Ang. vogn!

malinotelie

Andre møte med forumet
Hei! Jeg har ett lite spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med! Vi har kjøpt Emmaljunga City Cross, med Citybag, og er knallfornøyd! Eneste problemet er at det ikke fulgte myggnett med til bagen, og alle jeg finner er alt for store! I tillegg har vi samme problemet med regntrekket, som er beregnet på sportsdelen, og som er alt for stort for baggen! Her hvor vi bor blåser det veldig, og er ofte dårlig vær, så regntrekk er ett MUST. Da hadde det vært en fordel om det ikke var så stort at det blåste av vognen omtrent...Er det noen som har vært borti dette problemet, og som kanskje har en løsning på det? Lurer på å se på regntrekket til Brio sine vogner, da de generelt har små bagger til sine vogner...

Blir kjempe takknemlig av svar!:)

De pleier å ha myggnetting i kalosjen

Citybagen har ikke netting i kalesjen, så da må du bruke et universalt et. Men hvilket som ikke blir for stort er ikke greit å si, da de fleste separate myggnettinger er universale og skal passe alle vogner. Selv har jeg et fra Tulsa og det fungerer fint!:) Men må strekke det så det kommer under bagen ja når det er på.

Når det gjelder regntrekk, sitter også Tulsa sitt regntrekk myyyye bedre på:) + at kvaliteten er bedre enn emmaljunga sitt eget. Men Brio sine regntrekk ligner nok en god del på Tulsa-trekkene, så tipper uansett du bare må prøve d på og se;)

brukte myggnettet ifra KID til citybagen, men tinkafu sine er ganske små :) Sånn ellers så er emmaljungas regntrekk universale, så har enda ikke funnet ett som passer bra på bagen :/

her brukte vi brio sitt regntrekk på citybagen, og mener vi hadde brio myggnetting også :-) fungerte helt fint med de :-)

Er det Tulsa sitt regntrekk for små bager du har brukt da, eller det "vanlige"? Ser på nettet at de har for små bager, men er usikker på hvor små de da mener. City bagen er jo ikke så liten i forhold til mange andre!:p Den er liksom sånn midt mellom! 

Er det de fra tinkafu med slike motiver på du mener? Hun jeg spurte på baby butikken sa at de var store, så hun anbefalte og ikke kjøpe det. Men det hun sa jeg skulle kjøpe er jo uansett alt for stort, så ikke vet jeg!

Er det vanlige trekket fra Tulsa du må ha ja... det for små bager passer akkurat til quickfix bagen til TFK, men mener det blir for knapt på citybagen da kalesjen på citybagen er høyere:)

Her ble det City Cross <3
Prøve kjører den litt rundt i stua, å du å du så lett den er. Gleder meg til å ta den i bruk !! :)
Jeg kommer til å kjøpe Tulsa myggnetting og regntrekk =)
Jeg valgte capri cream fargen til city baggen og svart til sportsdelen =) Da blir det som å få ny vogn når vi går fra bag til sportsdelen =)

Alle vognene til Emmaljunga har netting i kalesjen, UTENOM city bagen! Så når vi går over til sportsdel så har vi det i kalesjen:) 

Sjokoladepiken skrev:

blomstrendemamma skrev:
Citybagen har ikke netting i kalesjen, så da må du bruke et universalt et.

Det står på nettsiden til Emmaljunga at det er neting i kalesjen. Kan det hende det er det på de nyeste modellene?

http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/City_Cross-565.html

På sportedelen er det myggnetting ja! Siden citybagen er ekstrautstyr så er det ikke samme kalesj på sportedelen og bagen sånn som på de andre emmaljungaene... Så på bagen er det ikke myggnetting!:)

Back
Topp