Ang vannkopper.

jeg var 16 da jeg hadde det. så den første prikken rundt 17.00 klokken 01,00 måtte mamma hente meg, da hadd jeg feber og var full av prikker

Her så vi første prikken på kvelden før hun la seg, og på morran hadde det kommet mange fler..

Hmmm..... Vi fant de første 3 vannkoppene i går kveld, og ho har fortsatt ikke mere enn 4 prikker.[8|]

Trenger ikke å få flere heller.
Søstra mi fikk 5 prikker 2 gangen hu hadde vannkopper og fikk jaggu vannkopper en 3 gang siden hu hadde så lite utbrudd om gangen..

Snuppa mi fikk 4 stk iløpet av 4 dager[:D] Søskenbarnet fikk 20 stk iløpet av kvelden...[&:]

det kan komme en hel uke, jeg fikk 3 på mårran å på kvelden hadde jeg MANGE, kom flere 2 dager etter det så ga det seg med å komme fler, men kroppen min var dekt (for under en uke siden) men martin har enda ikke fått...

må legge til at jeg hadde 175 stk i KUN PANNA. og resten av kroppen var like ille

Her har de formert seg til at ho nå har 6 prikker, og de er funnet etter nøye gjennomlysing.[:D] Og ingen i ansiktet.[8|]

[:D]4 vannkoppeprikker... dette må feires[:D] hihi... fått det i bh eller? uffda, håper hu er frisk og rask ellers da[;)]

Back
Topp