? Ang utflod og eggløsning

veslemøy

Forumet er livet
VIP
Masse mas altså men er mye eg lurer på. I dag har eg sånn tykk hvit utflod. Det er bare noe eg har hatt under graviditet og ikke ved eggløsning. Skjønne at det ikke kommer av baby da eg tror eg er 1dpo. To dager med positiv og så negativ i går. Testet da to x. Men skal eg teste igjen i dag da siden utfloden har økt i dag? Må faktisk ha truse innlegg. Nå har eg bare sånne billige igjen å komme ikke til å kjøpe digital før neste måned. Hva har skjedd tror du?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ble faktisk mye klokere. Dette er etter eggløsning slim. Nice.

Der lærte jeg også noe nytt! Fin link :-)

Fint å kunne hjelpe :) niiiileser på denne selv :p daglig omtrent :p
Ny el test var jævlig negativ ha ha

Hehe, mine er også negative nå. Sååå...da satser jeg på el er over og at soldatene nådde frem i tide :p
Spennende tid fremover nå altså. Eneste slite er jo det innbilte svangerskapet :eek:
Hver måned ha ha. Heldigvis ikke begynt ennå, men gi meg en uke ;)

hmm ser ut til at jeg må få i meg masse nye ting her for å få bedre eggløsningsslim.

hmm ser ut til at jeg må få i meg masse nye ting her for å få bedre eggløsningsslim.
Var vist mye som hjalp på det. Glemt det helt ut. Kom av seg selv denne måneden. Men om du nettopp har mista så er kroppen din kansje som min å trengte litt tid?

Var vist mye som hjalp på det. Glemt det helt ut. Kom av seg selv denne måneden. Men om du nettopp har mista så er kroppen din kansje som min å trengte litt tid?

Ja den trenger nok mer tid, er bare så ivrig på å begynne på an igjen, men nå tenker jeg å slappe av litt for det var ei annen som skulle prøve å få et barn i løpet av 2014 i bygda og det hadde vært kjekt at det var 2 stykker som begynt i klasse sammen på skolen i steden for aleine. Men tror kanskje det blir aktiv prøving fra neste mnd av.

Ja den trenger nok mer tid, er bare så ivrig på å begynne på an igjen, men nå tenker jeg å slappe av litt for det var ei annen som skulle prøve å få et barn i løpet av 2014 i bygda og det hadde vært kjekt at det var 2 stykker som begynt i klasse sammen på skolen i steden for aleine. Men tror kanskje det blir aktiv prøving fra neste mnd av.
Satse på at du er i lage til neste måned snuppa. Er vel kroppen våres måte å si den trenger en pause å bli helt frisk på etter en sånn påkjenning.

Fint å kunne hjelpe :) niiiileser på denne selv :p daglig omtrent :p
Elsket denne setningen her:

"Hvis du syns det er ekkelt å fingre med din egen utflod, bør du huske at du kommer til å måtte håndtere både oppkast og avføring når du har fått babyen din. Du kan like godt bli vant til det først som sist!"

*døpåseg*

Back
Topp