ang vogn

MinniMe

Elsker forumet
trenger litt hjelp her[:D][:D][:D]
har noen av dere tatt i bruk sportsvogna enda???

jeg har falt så for maclaren sin mx3 er det noen som vet noe om den?? er så i tvil om jeg skal bare bruke simon eller om jeg skal kjøpe ny,

Har du bilde??
Nej,har ikke begynt med sportsdelen enda..
Skal vente så lenge jeg kan før jeg bynner å bruke den..[;)]

Jeg vil bruke bagvogn så lenge Marie går med på det. Ble tidligere anbefalt å vente med bytte fra bag til sportsvogn til barnet var minst 6 mnd.

Regner med å begynne med sportsvogndelen i august/september tenker jeg. Da MÅ jeg ha skaffa en vognpose... (kjøpte ikke det i vinter, for visste jo at det ble fort varmere, klarte seg dessuten utmerket i bagen med dyne over. [:)] 

Jeg kommer nok til å kjøpe en litt lettere sportsvogn etterhvert, regner med at han skal ha kombivogna i barnehagen (til å sove i). Da vil jeg ha en trehjuling "i samme gata" som den du hadde lyst på!

Ja jeg har skiftet til sportsvogn delen i min vogn. Når Martin er våken ønsker han ikke ligge i vognen. Han skal helst se og få mest mulig  med seg[:D] den kan også legges helt ned.

ORIGINAL: tona

trenger litt hjelp her[:D][:D][:D]
har noen av dere tatt i bruk sportsvogna enda???

jeg har falt så for maclaren sin mx3 er det noen som vet noe om den?? er så i tvil om jeg skal bare bruke simon eller om jeg skal kjøpe ny,

hei....kjøpte den vognen igår!!!! SUPERFORNØYD ASSÅ!!!! hadde første trilletur i den idag!!! knallgo...lilletulla er og veeeldig fornøyd siden hun får med seg så masse..og den kan jo såå å silegges helt flat...en leeeeten helling, men ikke mye..og idag gikk hun med på å ligge leenge VÅKEN til åmed!! ANBEFALES....

på butikken var den 100%  i kontruksjon....sidendet er en 3 hjuling var jeg litt skeptisk..men toppers....eneste..den er VELDIG lett...og hvis du har VELDIG tung stelle bag, som jeg hadde idag tipper den hvis ikke babyen ligger der...heheh....

hi hi så morro...
jeg kjøpte den vogna i dag jeg:) er fåreløpig stu fornøyd... har bare hatt den en liten prøve tur på sørlandssenteret da men he he...

hihi...kjørte litt rundt på sørlandsenteret igår vi au...kjøpte dere den på barneland el rene???[:)] merker du at den ikke tåler så myetyngde bak?

jeg kjøpte den på barneland, var der inne å prøvde den i går og har drømt om den i hele natt :) så da måtte jeg bare inn igjenn i dag:)'
hvor har du kjøpt din??

barneland....... igår...[8|][8|] hihih..harogværtå sett på den før noen ganger..

tøft[:D][:D][:D]

når pådagen va du der da..?? kanskje mi va der samtidig da....varen haug a folkder iallefall når vi varder som ventet på hjelp...hehh.....

det må ha vert i 16-17 tia[8D] ikke altid at jeg holder rede på klokka nei:)
var dere der da??

hehe..komvel i 17-18tiden....hadde vært litt morro om du va en av de som tusta rundt dermens hun monterte vogna vår...

ORIGINAL: krølle..

hehe..komvel i 17-18tiden....hadde vært litt morro om du va en av de som tusta rundt dermens hun monterte vogna vår...

he he vi var nok akkurat gått da... typisk det men ,vet at et vennepar var nede og kikket på den vogna rett etter oss....
vi er jo ganske ofte inne på senteret vi da, er jo bare 15min kjøring,

hehe..ja..da gleder nok du deg og til ikea kommer...!! DET GJØR JEG!!!! yeaa.... men har du prøvd medstelleveska på??blir litt skumel bakovertung

he he ja jeg måtte ta ut noen "kilo"[8D] rart hva jeg klarer og samle oppi der:)
hehe jeg driver jo og kjører gris[:)] med den hele tiden for den er så lett forhold til simon... hehe

Back
Topp