Ang. utroskap!

man har aldri noen garanti uansett om en person har vært utro før eller ei,
hvis man møter "den rette" så bør man vel kunne stole på denne personen uansett hva slags forhold den personen har hatt tidligere.. hvis ikke er det vel ikke den rette, og ingen vits å være sammen med den da... hvis man ikke stoler på en, hvorfor bli sammen med den da?

ORIGINAL: AnnieFannie

Dette er så ytterst aktuelt for meg akkurat nå. Jeg rota med en kollega som hadde samboer og barn på en jobbfest, og forholdet vårt utvikla seg plutselig. Og så ble vi sammen etterhvert. Hadde det kjempebra. Han sa til meg at eksen var skikkelig fæl og dust, og at de ikke hadde noen følelser igjen for hverandre.

Vi har vært sammen i 2 år og kjøpt hus og fått vår nydelige datter.
For omtrent to uker siden fant jeg ut at han har hatt et forhold til en annen jente i lang tid. Trodde jo selvfølgelig aldri at han kunen gjøre det mot meg. Men jo...jeg burde jo ha visst.

Så nei man burde ikke stole på det!

så trist, skjønner spesielt ikke at han har hatt samvittighet til det når det var barn inni bildet... [8|] men selvfølgelig burde han ikke hatt samvittighet til det uten barn heller...! håper du treffer den riktige når tiden er inne for det! og at det er en mann som gir deg den respekten du fortjener! stor klem fra meg

Folk kan jo forandre seg,man ser det hver dag[;)]

Alle fortjener uansett en sjangse til. Sier man ikke at man lærer så lenge man lever da?
Hadde man skulle blitt dømt for en liten feil...ja,da hadde ikke mange av oss vært u-dømt(hvis man kan sidet slik,hehe,skikkelig dårlig norsk her igården jaaah)

Man har vel aldri noen 100% garanti uansett mener jeg. Men skal man ha et forhold så må man jo stole på vedkommende..? Jeg har ike opplevd det senarioet selv, men vet om mange som har det. Bla en kompis av meg som begynte å rote med en dame som hadde mann og barn, de holdt på lenge, og til slutt kom det jo ut. Hun gikk fra mannen sin, og de to skulle prøve, for ca 2 mnd siden var hun ute på fest, og når han kompisen min ringte henne var hun i seng med en annen mann.... Så det har vist seg gang på gang, at de som IKKE har lært av det og som går inn i et forhold med å være utro mot en annen, gjerne er det igjen.. Jeg hadde nok slitt litt med å stole på en sånn person, så jeg hadde latt vær å sette meg selv i en sånn situasjon...

kommer jo helt an på omstendighetene og hvordan det skjedde og hvorfor.......verden er ikke svart-hvit.
Men jeg hadde nok vært veldig skeptisk ja. tror han måtte ha overbevisst meg VELDIG!

men noen bruker jo det å være utro som en mulighet til å komme seg ut av et forhold som det ellers ville ha hatt vanskelig for å gjøre det. er man utro er det kroken på døra for de fleste og det vet de fleste. ikke alle som tør eller klarer å finne en eksakt grunn til å gjøre det slutt, derfor gjør de ikke det på "normal" måte. utroskap blir da redningen ut på en måte.

Da jeg møtte samboeren min hadde jeg en type. Vi hadde et meget dårlig forhold. Han bodde i Tr.heim og jeg i Oslo. Jeg forelsket meg i samboeren min, men gjorde ingenting med det, jeg ville avslutte forholdet med han dusten først. Men han tok ikke telefonen! Ringte flere ganger om dagen!

Jeg forklarte samboeren min situasjonen, og han foreslo at vi kunne se en film sammen UTEN at noe skjedde. Gjorde så, og vi kysset en gang.[:o]  Da var jeg jo teknisk sett utro?

Fikk tak i dusten dagen etterpå og fortalte at det var slutt og hadde vært det i lang tid for min del. Hadde han bare tatt telefonen så.

Men jeg var jo utro... Var jeg ikke?

ORIGINAL: Helene M

Da jeg møtte samboeren min hadde jeg en type. Vi hadde et meget dårlig forhold. Han bodde i Tr.heim og jeg i Oslo. Jeg forelsket meg i samboeren min, men gjorde ingenting med det, jeg ville avslutte forholdet med han dusten først. Men han tok ikke telefonen! Ringte flere ganger om dagen!

Jeg forklarte samboeren min situasjonen, og han foreslo at vi kunne se en film sammen UTEN at noe skjedde. Gjorde så, og vi kysset en gang.[:o]  Da var jeg jo teknisk sett utro?

Fikk tak i dusten dagen etterpå og fortalte at det var slutt og hadde vært det i lang tid for min del. Hadde han bare tatt telefonen så.

ja, jeg mener du var utro, men i mild grad. så lenge det ikke var kommunisert med eksen så var dere jo sammen og for meg er et kyss utroskap. men det er jo grader av utroskap.

ORIGINAL: Nøtta

ja, jeg mener du var utro, men i mild grad. så lenge det ikke var kommunisert med eksen så var dere jo sammen og for meg er et kyss utroskap. men det er jo grader av utroskap.

Jeg er enig. Et kyss var utroskap. Hadde dusten tatt telefonen så hadde det jo ikke vært det... Men men!

Om du mener du var utro så var det iallefall i MILD grad. Mener jeg da.. for du hadde jo prøvd å få taki han på tlf flere ganger for å si at det var slutt...

Back
Topp