Ang vippestol

Diddij

Forumet er livet
Hvilken skal dere ha?
Lurer på om det er noen som har sett/vet hvilken jeg mener med en hvit vippestol med lammepels inni? (ser ut som lammeskinnstoff i liggedelen[:)]

Jeg har kjøpt Babybjørn sin vippestol, har hørt mye bra om denne [:)] Den er på tilbud på Barnas Hus nå

Dytter litt på denne[:)]

Her får vi en kjempe fin vippestol fra svigersøster[:D] Fra fisher price og den har sånn forsitig massasje funksjon for den lille tulla som er kjempe deilig for de små[:)]

Syns den serien er så utrolig fin [:D]

Jeg bestilte denne fra Bambina , kjempefornøyd med den [:D]

jeg har kjøpt denne [:D]:

kjøpte babybjørn sin på tilbud i dag, med lekebøyle og bag , til 999,-

hadde den fra jysk sist var helt grei den og..til 1/3 av prisen;)

Hm, akkurat det har jeg ikke kjøpt enda. Er det noe en trenger sånn med en gang???

ORIGINAL: avelilith

Hm, akkurat det har jeg ikke kjøpt enda. Er det noe en trenger sånn med en gang???

Vi brukte det sist helt fra starten av...

ORIGINAL: Ønskebarnet 2010

Jeg bestilte denne fra Bambina , kjempefornøyd med den [:D]

Denne jeg tenkte på...takk[:)]
Hva koster den?

Oh, den hvite der var jo kjempesøt! Likte den, ja kanskje jeg skal slå til med en sånn en jeg og....[:D]

Vi har BabyBjörn sin fra storebror, så kommer til å bruke den. Hadde en annen de første par mnd som vi arvet, men den var virkelig ikke så god. Litt mere gyngestolaktig og vi syns ikke den var i nærheten av så god som BabyBjörn. Den andre var det ikke noe stas å sitte/ligge i med mindre vi gynget på den hele tiden. BabyBjörn klarte han å sette igang å gynge selv, så der var det veldig stas å sitte/ligge.

jeg oxo[:)]i brun:)
ORIGINAL: Nettiletti

Jeg har kjøpt Babybjørn sin vippestol, har hørt mye bra om denne [:)] Den er på tilbud på Barnas Hus nå

Baby Bjørn.[:D][:D]

ORIGINAL: Ungmamma90

Her får vi en kjempe fin vippestol fra svigersøster[:D] Fra fisher price og den har sånn forsitig massasje funksjon for den lille tulla som er kjempe deilig for de små[:)]

Syns den serien er så utrolig fin [:D]

Har en i samme stil som den der, med ristefunksjon som var glimrende når mini hadde vondt i magen pga luft. Har også en helt enkel en fra Jysk, går an å legge ryggen omtrent helt ned. Gidder ikke kjøpe en vippestol til 1000 kr og mer, så mye ble ikke vippestolen brukt at jeg vil bruke så mye penger på det. [8D] Mini lå for det meste på gulvet, men den Jysk vippestolen var grei å ha da vi begynte å gi grøt.

hvor var dette?
ORIGINAL: skruen med spire

ORIGINAL: bambii86

hvor var dette?
ORIGINAL: skruen med spire

på babyshop på forus. hadde sånn "leverandørens dag" så hadde MASSE kjekke tilbud! vet ikke om det varer enda.. 

ORIGINAL: milo_78

ORIGINAL: *India*

jeg har kjøpt denne [:D]:

oj det er samme som vi har, betalte bare 40 kr for den[:D]
eneste som er dumt med denne, er at ungen lett kan vippe fremover og dette i gulvet, det gjorde Nova her om dagen

uff da det hørtes ikke bra ut! men det er jo sperrer så den ikke kan vippe for langt fremover da[8|] 

Back
Topp