Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig, syns ikke de er så ille på pris her. Tror eg betalte 15 kr sist eg kjøpte et!Her i Bergen koster det 10-20kr glasset, syns ikke det er så gale [emoji5] kan sikkert få endå billigere på nett [emoji5]
Så fint at det gikk i orden, selv om det ble litt frem og tilbakeDa har jeg vært hos legen og det gikk greit det, selv om det ble litt kleint [emoji28] Sa det først til legen også igjen til legesekretæren som glemte det og jeg måtte spørre igjen etter jeg egentlig var ferdig der... Legen hadde lagt inn betaling for timen på automaten så hadde heldigvis flere grunner til å banke på igjen, ellers hadde jeg nok ikke turt [emoji23] Tydeligvis ikke rutine der...
Fikk beskjed om å koke glasset før neste bruk og det skulle den tåle også [emoji5] Satser på det blir enklere å få beholde koppen min hos jordmor fremover [emoji23]
Hmm.. Har jeg aldri tenkt på.
Hvordan vasker man disse glassene før neste tisseprøve da? Er jo ikke akkurat det man putter i oppvaskmaskinen![]()