my*precious
Glad i forumet
Har sååå lyst å dra å bade i varmebasseng sammen med veninder som gjør det jevnlig
men er det lurt egentlig?? Har ikke turt hittil, men høres sååå deilig ut. Er 32+4 nå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vinterbabyn
tenker du på vanlig basseng eller boblebad?
vis det er basseng du tenker på så har nå eg vært flere ganger å svømt i oppvarma basseng,som e litt varmere enn de vanlige (på et rehabliteringssenter) å det har gått helt fint.. noen sir jo at det kan være litt usikkert pga kloret,men har no gått greit med meg,men det er da heller ikkje så mye i det bassenget vi er i da...ja og eg i uke 34 på onsdag så..
ORIGINAL: Emilie3
jeg går på gravid svømming 1 gang i uken.. å det er i et varmebasseng.. alt har godt bra til nu.. utorlig hærlig er det også.. Særlig for bekknet mitt..
Men spør nu jormor om du er veldig usikker på det.. [:)]
ORIGINAL: MissVega
Eneste du skal holde deg unna før slimproppen går er badstu så bare nyt det [:)]
ORIGINAL: UnniSA
ORIGINAL: MissVega
Eneste du skal holde deg unna før slimproppen går er badstu så bare nyt det [:)]
Seriøst!?[&:] Det gjorde jeg i starten av svangerskapet! Men heldigvis så gikk det vell bra da.. Regner jeg med.. Huff.. Hvorfor skal man ikke det? Satt ikke så lenge asså[:)] Jeg klarer ikke puste inn varm luft alt for lenge..