ANG vask av brukt vogn

mammaFisk

Elsker forumet
Hvordan gjør dere dette? Jeg har jo bagen etter sønnen min og den har ikke vært brukt på to år. Er jo greit med madrass som kjøres i maskin. Men hva med innsiden i selve bagen? Hva slags middel bruker dere? Holder det med en fuktig klut? Håper noen av dere har noen råd!!

Ingen som har kjøpt brukt vogn og vil dele erfaringen med meg[8|]

Eller noen drevne husmødre som vet??[;)]

vet desverre ikke, men dytter på denne for deg... flekkene på utsiden av bagen har jeg ihvertfall hørt kan fjernes effektivt med noe som heter nylonvask (?) som fås kjøpt på tube visstnok i vanlig butikk.. jeg har fått noen flekker på det lyse foret inni vogna selv nede i fotenden , og har tenkt litt på hvordan jeg skal klare og fjerne disse, litt kinkig det der... håper noen supre husmødre her kommer med tips [:D]

**DYYYTTTT*[8D]

dytter- lurer på det samme..

Jeg har tatt av trekkene på vogna og kjørt de i vaskemaskinen jeg. Vet ikke om det går med bagtrekket da siden jeg ikke har bag enda (bestillt ny)

jeg har kjøpt brukt vogn og lurte på det samme egentlig. da svigemor då vogna så ho bare sa at jeg kan ta det med litt zalo, men har ikke prøvd enda

jeg lurer på det samme [8|]

Jeg har city bag til emmaljunga, fikk ikke tatt av trekket rundt bagen men madrassen vasket jeg i maskinen. Bagen sender jeg på rens.. kjøpte den brukt så syne jeg må ha bare min egen skitt i den.. hehehehee... koster 2-300,- og det er det verdt :D

Sender voksiposen og madrassen til den indiske babyvugga også til rens i samme slengen [;)]

Jeg har Brio vogn, og der kan man ta av alt av trekk. Så da bare kjører jeg det i maskinen. [;)] Kanskje i butikker hvor de selger babyutstyr eller steder hvor de selger vaskemidler at de har noe som kan funke?

Har city bag fra Emmaljunga. Fikk heller ikke av trekket og turde ikke prøve mer. Er forsovit vår møkk i den, siden den er etter storebror. Men da får jeg høre i butikken i morgen hva de anbefaler.
Takk for tilbakemeld jenter[:)]

ORIGINAL: gravid fisk

Har city bag fra Emmaljunga. Fikk heller ikke av trekket og turde ikke prøve mer. Er forsovit vår møkk i den, siden den er etter storebror. Men da får jeg høre i butikken i morgen hva de anbefaler.
Takk for tilbakemeld jenter[:)]

Si ifra hva du finner ut, kanskje det finnes noe lurere enn rens? :D Tenkte at siden voksiposen skulle få en rens kunne sikkert bagen sendes også ;)

Jeg tenkte å bruke svakt salmiakvann og klut inni bagen, er ikke mye som kan taes av på vogna vi skal bruke. Det som kan puttes i maskina er det jo greit med da [;)]

Jeg hadde mykbag til eldstemann, der tok jeg bare ut plata i bunn og kjørte hele saken i maskin før jeg solgte den[;)]

Har ikke prøvd dette selv, men det går sikkert ann å bruke sofa og sete rens :) Siden det er tekstil vil jeg tro at det fungerer like bra på en vogn :)

kjøpte brukt vogn av ei venninne jeg. og den kunne jeg ta av alt av trekk på. så jeg har vaska det i vaskemaskinen.
hvis ikke det er mulig så tror jeg de selger noe vaskemiddel på babybutikkene. en spray du bruker med en fuktig klut.

Veldig usikker selv altså, men eneste jeg vet er at man ikke skal gni på kalesjen til vogna, for da blir det lett stykke merker..

hei!
Jeg kjøpte min Simo Bagvogn til førstejenta mi i 1999, som jeg også brukte til sønnen som kom i 2002.
Tok frem vogna nå, og den var støvete! hehe

Vasket alt som var avtagbart i maskinen på 30 grader skånsom vask UTEN skyllemiddel - og så har jeg gått over resten av vogna med først Zalo, og så Salmiakk

jeg har også kjøpt imprignering, som jeg skal spraye vogna med - så den tåler mer bruk.

Lykke til jenter!

Hei igjen- Spurte i butikken i dag. Hun anbefalte absolutt ikke salmiakk...det hadde jeg tenkt bruke...dreper jo det meste tekte jeg...[8|]
Fikk bekskjed om å bruke utvannet vaskepulver eller Zalo og bruke klut. Om det var stygge flekker kunne man bruke noe flekk spray de hadde. Min vogn ser ikke møkkete ut egentlig, bare ønsker å føle den er ren til nestemann.
Så da vet dere det, jenter [:D]

Husk å bruk milo jenter, pga innprigneringen i stoffet[:)]

Det gjelder forøvrig utedressene til barna og[;)]

Back
Topp