy now. Aldri vært noe kluss til meg der hvertfall. Har handlet støvletter til bryllupet mitt(10 kr!), kjøkkenbatteri og masse sminke der. Superfornøyd med Ebay jeg :) Jeg synes det både er enkelt og trygt :)

Jeg fikk prøve angel sound hos ei venninne i dag, å jaggu dunka det godt inni der!!
Godt å høre!

jeg har en angel sound :) fikk den av ei venninne. Ville ikke bruke det da jeg gikk med førstemann siden jeg var så nervøs og redd hele tiden. Jordmora mi sa det ville bare bli verre da om jeg en dag ikke klarte å finne hjertelyden... Men denne gangen er jeg mye mer rolig. Prøvde å finne den når jeg var 7 uker, men tror det var pulsen min jeg hørte. Som oftest hører man den jo ikke før man er nærmere 12 uker, og noen ganger senere og. Kommer vel ann på hvor høyt livmora ligger osv. Men jeg har jo sett hjerte slå så ikke no redd for det :) men gleder meg til jeg hører det på angel sounden min :D

SF100808 skrev:
jeg fikk min i posten igår,men vant ikke å hente ut den, så det skal jeg i morgen:) er det noen som vet om man må ha nå gel eller noe til den?? skal til legen også imorgen jeg da :D

Aloe vera gel funker!

schelina skrev:
jeg har en angel sound :) fikk den av ei venninne. Ville ikke bruke det da jeg gikk med førstemann siden jeg var så nervøs og redd hele tiden. Jordmora mi sa det ville bare bli verre da om jeg en dag ikke klarte å finne hjertelyden... Men denne gangen er jeg mye mer rolig. Prøvde å finne den når jeg var 7 uker, men tror det var pulsen min jeg hørte. Som oftest hører man den jo ikke før man er nærmere 12 uker, og noen ganger senere og. Kommer vel ann på hvor høyt livmora ligger osv. Men jeg har jo sett hjerte slå så ikke no redd for det :) men gleder meg til jeg hører det på angel sounden min :D

Jeg fikk min igår, prøvde den idag, fikk svak hjertelyd på ca 128, under navlen, men jeg måtte ha på veldig høy lyd for og høre det, flytta jeg på den 1 mm, så datt det bort. Kan det også være pulsen min jeg hørte eller???

det kan jo være hjertelyden til fosteret du hørte :) men tror du vil høre forskjell selv. For hjertelyden går veldig fort. Jeg tok og sammenlignet med å høre på hjertet til sønnen min på 11 måneder rett etterpå. Han hadde ca 150 hjerteslag i minuttet da han lå i magen. Og syns hjertet hans slo mye fortere enn det jeg hørte på magen min denne gangen. Men kan jo så klart være hjertelyden jeg hørte og. Var rett over høyre eggstokken. Skal prøve igjen når vi kommer hjem fra ferie. Da er jeg 10 uker. Så får vi se da :)

Back
Topp