VilSåGjerne Forumet er livet 17 Feb 2009 #22 ååååååååå så seint????? får sitte her på stolen å trippe eg då[:)] skulle jo tro det var meg det gjaldt denne gangen også hihi[:D] e så sinnsykt spennende dette her Ønsker deg av hele mitt hjerte masse masse lykke til snuppa
ååååååååå så seint????? får sitte her på stolen å trippe eg då[:)] skulle jo tro det var meg det gjaldt denne gangen også hihi[:D] e så sinnsykt spennende dette her Ønsker deg av hele mitt hjerte masse masse lykke til snuppa
raja10 Elsker forumet 17 Feb 2009 #23 Så gode nyheter Ivara[:)] Håper virkelig dette går veien og at det blir deres tur nå !!! Skal krysse alt jeg har for dere[;)]
Så gode nyheter Ivara[:)] Håper virkelig dette går veien og at det blir deres tur nå !!! Skal krysse alt jeg har for dere[;)]
*ZimileMamma* Gift med forumet 17 Feb 2009 #24 ORIGINAL: *Isabella* Så bra og høre da :) Krysser fingrene for at eggen blir befruktet og deler seg fint.
ORIGINAL: *Isabella* Så bra og høre da :) Krysser fingrene for at eggen blir befruktet og deler seg fint.