Ang vogn og pris

Cassandra smartrompe

Elsker forumet
Har såååå lyst på en ny Emmaljungavogn, men vet ikke om det er bortkasta penger? Jeg mener, jeg kan jo sikkert få en like bra vogn for halvparten av hva en Emmaljungavogn koster, men burde jeg "unne" megselv den vognen jeg aller helst vil ha, eller bare være fornøyd med en som koster mindre?

Dere med Emmaljungavogner, ville dere kjøpt den igjen?

Jeg hadde kjøpt den jeg ville ha, er mye dyrere (antakelig) hvis du angrer og kjøper ny etter et halvt år eller noe[8D] (Ja, snakker av erfaring...[8D][8|][:'(])

Ps. Lurt å tenke noen ganger gjennom hva man skal bruke vognen til, når på året babyen blir født osv - om man trenger stor bag osv..

ORIGINAL: Miras

Jeg hadde kjøpt den jeg ville ha, er mye dyrere (antakelig) hvis du angrer og kjøper ny etter et halvt år eller noe[8D] (Ja, snakker av erfaring...[8D][8|][:'(])

Ps. Lurt å tenke noen ganger gjennom hva man skal bruke vognen til, når på året babyen blir født osv - om man trenger stor bag osv..

Ja ville absolutt kjøpt den igjen[:)] Har edge duo og den var verdt prisen[:)] God og stødig vogn[:)] Men edgen  tar stor plass i bilen så vær obs på det hvis du har liten bil.. 

Håper jeg får teste å legge sammen vogna og putten den i bilen før jeg bestemmer meg, dersom jeg kjøper fra butikk. Har ikke LITEN bil, men ikke stor bil heller.

Legg penger i den vogna du vil ha. Helt pyton å gå rundt med en vogn du ikke er fornøyd med.
Emmaljunga er supre vogner[:D] (eneste jeg syns er dumt er at de er store og tunge, men er jo helt fantstiske å trille)

Hadde jeg hatt råd til det så hadde jeg ikke vært i tvil! JEg synes det er de beste vognene som finnes, ingen over og ingen ved siden[:)]

Har hatt 3 emmaljunga vogner og 1 simo.... simoen bytta jeg ut etter 1 mnd, likte den overhodet IKKE[:'(]

HVIS det skulle bli en baby til om MANGE år, så blir det ny edge[;)] For 3. gang[8D]

Jeg har city cross, og den dekker mine behov fullt ut!

Lett å trille, men likevel god plass. Veier ikke så mye, veldig stødig og perfekt til oss.

Mannen er også superfornøyd, og er så glad for at vi har investert 7000,- på den vogna.

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Jeg har city cross, og den dekker mine behov fullt ut!

Lett å trille, men likevel god plass. Veier ikke så mye, veldig stødig og perfekt til oss.

Mannen er også superfornøyd, og er så glad for at vi har investert 7000,- på den vogna.

Hvordan er citycrossen til nyfødt dersom du har bag med?

Og tar den stor plass i bil? :)

Bagen til city crossen har nesten de samme indre målene som baggen til edgen, men har mye mindre ytre mål.

Vi får plass til både hundebur og city crossen i vår bil, så den er liten og nett.

Anbefaler deg absolutt å sjekke ut citycross. [:D]

Back
Topp