Ang. utroskap!

Trine*Andrea

Glad i forumet
Det har sikkert vært opp før, men om man er blitt sammen med en som var utro sammen med deg.
Altså hN hadde kjæreste men h*n ble sammen med deg.

Hvordan kan man stole på at det ikke skjer mot deg??!

Har faktisk tenkt tanken[8|] (ikke at det var tilfelle hos oss...)

ORIGINAL: _Nanne_

Har faktisk tenkt tanken[8|] (ikke at det var tilfelle hos oss...)

(Er ikke et tilfelle her heller)

Man må nok bare bevise at man er til å stole på,ta tiden til hjelp..
Det tenker vertfall jeg,er ikke noe moro å møte livet med en paranoid holdning heller,man må avogtil ta en risk..

hadde vært litt skeptisk ja...[&:]

finnes rett og slett ikke noe deiligre der ute

den andre damen va vel ikkje rett for ham.. men som de sier her no det e ingen garanti..[&:]

ORIGINAL: Trine*Andrea

Det har sikkert vært opp før, men om man er blitt sammen med en som var utro sammen med deg.
Altså hN hadde kjæreste men h*n ble sammen med deg.

Hvordan kan man stole på at det ikke skjer mot deg??!

Akkurat det samme har jeg tenkt.. Så det er nei-nei.

Been there done that.. altså vært sammen med en som var utro. Seks mnd senere var han utro mot meg.[:'(]

Man har aldri noen garanti, men det kan jo være at de har forandrer seg når de blir sammen med akkurat DEG.
Jeg har vært i den situasjonen. Måtte bare ta sjansen på at det kom til å gå bra. Noe det ikke gjorde, men det er en annen historie.

Jeg er fan av å gi folk nye sjanser, da.

ORIGINAL: fairy

Man har aldri noen garanti, men det kan jo være at de har forandrer seg når de blir sammen med akkurat DEG.
Jeg har vært i den situasjonen. Måtte bare ta sjansen på at det kom til å gå bra. Noe det ikke gjorde, men det er en annen historie.

Jeg er fan av å gi folk nye sjanser, da.
sign!

Det vet man ikke. Ikke med han, men ikke noen andre heller.

Hadde jeg tvilt på om han ville være utro mot meg hadde jeg ikke blitt sammen med han.

ORIGINAL: Meg88

ORIGINAL: :: Sinnataggen ::

Jeg hadde aldri klart å stole på en som hadde vært utro. En gang utro.....kan aldri stole på ham da.

Men uansett utro eller ikke, man har aldri garanti for at ett forhold varer uansett.

En gang utro- alltid utro?? Dette er ikke tilfelle hos alle! Folk kan forandre seg! Går man med den innstillingen er det kanskje mulig h*n er utro, men det verste jeg vet er "en gang utro-alltid utro"! BARE TULL!! selvsagt er sjansen til stede, men det er den hos noen som aldri har gjort noe dumt før også!

Enig,en gang utro alltid utro er så forbanna CRAP som man kan få det..
Er faktisk NOEN som kan lære av sine feil..

INGEN årsak du ,er sinnsykt irriterende med det der utsagnet der !!!

trur faktisk ikkje eg hadde tatt sjansen på å blitt ilag med personen.. han viser jo ikkje akkuratt en god side av seg sjøl, han vise jo ganske godt at han faktisk er i stand til og vær utro.. hadde aldri klart og stolt heilt på han.. men så har man aldri garanti anyway[&:]

ORIGINAL: AnnieFannie

Dette er så ytterst aktuelt for meg akkurat nå. Jeg rota med en kollega som hadde samboer og barn på en jobbfest, og forholdet vårt utvikla seg plutselig. Og så ble vi sammen etterhvert. Hadde det kjempebra. Han sa til meg at eksen var skikkelig fæl og dust, og at de ikke hadde noen følelser igjen for hverandre.

Vi har vært sammen i 2 år og kjøpt hus og fått vår nydelige datter.
For omtrent to uker siden fant jeg ut at han har hatt et forhold til en annen jente i lang tid. Trodde jo selvfølgelig aldri at han kunen gjøre det mot meg. Men jo...jeg burde jo ha visst.

Så nei man burde ikke stole på det!

så grusomt.. sender deg en liten trøste klem[:)]

jeg kan si meg veldig enig i at det utsagnet med en gang utro... alltid... det er piss....

men for noen sikkert, men virkelig ikke for alle,
som Kine sier : noen lærer av sine feil

ORIGINAL: Annicken

jeg kan si meg veldig enig i at det utsagnet med en gang utro... alltid... det er piss....

men for noen sikkert, men virkelig ikke for alle,
som Kine sier : noen lærer av sine feil

Ja noen er jo nesten kabable til det,tro det eller ei..[:D]

Back
Topp