ang varmebasseng

my*precious

Glad i forumet
Har sååå lyst å dra å bade i varmebasseng sammen med veninder som gjør det jevnlig men er det lurt egentlig?? Har ikke turt hittil, men høres sååå deilig ut. Er 32+4 nå...

ORIGINAL: Vinterbabyn

tenker du på vanlig basseng eller boblebad?

vis det er basseng du tenker på så har nå eg vært flere ganger å svømt i oppvarma basseng,som e litt varmere enn de vanlige (på et rehabliteringssenter) å det har gått helt fint.. noen sir jo at det kan være litt usikkert pga kloret,men har no gått greit med meg,men det er da heller ikkje så mye i det bassenget vi er i da...ja og eg i uke 34 på onsdag så..

Det er vanlig basseng 

Eneste du skal holde deg unna før slimproppen går er badstu så bare nyt det [:)]

Ja det er jo så deilig å bade, spesielt når det er sånn litt ekstra varmt vann  For man ser/merker vel når slimproppen går?

ORIGINAL: Emilie3

jeg går på gravid svømming 1 gang i uken.. å det er i et varmebasseng.. alt har godt bra til nu.. utorlig hærlig er det også.. Særlig for bekknet mitt..

Men spør nu jormor om du er veldig usikker på det.. [:)]

Ja jeg får nesten ta en telefon til ho, er litt forskjellige meniger om dette har jeg skjønt

ORIGINAL: MissVega

Eneste du skal holde deg unna før slimproppen går er badstu så bare nyt det [:)]

Seriøst!?[&:] Det gjorde jeg i starten av svangerskapet! Men heldigvis så gikk det vell bra da.. Regner jeg med.. Huff.. Hvorfor skal man ikke det? Satt ikke så lenge asså[:)] Jeg klarer ikke puste inn varm luft alt for lenge..

Hmm.. Siden alle sier det går greit så går det vell greit[:)] Jeg trodde ikke man skulle det jeg da.. siden veninna mi fikk beskjed av jordmora si når hu var gravid at hun ikke skulle bade de 3 siste månedene.. men da stemmer tydeligvis ikke det[:)]

bare å bade i vei så lenge slimproppen har gått eller man har lekket fostervann...

her har de jo trening for de gravide i oppvarmet basseng,og jeg fikk beskjed både av lege og JM at jeg burde melde meg på siden det er gull verdt for bekkenet og kan gjøre fødselen lettere...

men det er jo 3 mnd ventelister for å komme med..[:@]

Ble opppfordret av legen min om å dra på svømming for bekkenet, hvis det var oppvarmet så jeg greide å slappe av [:)] Så tror nok bare du skal dra [:)]

ORIGINAL: UnniSA

ORIGINAL: MissVega

Seriøst!?[&:] Det gjorde jeg i starten av svangerskapet! Men heldigvis så gikk det vell bra da.. Regner jeg med.. Huff.. Hvorfor skal man ikke det? Satt ikke så lenge asså[:)] Jeg klarer ikke puste inn varm luft alt for lenge..

badstu kan man ta.. men skal ikke sitte til man svimer av da... merker sine begrensniger [:)] 

Back
Topp