Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å bli smittet på ny og det at det ligger latent i kroppen er vel to helt forskjellige ting?Du leste nok ikke hele innlegget på Nhi.... Les nederst på bildet...
Vis vedlegget 125809
Vi ringte legevakt, og fikk komme på sjekk.. Det var brennkopper! Fikk antibiotika som hun skal gå på i 10 dager![]()
Som sagt kan man få det flere. Nevøen min hadde det to og jeg vet også om flere som har hatt detPrikker blir i noen tilfeller mistolket som vannkopper. Det er derfor noen tror at de har hatt det flere ganger. Jeg har lært at man kun får det en gang, men at du kan få et lignende utslett gjentatte ganger, men at det da er helvetesild eller en annen infeksjon. Ikke alle væskefylte blemmer er vannkopper![]()
Hun var hos legen og fikk påvist vannkopper;-)Da fikk nok moren din helvetesild.
Prikker blir i noen tilfeller mistolket som vannkopper. Det er derfor noen tror at de har hatt det flere ganger. Jeg har lært at man kun får det en gang, men at du kan få et lignende utslett gjentatte ganger, men at det da er helvetesild eller en annen infeksjon. Ikke alle væskefylte blemmer er vannkopper![]()
Vannkopper får man bare en gang. Viruset kan legge seg i dvale og kan komme tilbake som helvetesild senere. Det er ikke vannkopper, men bygger på det samme viruset. Legger ved link til norsk helseinformatikk. http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/vannkopper-2860.html
Håper hun blir fort braVi ringte legevakt, og fikk komme på sjekk.. Det var brennkopper! Fikk antibiotika som hun skal gå på i 10 dager![]()