Ang vaksinetaking

_nette86

venter en liten juleskatt
Høsthjerter 2017
Vet ikke om noen har spurt tidligere, men jeg spør vertfall...:P

Dere som bare gir flaske og ikke pupp, hva hadde/skal dere ha med når vaksinen ble tatt/blir tatt?
Får di pupp er det bare å gi de litt trøst der, men gir man flaske, skal dere da ha det med?
Eller holdere det kansje med tutt/smokk og kansje en sprøyte med litt sukkervann?

ORIGINAL: frøken Andersen*

Kun smokk, mamma og pappa [:)]
Holder i massevis :)

hos oss også + at han fikk se på alle bilene på parkeringsplassen[;)]

ORIGINAL: Malla_85

ORIGINAL: frøken Andersen*

Kun smokk, mamma og pappa [:)]
Holder i massevis :)

hos oss også + at han fikk se på alle bilene på parkeringsplassen[;)]

Hehe så sjønt [:)] så han liker biler altså [;)]
Da tar vi med smokken, han er veldi glad i den så det går sikkert bra[:)]

Her holdt det med smokken. Pupp fikk han ikke før vi var ferdige inne hos helsesøster når vi kom ut på "venterommet" rett før vi skulle dra. 

Vi skal ta den på torsdag, og jeg har bedt sambo være med[:)] Lucas kan skrike veldig høyt, så vet jeg blir superstresset hvis jeg er alene med han da...(Teite helsesøster skal jo ha barselgruppe samtidig, så er mange andre der[8D])

Har bare tenkt å ta med sukkervann, smokk og bamse[:)]

hadde med ei flaske med melk. vi hadde barselgruppe samtidigt så tok litt tid [:D]

ORIGINAL: november2010

Her holdt det med smokken. Pupp fikk han ikke før vi var ferdige inne hos helsesøster når vi kom ut på "venterommet" rett før vi skulle dra. 

samme her :)

Jeg hadde flaske med (har alltid flaske med - bare i tilfelle noe skulle skje og vi ikke kommer oss hjem sånn umiddelbart), men hun hadde spisetid rett etterpå, så hadde hatt med uansett [:)] Hun roet seg med smokken før hun fikk flasken. [:)]

Back
Topp